Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 19:28 

Hardtraxx Newbie

Millard Fillmore schreef:
JEZ schreef:
JEFSKIII schreef:
Ja ik weet het ook niet hoor haha, maar hij word iig samen met The Dopemen gereleased zijden ze, alleen de vraag is wanneer...

Verwacht hem wel binnen 3/4 maanden

Ik denk dat er na Hard Bass het een en ander bekend gaat worden, omdat ze dan ook met 4 nieuwe tracks komen. Dus dan mogen er wel een aantal ouden worden gereleased lijkt mij.

Maar a2 released niet echt fantastisch. Struggle crypsis rmx komt ook pas vet laat, terwijl ik van betrouwbare bron weet dat die al een tijdje klaarligt..

no shit sherlock

.... Als jij 'm op een feest hoort wil niet zeggen dat hij release klaar is en bij de platenmaatschappij ligt hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 19:33 

Tracks blijven volgens mij niet liggen omdat ze nog niet af zijn. Want dan zou je je kunnen afvragen waarom producers vaak hele dagen in de studio zitten, terwijl ze maanden lang niets af hebben. Wat wel de reden is zou ik niet weten. Sommige labels hebben daar een verklaring voor, anderen hebben schijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:06 

Hardtraxx Newbie

Nerazzurro93 schreef:
Tracks blijven volgens mij niet liggen omdat ze nog niet af zijn. Want dan zou je je kunnen afvragen waarom producers vaak hele dagen in de studio zitten, terwijl ze maanden lang niets af hebben. Wat wel de reden is zou ik niet weten. Sommige labels hebben daar een verklaring voor, anderen hebben schijt.

Het is inderdaad raar, maar waar. In ieder geval is dit zo bij tracks als sorrow en the resistance die meerdere malen zijn genoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:45 

Hardtraxx Veteran

Een track die af is hoeft nog niet persé direct in de wachtrij voor een release te gaan staan. Die twee dingen zijn best wel een verschil.

Nu misschien beter om maar terug te gaan naar deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 12:50 

Hardtraxx Elite

Geen verkeerde track, al vindk het best vreemd dat DP, zo'n beetje de 'frontman' van TillT, plots overstapt :)

Hopelijk released hij nu sneller ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:54 

Hardtraxx Elite

Vincent_ schreef:
Geen verkeerde track, al vindk het best vreemd dat DP, zo'n beetje de 'frontman' van TillT, plots overstapt :)

Hopelijk released hij nu sneller ^^

Dat is maar net wat A²Records gaat doen. Dat is niet aan DP om dat te bepalen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 17:17 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke plaat! Digital Punk bevalt me wel qua tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 17:56 

Hardtraxx Veteran

Grandioos geweld
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 01:06 

Hardtraxx Addict

Supervette plaat! En wat betreft overstap van TiLLT naar A², zal vast wel een goede reden voor zijn. En vind zijn laatste producties - met name deze track - daar prima bij passen. Had vorig jaar de hoop wel een klein beetje opgegeven voor DP, maar jezus met deze stijgende lijn neem ik mijn woorden terug hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 13:53 

Hardtraxxer

:woot: verassend goed nummertje dit hoor! Ik ben benieuwd naar Digital Punk in de toekomst bij A2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 21:24 

Hardtraxx Addict

Leuk nummer, ondanks dat het allemaal wat chaotisch klinkt, is het toch mooi in elkaar gestoken naar mijn mening, hopelijk klinken de kicks toch iets beter in HQ dan in deze sample.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 02:21 

Hardtraxx Veteran

http://www.hardstyle.com/digital-punk/o ... iginal-mix :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 11:10 

Binnen, heeeerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:20 

Hardtraxx Elite

jaaaaaa :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 16:18 

Hardtraxx Veteran

Aardig nummertje, maar vind alles echt heel schel klinken, lijkt net alsof er op elke sound een echo zit. Daardoor is de track echt retedruk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 12:48 

Hardtraxx Veteran

Bazenplaat! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 12:34 

Hardtraxx Elite

Hele vette plaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 20:33 

Hardtraxxer

Meer van dit ajb digital punk. :love: Ben geen grote fan van hem maar hij heeft he absoluut in zich, zoals hij hier weer laat horen
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle