Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dimitri Vegas & Like Mike ft Neyo - Higher Place (Brennan Heart & Toneshifterz Remix) (STH080)

Label: Smash The House
WEB release: 21/10/2015

Tracks:
1. Dimitri Vegas & Like Mike ft Neyo - Higher Place (Brennan Heart & Toneshifterz Remix)

Samples:


Bron: http://www.hardstyle-releases.com/dimitri-vegas-like-mike-sth080/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 16:07 
 
Hardtraxxer

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede melodie wel, alleen de kick is meh. Leuk plaatje als ze die aanpassen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 19:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelodicArtDJ schreef:
Dacht dat dit van een in kwaliteit zakkende producer was

15:01


Ja dus. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
MelodicArtDJ schreef:
Dacht dat dit van in kwaliteit zakkende producers was

15:01


Ja dus. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt kut dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 20:45 
 

Heb het nog nooit gezegd maar dit lijkt toch wel heel erg op even goedkoop een "hitje" scoren :$ en dan is het ook nog van zulke magere kwaliteit imo. En waarom met zijn 2e de studio induiken om dan zo iets simpels te komen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even voor de duidelijkheid, Dimitri Vegas & Like Mike hebben brennan heart zelf gevraagd om iets te doen met hun nummer 'higher place' zodat ze ermee konden afsluiten op Tomorrowland. Het filmpje wat daarbij hoort is best gaaf gelukt. Of dit ook echt een release moet krijgen, betwijfel ik zeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 10:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, kijk aan: nog een plaat die ik toe kan voegen aan het hokje 'grootste meuk van 2015'.Dit is echt pijnlijk om aan te horen. De kicks zijn zwak en stuiteren werkelijk ALLE kanten op. Het is alsof je een obese vrouw met tetten groter dan de gemiddelde rijpe watermeloen uitnodigt voor een ritje in de bus die met 80 km/h over een hobbelig terrein rijdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 12:05 
 
Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
Ah, kijk aan: nog een plaat die ik toe kan voegen aan het hokje 'grootste meuk van 2015'.Dit is echt pijnlijk om aan te horen. De kicks zijn zwak en stuiteren werkelijk ALLE kanten op. Het is alsof je een obese vrouw met tetten groter dan de gemiddelde rijpe watermeloen uitnodigt voor een ritje in de bus die met 80 km/h over een hobbelig terrein rijdt.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 13:46 
 
Hardtraxxer

Brennan Heart is best lekker bezig laatste tijd maar dit is echt troep zeg :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 18:29 
 

Paultheone schreef:
Even voor de duidelijkheid, Dimitri Vegas & Like Mike hebben brennan heart zelf gevraagd om iets te doen met hun nummer 'higher place' zodat ze ermee konden afsluiten op Tomorrowland. Het filmpje wat daarbij hoort is best gaaf gelukt. Of dit ook echt een release moet krijgen, betwijfel ik zeer.


Wel grappig dat ie gevraagd wordt zijn eigen plaat te remixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 18:40 
 

stefaneke schreef:
Paultheone schreef:
Even voor de duidelijkheid, Dimitri Vegas & Like Mike hebben brennan heart zelf gevraagd om iets te doen met hun nummer 'higher place' zodat ze ermee konden afsluiten op Tomorrowland. Het filmpje wat daarbij hoort is best gaaf gelukt. Of dit ook echt een release moet krijgen, betwijfel ik zeer.


Wel grappig dat ie gevraagd wordt zijn eigen plaat te remixen.


eigen plaat?
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle