Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 19:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Digital Punk - Fragments Remix EP (UR034)

Label: Unleashed Records
WEB release: 08/11/2018

Tracks:
01. Digital Punk & Adaro – Whiplashed (Killshot Remix)
02. Digital Punk & Nolz – Adapt Or Die (Degos & Re-Done Remix)
03. Digital Punk – The Revelation (Hard Driver Remix)

Samples:






Bron:
Afbeelding
https://www.hardstyle-releases.com/digital-punk-ur034/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Revelation (Hard Driver) remix is zo gaaf :love:
Dikke melo en leads :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 23:52 
 
Hardtraxx Crew

Revelation is vet, de andere 2 doen me niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revelation heeft weinig met het origineel te maken, de andere 2 doen me niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 10:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Whiplashed remix is een standaard raw plaatje, ook de zelfde kick die Killshot al sinds het begin gebruikt heb ik het idee.

Adapt Or Die Remix zou vet zijn geweest als de kicks beter waren, wederom te harde punch i.t.t. de bass. Tweede kick is ook een plopje met weinig er achteraan.

Hard Driver remix is vet alleen die intro kicks is matig imo. Lijkt sowieso wel een trend om in je mid-intro zo veel mogelijk SZP na te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 12:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Om een of andere reden vind ik die Whiplashed (Killshot Remix) echt super gaaf! Die andere twee doen me helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Punk & Adaro – Whiplashed (Killshot Remix): Eerste gedeelte van de mid met die kick is gewoon wel lekker. Dat stuk daarna wat dan volgt met dat BPM opbouwen haalt voor mij de drive helemaal uiit de plaat. Zorgt er ook voor de track een hoopje los zand ljjkt ipv een mooi geheel. Climax is ok.

Digital Punk & Nolz – Adapt Or Die (Degos & Re-Done Remix): Zonde van de kicks.. Komen echt slap over. Voor de rest vind ik dit wel een prima remix.

Digital Punk – The Revelation (Hard Driver Remix): Het origineel blijf ik DP's beste track vinden. Deze remix komt daar niet eens een heel klein beetje bij in de buurt. Vind het bijna een verkrachting om eerlijk te zijn.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle