Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2010 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt een klapper release :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 16:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren gehoord op inQontrol, sondeju!
Deze klappen lekker op een feestje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Gisteren gehoord op inQontrol, sondeju!
Deze klappen lekker op een feestje :love:


idd

bij b front en digital punk

was egt bruut
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 00:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Klementino schreef:
eindelijk een plaat van de kant van tillt met een fastoenlijke kick erin

edit: kom ik ook net achter door de top40, normaal neem ik niet eens de moeite om tillt te luisteren :')


De nieuwelingen praten ook erg onfatsoenlijk over dingen die ze niet weten, ik denk dat klementino maar eens research moet gaan doen >.<


1. Tillt mag dan nieuw zijn maar het is bedacht door Max Enforcer en The Beholder dus dat zei mij al genoeg, maar goed, zal vaker naar tillt luisteren nu ik ook Gold van Max Enforcer geluisterd heb.

2. Ik mag dan niet 10 jaar hardstyle geluisterd hebben. Ik heb een hart voor de muziek, en ik heb nou eenmaal een eigen mening die ik verkondig(net als de meesten hier). En ik snap niet waarom jij denkt dat je mij zomaar een nieuweling moet noemen(wat in mijn ogen minderwaardig klinkt). Ik mag dan wat minder lang bekend zijn met hardstyle maar dat maakt mij niks minder dan jou(hoewel ik dat nieuw zijn zelf na 3 jaar hardstyle luisteren(met passie) wel mee vind vallen, ben in de hardstyle van nu aardig bekend).

Ik heb respect voor een ieder zijn mening en probeer niet te vergeten bij het verkondigen van mijn mening erbij te zetten dat het dan ook MIJN mening is, maar waar ik me wel ontzettend aan kan storen is dat stoere gedrag altijd dat sommige lui vertonen omdat ze al zoveel jaar bekend zijn met hardstyle en zich daarom meer waard vinden dan anderen.

En zo heb ik ook weer MIJN mening verkondigt, hoewel ik nu toch vind dat ik het wel aardig bij het rechte eind heb bij het 2e deel van mijn post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 12:46 
 
Hardtraxx Elite

3 jaar met passie heb geluisterd? En je weet niet wat Tillt is.
Ik voel me absoluut niet beter als andere, maar ik erger me wel aan opmerkingen over artiesten etc. Waar de desbetreffende persoon niks van weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
3 jaar met passie heb geluisterd? En je weet niet wat Tillt is.
Ik voel me absoluut niet beter als andere, maar ik erger me wel aan opmerkingen over artiesten etc. Waar de desbetreffende persoon niks van weet.


kun je je aan ergeren, maar hoe weet jij nou wat ik van tillt weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 16:18 
 
Hardtraxx Elite

indelijk een plaat van de kant van tillt met een fastoenlijke kick erin

edit: kom ik ook net achter door de top40, normaal neem ik niet eens de moeite om tillt te luisteren
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle