Zitten een paar hele vette platen tussen. Vooral die starfleet remix vind ik echt mega. 
Related topics
- View the latest post: Dj Thera - 11 Years of Thera (#2 Livestream)
- View the latest post: Straight From The Hard #1 Dj Thera - 10 Years Of Thera
- View the latest post: B-Front & Thera - R.E.M. Coma (Dj Thera Live Mix)
- View the latest post: Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Mix)
- View the latest post: Thera vs Geck-O - Help Help (DJ Thera mix)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Wow, fantastisch dit!
Hiermee herleef ik echt het gevoel van jaren terug. Ondanks dat ik de platen voor het eerst hoor, klinken ze al herkenbaar. En ook lekker gevarieerd: Gated kicks, lompe én blije reversed basses, dikke acid, maar ook vrolijke melodieën.
Alle previews zijn meteen raak. Gelijk maar aangeschaft, tientje is ook geen geld.
Ook aangeschaft, gelijk eens beluisteren!
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Stuk voor stuk goud 
Trance Atlantic Express sprong eruit voor mij
Outro kicks van Piss Off zijn echt debiel.... Wtf Pieter sowieso dat die van jou zijn
Trance Atlantic Express sprong eruit voor mij
Outro kicks van Piss Off zijn echt debiel.... Wtf Pieter sowieso dat die van jou zijn
Haha ja het hele album is 100% door mij geproduceerd je dus ja die zijn sowieso van mijInfinI wrote:Outro kicks van Piss Off zijn echt debiel.... Wtf Pieter sowieso dat die van jou zijn
Misschien wel leuk om te vertellen dat ik bij de gated kicks in Piss Off een beetje dezelfde manier van kicks maken/bewerken gebruikt heb zoals we dat vroeger deden (Brennan & Heart) bij een track als Hardstate Channel!
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
DjThera wrote:Haha ja het hele album is 100% door mij geproduceerd je dus ja die zijn sowieso van mij
Ah, ik heb altijd gedacht dat TCC tracks voortvloeide uit onbekende samenwerkingen van TC leden!
Dat is overduidelijk te horen iddDjThera wrote:Misschien wel leuk om te vertellen dat ik bij de gated kicks in Piss Off een beetje dezelfde manier van kicks maken/bewerken gebruikt heb zoals we dat vroeger deden (Brennan & Heart) bij een track als Hardstate Channel!
Alles wat ik zoek in hardstyle zit in dit album. Hulde!!

Echt geweldige platen staan hier op in een stijltje dat je nauwelijks meer hoort
Heel erg gaaf dit!
Kende alleen Startfleet eigenlijk, maar heel vet album dit
Na 1x luisteren is Trance Atlantic Express mijn favoriet met Never Lose Hope als goede 2e, maar kan altijd nog anders worden naarmate ik het album vaker ga luisteren, wat zeker gaat gebeuren 
Wat een heerlijk divers album! Nog alles een paar keer luisteren voor ik mijn favorieten eruit pik.
Die outro in Piss Off gaat idd nergens over, gruwelijke kicks.
2013 doet zijn naam eer aan; doet me gelijk denken aan platen als Incoming, The Breaking Point en met de screeches aan The Gate.
Die outro in Piss Off gaat idd nergens over, gruwelijke kicks.
2013 doet zijn naam eer aan; doet me gelijk denken aan platen als Incoming, The Breaking Point en met de screeches aan The Gate.
Hele album alwel 3 keer aangehad vandaag
History 303 en Trance Atlantic Express zijn so far mijn favorieten. Oude sound met moderne afwerking. Knappe balans gevonden! Ook lekker rechtoe-rechtaan. Lijkt me erg lastig als je alweer een tijdje hardstyle maakt waarin alles MEER bombastisch MEER synths MEER alles moet ineens terug te gaan naar dit. Erg knap.
History 303 en Trance Atlantic Express zijn so far mijn favorieten. Oude sound met moderne afwerking. Knappe balans gevonden! Ook lekker rechtoe-rechtaan. Lijkt me erg lastig als je alweer een tijdje hardstyle maakt waarin alles MEER bombastisch MEER synths MEER alles moet ineens terug te gaan naar dit. Erg knap.
De exclusieve (en limited) double vinyl van mijn nieuwe album "From The Heart" zal vanaf morgenmiddag 16.00 te bestellen zijn op http://www.fromthehard.com (Music section) 
Bedankt iedereen voor de support! De pre-order van de vinyl zal gewoon door blijven lopen overigens, goeie afspraken kunnen maken met de perserij 
Inmiddels een paar keer aangehad. Echt super dik album! Heel gevarieerd ook qua stijl, maar toch samen een geheel. Alle tracks hebben iets van het oude soundje in zich, denk dat het daarom zo goed samen gaat allemaal.
Dat opzwepende Trance-sfeertje in Love Feels Right, Trance Atlantic Exress en Never Lose Hope vind ik heel erg vet.
De sfeer en melodie in 2013 echt kippenvel
Dat opzwepende Trance-sfeertje in Love Feels Right, Trance Atlantic Exress en Never Lose Hope vind ik heel erg vet.
De sfeer en melodie in 2013 echt kippenvel
Vinyl ook aangeschaft. Mooie toevoeging aan de verzameling 
-
WHardtraxx Newbie
- 30 posts member since 2018
- last seen Nov 2024
Een echte verademing dit. Echt fantastisch!
Ook een pre-order geplaatst voor de vinyl
Ook een pre-order geplaatst voor de vinyl
Super om te horen! Alle vinyls worden overigens ook gesigneerd 
-
WHardtraxx Newbie
- last seen Nov 2024
We want the vinyl

Zijn gearriveerd en het verzendingsproces gaat vandaag van start!!Wannabe JoshWesz wrote:We want the vinyl![]()
-
WHardtraxx Newbie
- last seen Nov 2024
Geweldig, kan niet wachten

Toch wel n vermelding waard, alle vinyls zijn volledig uitverkocht!!!!

-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Beetje errrug late reactie, maar wat een album zeg pffff
Gewoon alle platen BOMMEN stuk voor stuk

Gewoon alle platen BOMMEN stuk voor stuk