Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2020 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten een paar hele vette platen tussen. Vooral die starfleet remix vind ik echt mega. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2020 01:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow, fantastisch dit! :thumbsup: Hiermee herleef ik echt het gevoel van jaren terug. Ondanks dat ik de platen voor het eerst hoor, klinken ze al herkenbaar. En ook lekker gevarieerd: Gated kicks, lompe én blije reversed basses, dikke acid, maar ook vrolijke melodieën.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2020 02:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle previews zijn meteen raak. Gelijk maar aangeschaft, tientje is ook geen geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2020 13:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook aangeschaft, gelijk eens beluisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2020 16:18 
 
Hardtraxx Addict

Stuk voor stuk goud :worship:
Trance Atlantic Express sprong eruit voor mij :yay:

Outro kicks van Piss Off zijn echt debiel.... Wtf Pieter sowieso dat die van jou zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2020 16:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Outro kicks van Piss Off zijn echt debiel.... Wtf Pieter sowieso dat die van jou zijn :drool:

Haha ja het hele album is 100% door mij geproduceerd je dus ja die zijn sowieso van mij :lol:

Misschien wel leuk om te vertellen dat ik bij de gated kicks in Piss Off een beetje dezelfde manier van kicks maken/bewerken gebruikt heb zoals we dat vroeger deden (Brennan & Heart) bij een track als Hardstate Channel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2020 21:58 
 
Hardtraxx Addict

DjThera schreef:
Haha ja het hele album is 100% door mij geproduceerd je dus ja die zijn sowieso van mij :lol:

Ah, ik heb altijd gedacht dat TCC tracks voortvloeide uit onbekende samenwerkingen van TC leden! :D

DjThera schreef:
Misschien wel leuk om te vertellen dat ik bij de gated kicks in Piss Off een beetje dezelfde manier van kicks maken/bewerken gebruikt heb zoals we dat vroeger deden (Brennan & Heart) bij een track als Hardstate Channel! :D

Dat is overduidelijk te horen idd :thumbsup: Vette shit, keep it up
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 12:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alles wat ik zoek in hardstyle zit in dit album. Hulde!! :worship: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 12:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Echt geweldige platen staan hier op in een stijltje dat je nauwelijks meer hoort :loving: Heel erg gaaf dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kende alleen Startfleet eigenlijk, maar heel vet album dit :love: Na 1x luisteren is Trance Atlantic Express mijn favoriet met Never Lose Hope als goede 2e, maar kan altijd nog anders worden naarmate ik het album vaker ga luisteren, wat zeker gaat gebeuren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 19:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk divers album! Nog alles een paar keer luisteren voor ik mijn favorieten eruit pik.
Die outro in Piss Off gaat idd nergens over, gruwelijke kicks. :drool:
2013 doet zijn naam eer aan; doet me gelijk denken aan platen als Incoming, The Breaking Point en met de screeches aan The Gate. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele album alwel 3 keer aangehad vandaag :D

History 303 en Trance Atlantic Express zijn so far mijn favorieten. Oude sound met moderne afwerking. Knappe balans gevonden! Ook lekker rechtoe-rechtaan. Lijkt me erg lastig als je alweer een tijdje hardstyle maakt waarin alles MEER bombastisch MEER synths MEER alles moet ineens terug te gaan naar dit. Erg knap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 10:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

De exclusieve (en limited) double vinyl van mijn nieuwe album "From The Heart" zal vanaf morgenmiddag 16.00 te bestellen zijn op http://www.fromthehard.com (Music section) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 13:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bedankt iedereen voor de support! De pre-order van de vinyl zal gewoon door blijven lopen overigens, goeie afspraken kunnen maken met de perserij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inmiddels een paar keer aangehad. Echt super dik album! Heel gevarieerd ook qua stijl, maar toch samen een geheel. Alle tracks hebben iets van het oude soundje in zich, denk dat het daarom zo goed samen gaat allemaal.

Dat opzwepende Trance-sfeertje in Love Feels Right, Trance Atlantic Exress en Never Lose Hope vind ik heel erg vet. :love:

De sfeer en melodie in 2013 echt kippenvel :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vinyl ook aangeschaft. Mooie toevoeging aan de verzameling :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2020 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel gaaf album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 23:48 
 
Hardtraxx Newbie

Een echte verademing dit. Echt fantastisch!

Ook een pre-order geplaatst voor de vinyl :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 13:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Super om te horen! Alle vinyls worden overigens ook gesigneerd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2021 23:42 
 
Hardtraxx Newbie

We want the vinyl :corn: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2021 08:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wannabe JoshWesz schreef:
We want the vinyl :corn: :cool:

Zijn gearriveerd en het verzendingsproces gaat vandaag van start!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2021 11:40 
 
Hardtraxx Newbie

Geweldig, kan niet wachten :thumbsup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2021 18:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Toch wel n vermelding waard, alle vinyls zijn volledig uitverkocht!!!! :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 06:51 
 
Hardtraxxer

Beetje errrug late reactie, maar wat een album zeg pffff :yay: :thumbsup: :drool: :love: :clap:
Gewoon alle platen BOMMEN stuk voor stuk :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle