Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 22:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan Thera steeds vaker appreciëren :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 07:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje maar ook niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is hardstyle zoals de hardstyle voor mij hoort te zijn. Lekkere kicks, stevige mid en sterke melodie. Ik zeg Thera voor Qlimax, sfeertje past er wat mij betreft goed bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vandaag deze eens door de sub in auto gespeeld.
Vind deze kick echt heel lekker gaan, klinkt wat voller dan de meeste kicks van zen laatste album imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 14:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit toch de minste Thera solo plaat in tijden om eerlijk te zijn. Pakt mij gek genoeg totaal niet. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 17:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik vind dit toch de minste Thera solo plaat in tijden om eerlijk te zijn. Pakt mij gek genoeg totaal niet. :(

Ik vind JOU de minste Thera solo plaat :cool: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 18:41 
 

haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 19:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijk, vooral de tweede climax ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Joey schreef:
Ik vind dit toch de minste Thera solo plaat in tijden om eerlijk te zijn. Pakt mij gek genoeg totaal niet. :(

Ik vind JOU de minste Thera solo plaat :cool: :thumbsup:

Haha wat. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(GAAT FOUT)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 20:41 
 
Hardtraxxer

Toch maar weer eens geprobeerd om een plaat te luisteren van Thera. Op 1 of andere manier is er geen 1 nummer wat ik gaaf vind of wat me pakt. Geen idee hoe dat toch komt. Bij de dancefair ben ik ook bij hem langs geweest om me toch meer te verdiepen in zijn sound en uit te vinden waarom dit toch tof moet zijn, maar helaas ik kan het niet ontdekken. Dit heeft puur met smaak te maken. Productie technisch zit het allemaal wel goed in elkaar, daar ligt het niet aan. Wat de man maakt is wel uniek en onderscheid zich zeker van andere artiesten. Daardoor zeker respect voor hem wat hij doet en maakt. Het is goed dat er producers zijn die uniek/anders produceren. Dus het is zeker te prijzen wat hij doet. Het is dan ook niet negatief bedoeld dit, maar puur smaak. Maar nee het is niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 11:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nu verkrijgbaar :)

Http://www.hardstyle.com/dj-thera/hyperspace
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera stelt nooit teleur. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb een beetje een haat-liefdeverhouding met de muziek van Thera maar als er dan een keer in de zoveel tijd zo'n track voorbij komt;

wat een absolute bazenplaat (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien dat ik deze live eens moet horen, ik vind de kicks thuis namelijk niet lekker klinken. In de break voel ik nog meer bass dan tijdens de climax. De rest van de plaat is prima.

Pieter a.k.a. DJ Thera, zijn de kicks te laag voor de gemiddelde subwoofer of zijn de kicks expres wat zachter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 11:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Misschien dat ik deze live eens moet horen, ik vind de kicks thuis namelijk niet lekker klinken. In de break voel ik nog meer bass dan tijdens de climax. De rest van de plaat is prima.

Pieter a.k.a. DJ Thera, zijn de kicks te laag voor de gemiddelde subwoofer of zijn de kicks expres wat zachter?


Dit heb ik ook een beetje bij deze plaat. Is het bij Hyperspace hetzelfde als bij Desolation? Meen me ergens te herinneren dat daar hetzelfde werd gezegd en je daar kort had uitgelegd dat hij wel goed door komt met een (goede) subwoofer.

Even snel opgezocht: "Mn 1e track die ik mèt subwoofer heb geproduceerd. Denk dat diegene met commentaar over de kick de track t beste wat kunnen versnellen, dan gaan de lage frequencies vd kick net wat hoger zitten en klinkt ie bij jullie vast wat beter." "En ik ben benieuwd hoe de kicks overkomen voor diegene die m mat noemen als je de track wat versnelt. Denk dat de geluidsinstallatie ook best n rol kan spelen. Als je monitoren weinig weergeven onder de 60hz dan krijg je de kick niet goed mee"
Aldus Thera bij Desolation.

Los daarvan: heerlijke plaat! Lekker korte break, waardoor het tempo er ook lekker in blijft. Ben benieuwd hoe deze door de bunker heen gaat knallen op Q-Base :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 13:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Misschien dat ik deze live eens moet horen, ik vind de kicks thuis namelijk niet lekker klinken. In de break voel ik nog meer bass dan tijdens de climax. De rest van de plaat is prima.

Pieter a.k.a. DJ Thera, zijn de kicks te laag voor de gemiddelde subwoofer of zijn de kicks expres wat zachter?

De kick zit op een F en is alles behalve zacht gezet, sterker nog, alle overige sounds worden juist gesidechained in het laag zodat de kick er nog beter door komt. Maar zoals idd al vermeldt, met tracks op een F, zit de sub piek op ongeveer 44hz wat best wel laag is
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor je antwoord. Duidelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2016 17:24 
 

Heel vet weer! Denk dat dit stijltje me nog niet zo snel zou gaan vervelen :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle