Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 12:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Daveytl schreef:
Klinkt prima, ik word alleen niet blij van dit soort kicks. Dergelijke 'veegkicks' zijn niet aan mij besteed, hoor liever een harde punch of een lekkere crunch in de kick.

Een B-Front kick ofzo had hier echt lekker onder geweest. Voor mij te droog zo.


Hier sluit ik me bij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks zijn wat mat. Mid intro is heel standaard. Melodie in de opbouw naar de climax vind ik vet. In de climax zelf wat minder. Aardig plaatje, maar heb tien keer beter gehoord van Thera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 16:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mn 1e track die ik mèt subwoofer heb geproduceerd. Denk dat diegene met commentaar over de kick de track t beste wat kunnen versnellen, dan gaan de lage frequencies vd kick net wat hoger zitten en klinkt ie bij jullie vast wat beter.

De track, waar ikzelf overigens ongelofelijk blij en trots op ben of je m nu vet vindt of niet, is trouwens nu uit xd

https://www.hardstyle.com/dj-thera/desolation
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 17:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een ontzettend sterk nummer weer ^^ Kan de weg die Thera een tijd terug is ingeslagen zo waarderen! Ontzettend sfeervolle, maar toch stevige tracks. Kan ook deze kicks juist wel waarderen. En die viool (?) in de break tussen beide climaxen in :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 18:30 
 
Hardtraxx Addict

Leonidas schreef:
Kicks zijn wat mat.

Dit is echt het enige wat ik op deze track heb aan te merken. De melodie is gruwelijk vet en doet inderdaad erg denken aan 1000000 stars. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 19:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks Wootum! T is officieel een Cello trouwens :cool:

En ik ben zelf ook helemaal happy met mn ingeslagen weg dus ik ga dr vrolijk mee door. Kan op deze manier zowel mn trancy en rauwe kant combineren, ideaal

En ik ben benieuwd hoe de kicks overkomen voor diegene die m mat noemen als je de track wat versnelt. Denk dat de geluidsinstallatie ook best n rol kan spelen. Als je monitoren weinig weergeven onder de 60hz dan krijg je de kick niet goed mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 20:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha grappig, bij gebrek aan de original de Youtube maar 1,25 gepitched en ineens een boel laag en een volle kick. Ik heb dan ook geen daverende monitors staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 00:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:beer: Jep, dit is lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 17:54 
 
Hardtraxx Addict

Vind het persoonlijk een super dikke kick juist ! :love:
Heerlijke melodie ook!
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste tijd erg sterke producties van Thera, ook dit is weer vet hoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de climax erg dof, de lead.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 01:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Doet me denken aan 1.000.000 Stars van B-Front & Frontliner.


Ik wist dat het een track was waar Frontliner's naam op stond waar hij me aan deed denken, tyvm!

Leuke track, maar inderdaad..

Delt-A schreef:
Ik vind de climax erg dof, de lead.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 02:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind de kick helemaal prima, ik heb het idee dat er een beetje korte maar krachtige bas onder zit. Baslijn doet mee een beetje denken aan sommige Delete kicks. Correct me if i'm wrong?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle