Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2023 19:39 
 
Hardtraxxer

Intervention schreef:
makrooy schreef:
Wat een top producer is het ook :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2023 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit valt voor mij echt onder het kopje techno(ofja iig de hedendaagse techno).
Ik mis zijn platen als Everlasting, Breakthrough en It Feels So Good :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2023 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zijn beste plaat, maar wel weer ontzettend dik! Echt veel zin in zijn set op Rebirth :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2023 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Dit valt voor mij echt onder het kopje techno(ofja iig de hedendaagse techno).
Ik mis zijn platen als Everlasting, Breakthrough en It Feels So Good :cry:

Precies dit, jammer dat hij geen euforische platen meer maakt, volg hem al in de tijd sinds X-System, maar deze techno/hardstyle “beweging” van hem doet niet zoveel met mij, veelste lineair voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2023 17:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Dit valt voor mij echt onder het kopje techno(ofja iig de hedendaagse techno).


Wat voor techno luister jij :P

Zelfs Verknipt achtige techno en die simpele troep van Natte Visstick en Gladde Paling e.d. klinkt niet als dit, en dat is in essentie gewoon versnelde versimpelde early hardstyle/hardtrance.

De act die platen maakt die het dichtst bij dat soort dingen liggen is TNT of The Purge oid, hun platen worden ook daadwerkelijk daar gedraaid, maar Devin Wild? Veel te moeilijk daarvoor.

Devin Wild heeft zo'n beetje de meeste unieke stijl in heel hardstyle op het moment, je hoort industrial, early, schranz en drum & bass elementen, het afschrijven als zoiets simpels als dat soort techno doe je Devin Wild enorm onder mee.

Everlasting e.d. waren ook wel toffe platen imo, en ieder zijn voorkeur, maar dit steekt veel beter in elkaar dan gewoon een 13/12 melodieuze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2023 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze kant van Devin Wild gaat me absoluut nog niet vervelen.

Moet wel zeggen dat ik z'n platen waar IETS van een melo in terugkomt nog wel een tandje vetter vind (Sins of My Life :love: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2023 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
jaron123 schreef:
Dit valt voor mij echt onder het kopje techno(ofja iig de hedendaagse techno).


Wat voor techno luister jij :P

Zelfs Verknipt achtige techno en die simpele troep van Natte Visstick en Gladde Paling e.d. klinkt niet als dit, en dat is in essentie gewoon versnelde versimpelde early hardstyle/hardtrance.

De act die platen maakt die het dichtst bij dat soort dingen liggen is TNT of The Purge oid, hun platen worden ook daadwerkelijk daar gedraaid, maar Devin Wild? Veel te moeilijk daarvoor.

Devin Wild heeft zo'n beetje de meeste unieke stijl in heel hardstyle op het moment, je hoort industrial, early, schranz en drum & bass elementen, het afschrijven als zoiets simpels als dat soort techno doe je Devin Wild enorm onder mee.

Everlasting e.d. waren ook wel toffe platen imo, en ieder zijn voorkeur, maar dit steekt veel beter in elkaar dan gewoon een 13/12 melodieuze plaat.



Vandaar ook "voor mij" in mijn zin.
En daarnaast een plaat kan mooi in elkaar steken maar als het uiteindelijk niet is wat ik lekker vind heeft t weinig zin.
Zie het als, kan een ziek lekker wijf zijn maar als ze nooit op mijn pik wil zitten heeft het vrij weinig zin.

Ach misschien wordt ik ook wel een ouwe bok maar heel veel hedendaagse hardstyle past niet meer in mijn straatje.
Geeeaaak vroeger in 2009/2010/2011 was eigl bijna alles wat uit kwam goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2023 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je evolutie tot echte hardtraxxer is bij deze compleet Jaron!

@Mods maak hem maar Veteran hij is één van ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2023 19:47 
 
Hardtraxxer

Z’n laatste releases klinken erg sterk en zijn op erg hoog niveau geproduceerd heb ik het idee, maar het pakt me gewoon niet. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word hier heel vrolijk van. Heerlijke plaat!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle