Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 18:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

DJ Gollum ft. Scarlet - All The Things She Said 2020 (Sub Sonik Remix) (ZD629)

Label: Zoo Digital
WEB release: 28/08/2020

Tracks:
DJ Gollum ft. Scarlet - All The Things She Said 2020 (Sub Sonik Remix)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2020 11:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

Ken het origineel niet, maar heb een beetje het gevoel dat dit gemaakt is om makkelijk te scoren. Vind er bijzonder weinig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2020 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

Vind 'm wel vet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2020 14:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Stukken beter dan dat ik normaal van hem hoor. Leuk plaatje wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2020 17:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Ken het origineel niet


Is Duitse hands up, is nog steeds tering groot daar. Apart dat dat eigenlijk nooit echt overgevlogen is naar NL buiten dat het even mee heeft kunnen liften op de jumpstyle hype 13 jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2020 18:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:

Is Duitse hands up, is nog steeds tering groot daar. Apart dat dat eigenlijk nooit echt overgevlogen is naar NL buiten dat het even mee heeft kunnen liften op de jumpstyle hype 13 jaar geleden.


In die periode werd Hardstyle hier erg groot. Dat zal er vast mee te maken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2020 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Arboza schreef:
Mark With A Tarrel schreef:

Is Duitse hands up, is nog steeds tering groot daar. Apart dat dat eigenlijk nooit echt overgevlogen is naar NL buiten dat het even mee heeft kunnen liften op de jumpstyle hype 13 jaar geleden.


In die periode werd Hardstyle hier erg groot. Dat zal er vast mee te maken hebben.


De scene / mindset is gewoon wat anders. In Duitsland is het allemaal wat losser heb ik het idee terwijl in NL muziek al gauw iets serieuzer of meteen harder moet zijn. Niet voor niets heb je daar die enorme Mallorca / Apres Ski scene, artiesten als Scooter, Italobrothers, Special D en andere nazaten van Kontor. Ook als ik er bekenden over hoor spreken die daar een keer een gig hebben gehad oid spreken ze al snel over een heel andere cultuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2020 14:31 
 
Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
Arboza schreef:
Mark With A Tarrel schreef:

Is Duitse hands up, is nog steeds tering groot daar. Apart dat dat eigenlijk nooit echt overgevlogen is naar NL buiten dat het even mee heeft kunnen liften op de jumpstyle hype 13 jaar geleden.


In die periode werd Hardstyle hier erg groot. Dat zal er vast mee te maken hebben.


De scene / mindset is gewoon wat anders. In Duitsland is het allemaal wat losser heb ik het idee terwijl in NL muziek al gauw iets serieuzer of meteen harder moet zijn. Niet voor niets heb je daar die enorme Mallorca / Apres Ski scene, artiesten als Scooter, Italobrothers, Special D en andere nazaten van Kontor. Ook als ik er bekenden over hoor spreken die daar een keer een gig hebben gehad oid spreken ze al snel over een heel andere cultuur.



Over hands up. De stijl zelf is al een tijdje uit de mode, ook in Duitsland. Er is nog een feest per jaar met een stage voor dit genre, namelijk: Easter Rave. Veel artiesten die kwaliteit brachten rond 2005 - 2013 zijn al naar andere genres overgestapt (kijkend naar hardstyle: Wasted Penguinz en Crystal Lake). Een heel deel produceert tegenwoordig ook nog house. Er zijn nog een paar artiesten die het genre nog produceren uit die tijd zoals: Rocco en DJ Gollum. Daarnaast zie je wel dat het genre de laatste twee jaar iets meer aantrekt door mixes met andere genres zoals happy hardcore, hardstyle en trance (zoek maar eens naar Quickdrop of iNovation). Ditzelfde zie ik eigenlijk ook de laatste twee jaar bij hardstyle gebeuren waarin ik soms 'hands up / hard-dance' kicks hoor of trance invloeden.

OT: Ik ben geen mega fan van de plaat aangezien ik liever zie dat klassiekers gewoon met rust worden gelaten :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2020 14:36 
 
Hardtraxx Addict

Wat ontzettend kut dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2020 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

BramHS schreef:
Over hands up. De stijl zelf is al een tijdje uit de mode, ook in Duitsland. Er is nog een feest per jaar met een stage voor dit genre, namelijk: Easter Rave. Veel artiesten die kwaliteit brachten rond 2005 - 2013 zijn al naar andere genres overgestapt (kijkend naar hardstyle: Wasted Penguinz en Crystal Lake). Een heel deel produceert tegenwoordig ook nog house. Er zijn nog een paar artiesten die het genre nog produceren uit die tijd zoals: Rocco en DJ Gollum. Daarnaast zie je wel dat het genre de laatste twee jaar iets meer aantrekt door mixes met andere genres zoals happy hardcore, hardstyle en trance (zoek maar eens naar Quickdrop of iNovation). Ditzelfde zie ik eigenlijk ook de laatste twee jaar bij hardstyle gebeuren waarin ik soms 'hands up / hard-dance' kicks hoor of trance invloeden.


Ik heb wel plannen om die vibe terug te brengen :).
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle