Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 03:37 

Kraak... Piep...

Dit is ook een van de weinige gevallen waar hij het van mij nog wel mag doen :P.
Deze kick gaat ook wel 10x harder dan het gemiddelde screech met anti geval, hier zit tenminste drive in.
Bij de gemiddelde raw track zou ik het wel eens zijn, maar The Machine weet toch elke keer wel een goeie opbouw en een flinke drive er in te verwerken.

Hij herhaalt misschien wel hetzelfde van zichzelf.
Maar tenminste niet als 3/4 van de "raw producers" hedendaags die alle sounds van elkaar gebruiken.

Hoewel The Machine van mij wel weer eens zo'n epische melodieuze plaat mag maken.

Maarja als nog. Vergelijk even de nummers die hij met die kick heeft gemaakt met alle nummers die allemaal op elkaar lijken. Hij heeft Stomp, Rollin', Within Each Of Us, Natural Born Killer Remix en Godcore.
DKOT lijkt er op maar is letterlijk de Chronic Disorder kick en de remix van Before The Storm heeft ook een andere. Vergelijk die 5 tracks maar eens met de hoeveelheid die andere produceres gemeen hebben met hun anti's.

Zoals ongeveer de helft van A2R en Therachords (excl Geck-O, Phrantic, Wavolizer & Thera) en Spoontech (Excl de Punch Patrol).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 18:22 

Hardtraxxer

Rotvocals, random screeches... Waar is de tijd heen dat The Machine geniale platen maakte, met een dikke melodie in en niet die random screeches. De meeste tracks van hem kan ik wel nog waarderen nu maar het is allemaal niks vergeleken met wat hij vroeger maakte :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 20:00 

Hardtraxx Beheerder

Saaaaaaaaiiii. Kan in het rijtje Seven, the game, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 20:51 

Hardtraxx Veteran

Slappe midintro kicks
Kut screeches
Rot vocals
Tweede climax kicks zijn te luisteren maar daar blijft het bij.

Conclusie: deze man is geen schim meer van zichzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 00:35 

Kraak... Piep...

Hij maakt 2/3 nummers met Screeches en gelijk is hij zichzelf niet meer #Hardtraxxlogica.
The Machine produceerde altijd al verschillende dingen over een tijd, of zijn jullie nummers als Don't Fall Asleep, Mosquito, en Awesome Frequency vergeten of de remix van Before The Storm en Beat The Drum als je een beetje recent kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 11:05 

Hardtraxx Veteran

Nou ik heb the machine hoog staan. Bijna alleen maar vette nummers en ook dat album was dik. Daarna zijn My dream, beat the drum en before the storm rmx wel goed, maar niet het niveau van daarvoor. En nee dat heeft niks met screeches te maken, maar gewoon met het feit dat z'n tracks niet zo geniaal meer in elkaar steken.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle