Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 10:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

    Dj Thera - From The Heart Part 3 (TCVINYL004)(TCREC078)

    Label: Theracords
    Vinyl release: 30-06-2023
    Vinyl order link: https://fromthehard.nl/product/dj-thera-from-the-heart-part-3-exclusive-double-vinyl/
    Digital release: 06-07-2023 (TCREC078)


    Tracks:
    A1. Lift Each Other Up (feat. Nova Jae)
    A2. Stop The Clocks

    B1. Mmhmm
    B2. Every Day
    B3. Symphon-E

    C1. Techno-Logy
    C2. The Shadows
    C3. Legend

    D1. Collapse
    D2. Strength To Justify (D-Passion Remix)

    Samples:
    Lift Each Other Up


    Stop The Clocks


    Mmhmm


    Every Day


    Techno-Logy


    Symphon-E


    The Shadows


    Legend


    Collapse
    Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 14:18 
     
    Artiest
    Avatar gebruiker

    Post updated met meer samples :clap: :D
    Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 10:44 
     
    Hardtraxxer
    Avatar gebruiker

    Mmhmm, the shadows & legend :loving:
    Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 15:37 
     
    Hardtraxx Veteran
    Avatar gebruiker

    Techno-Logy :loving:
    Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 17:53 
     
    Artiest
    Avatar gebruiker

    Every Day (Official Videoclip)
    Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 19:20 
     
    Hardtraxx Crew

    Nuracore schreef:
    Techno-Logy :loving:

    Idd, kwam m al tegen in die mix :drool:
    Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2023 16:48 
     
    Hardtraxx Veteran
    Avatar gebruiker

    Aantal goede platen zitten hier tussen, zal ze even een luisterbeurt geven ^^
    Mmhmm kwam in ieder geval echt goed hard door op Defqon.
    Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 16:36 
     
    Artiest
    Avatar gebruiker

    Techno-Logy official videoclip!

    Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 09:51 
     
    Artiest
    Avatar gebruiker

    En hier is "Collapse" :D mn laatste hardstyle track :)

    Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 09:58 
     
    Hardtraxx Veteran
    Avatar gebruiker

    Allebei heel vet.
    Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 10:02 
     
    Hardtraxx Veteran
    Avatar gebruiker

    DjThera schreef:
    En hier is "Collapse" :D mn laatste hardstyle track :)

    Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar wat is je plan verder Pieter? Focus je je op andere muziek of stop je er helemaal mee? Blijf je wel sets draaien? Enzovoorts.

    Zoveel vragen.
    Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 10:16 
     
    Artiest
    Avatar gebruiker

    Ik heb natuurlijk aangegeven dat dit mn laatste hardstyle album zou zijn, er staan na dit album dan ook geen nieuwe releases of wat dan ook op de planning vooralsnog.

    De boekingsaanvragen die binnenkomen, handel ik ook gewoon af. Dat zijn over het algemeen wel altijd classics boekingen, dus dan is het ook best logisch dat nieuwe muziek maken niet heel erg veel zin heeft als je die muziek vervolgens nooit ergens kan draaien. Dat heeft me de afgelopen jaren best wel gefrustreerd en je ziet t eigenlijk ook wel in dit topic natuurlijk en het is ook logisch, ik ben natuurlijk ook niet meer de jongste xd

    Verder loopt mn bedrijf Limitless Agency dusdanig goed dat het veel beter is om daar meer tijd in te stoppen dan in een carrière waar minder en minder interesse in is.

    Stoppen met draaien en produceren zal ik echter nooit doen, maar met name het produceren zal ik meer gaan benaderen als hobby en in de vrije uurtjes doen, wat ik bijv ook al doe met mn Tranceparency mixtape. De kans dat de toekomstige producties ook meer die sound gaan hebben, schat ik dan ook vrij hoog :innocent:
    Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 10:21 
     
    Hardtraxx Veteran
    Avatar gebruiker

    Met andere woorden: elke set meepakken, want voor je weet is het de laatste. Of je moet, zoals sommige artiesten, 3x een comeback-set draaien. :cool:
    Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 10:48 
     
    Hardtraxx Veteran
    Avatar gebruiker

    DjThera schreef:
    De kans dat de toekomstige producties ook meer die sound gaan hebben, schat ik dan ook vrij hoog :innocent:

    Logisch verhaal, w.m.b. top dat je kiest om de trance kant op te gaan, dat is ook waar je hart ligt natuurlijk. Ik zie de producties in ieder geval met plezier tegemoet.
    Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 22:17 
     
    Artiest
    Avatar gebruiker

    Dank aan D-Passion voor de fantastische remix van Strength to Justify :loving:

    Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 23:20 
     
    Hardtraxx Veteran
    Avatar gebruiker

    DjThera schreef:
    Ik heb natuurlijk aangegeven dat dit mn laatste hardstyle album zou zijn, er staan na dit album dan ook geen nieuwe releases of wat dan ook op de planning vooralsnog.

    De boekingsaanvragen die binnenkomen, handel ik ook gewoon af. Dat zijn over het algemeen wel altijd classics boekingen, dus dan is het ook best logisch dat nieuwe muziek maken niet heel erg veel zin heeft als je die muziek vervolgens nooit ergens kan draaien. Dat heeft me de afgelopen jaren best wel gefrustreerd en je ziet t eigenlijk ook wel in dit topic natuurlijk en het is ook logisch, ik ben natuurlijk ook niet meer de jongste xd

    Verder loopt mn bedrijf Limitless Agency dusdanig goed dat het veel beter is om daar meer tijd in te stoppen dan in een carrière waar minder en minder interesse in is.

    Stoppen met draaien en produceren zal ik echter nooit doen, maar met name het produceren zal ik meer gaan benaderen als hobby en in de vrije uurtjes doen, wat ik bijv ook al doe met mn Tranceparency mixtape. De kans dat de toekomstige producties ook meer die sound gaan hebben, schat ik dan ook vrij hoog :innocent:

    Logische uitleg en alvast goed om te zien dat je niet echt stopt stopt. Wel jammer natuurlijk.

    Zonder al te veel veren in je kont te steken wil ik je toch al bedanken voor alles wat je voor de scene hebt betekend (en nog wel zal betekenen). We worden allemaal ouder, maar die goede oude tijd zal ik persoonlijk nooit vergeten. Zelden zo'n gepassioneerde artiest achter de draaitafels zien staan en ik denk ook dat je achter de schermen zo ontzettend veel tijd hebt gestopt in Thera, de label(s) en alles wat er nog bij komt kijken. Legend!

    Misschien niet de juiste plaats om deze lofzang te brengen, maargoed. :whistle:

    Succes nog verder!

    PS: Ik kan helaas komend weekend niet aanwezig op het privéfeestje waar je moet draaien. Dat gaat sowieso weer goud worden met dat publiek. ^^
    Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2023 10:26 
     
    Artiest
    Avatar gebruiker

    Dank je wel, heel fijn om te horen!

    Vandaag is de release trouwens ook digitaal overal verkrijgbaar, spotify enzo

    En voor de downloaders, hij is hier te krijgen (zowel edits als fulls in 1 package) met een name your own price:
    https://fromthehard.nl/product/dj-thera-from-the-heart-part-3-full-album-exclusive-digital/
    Forumoverzicht » Releases » Hardstyle