Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 11:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hoe kan dat dat je release het zo goed doet op Juno/ TrackItDown en dat ie het minder goed doet op Hardstyle.com?

Hardstyle.com heeft de meeste mainstream hardstyle klanten en heeft volgens mij de meeste klanten uit NL/Belgiƫ. TiD en Juno hebben voornamelijk meer klanten in UK/Australiƫ, dat zijn zo'n beetje de enige verklaringen die ik kan geven daarvoor. Sowieso was t bij hs.com nu ook lastig om hoog te komen ivm Scantraxx bundles en andere album dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 10:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

En dat ie t goed doet bij Trackitdown blijkt nu ook wel weer :D xd

http://www.trackitdown.net/genre/hardstyle/top10.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En op hardstyle.com zitten ook een aantal kneuzen die hun eigen track een x aantal keer kopen om in die top10 te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 10:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
En op hardstyle.com zitten ook een aantal kneuzen die hun eigen track een x aantal keer kopen om in die top10 te komen.

Nahh ik denk eerder dat t nu ook gewoon n beetje pech hebben is met die hhz, scantraxx collection en da tweekaz albums, als dan zo'n album wordt gekocht, komen alle tracks los in die top 100, dus dat is dan n beetje scheef qua sales
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Dakpan schreef:
En op hardstyle.com zitten ook een aantal kneuzen die hun eigen track een x aantal keer kopen om in die top10 te komen.

Nahh ik denk eerder dat t nu ook gewoon n beetje pech hebben is met die hhz, scantraxx collection en da tweekaz albums, als dan zo'n album wordt gekocht, komen alle tracks los in die top 100, dus dat is dan n beetje scheef qua sales

tijd om albums uit te gaan geven dan :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 18:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ah t is leuk om hoog te staan in de charts maar belangrijkste blijft dat we gewoon maken wat we zelf vet vinden, een marketing ding als n album vind ik niet bij ons passen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ah t is leuk om hoog te staan in de charts maar belangrijkste blijft dat we gewoon maken wat we zelf vet vinden, een marketing ding als n album vind ik niet bij ons passen


En terecht, heel leuk en aardig, artist albums enz, maar zorgt er meestal voor dat een hele rits platen veels te snel uitgescheten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een label-album zou wel gaaf zijn. En dan gewoon alles er op zetten waar je zin in hebt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 00:49 
 
Hardtraxx Newbie

DjThera schreef:
Ah t is leuk om hoog te staan in de charts maar belangrijkste blijft dat we gewoon maken wat we zelf vet vinden, een marketing ding als n album vind ik niet bij ons passen

Kijk dat zijn nu weer de juiste woorden (y) +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beide zijn vet, maar Troll Face doet 't 'em voor mij. Heerlijke track!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle