Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Had niet verwacht deze te horen op Qlimax, maar was heerlijk :)
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
:drool: :drool: :drool:
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Die licht ontstemde/valse melodie in de climax past echt zo ontzettend goed bij de feeling die de rest van de track opwekt. Daarnaast is die mid-intro met zulke kicks natuurlijk gruwelijk goed :drool:
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2018
last seen Oct 2019
klinkt heel vet
Hardtraxxer
311 posts member since 2018
last seen May 2020
Deze komt wel echt onverwachts zeg! Totaal niet achter Devin Wild gezocht dit, maar wat een gruwelijke gated kicks in de mid, en wat een aparte sfeer in de rest van de plaat. Kijk echt uit naar de release van deze :loving:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Kan naar releases. Bron: https://presave.io/t/mindbending
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Pedaalemre wrote:Kan naar releases.
:thumbup:
B
Hardtraxxer
171 posts member since 2017
last seen Dec 2020
Vet nummer :drool: .
Die mid is heel sterk. Climaxen komen ook veel beter door in HQ dan ik mij van de LQ kan herinneren. Deze gaat nog vaak aan. :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 9 hours ago
Dijk van een plaat dit zeg, die mid intro is zo verschrikkelijk lekker, en die snelle climaxen heeerrrrlijk!
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Dit is echt zo goed, dit moet haast wel door Noisecontrollers geproduceerd zijn.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Paultheone wrote:Dit is echt zo goed, dit moet haast wel door Noisecontrollers geproduceerd zijn.
Vreemd om deze comment te lezen na Hard Bass Anthem topic xd
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Chroman wrote:
Paultheone wrote:Dit is echt zo goed, dit moet haast wel door Noisecontrollers geproduceerd zijn.
Vreemd om deze comment te lezen na Hard Bass Anthem topic xd
Hele hard bass anthem topic slaat ook nergens op, maar dat terzijde.
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Nah geloof wel dat dit van hem komt. Afgelopen jaren heb ik in veel interviews, Q&A etc gehoord dat Devin Wild volgens menig grote namen één van de grootste talenten is momenteel. Hij zal dus best wel wat in zijn mars hebben.
Vond het wel tijd worden dat hij met iets nieuws zou komen zoals dit. Was dat zoet sappige met een wat hardere kick wel weer een beetje beu aan het worden.

Nummer is zowel thuis als live erg goed :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
The Ace of Bass wrote:Dit is echt een hele dikke plaat! Die mid is gewoon goud en die melo heeft heerlijke aparte drive! :bomb:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Can't tell if you're joking or not :lol:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
:lol:

DW is prima tot dingen als dit in staat ^^
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Snap niet wat iedereen leuk vindt aan de mid. Fijne kick, maar wat is er voor de rest leuk aan?
Vind het zelf verder een hele lege mid. Geen energie, geen sfeer, eigenlijk niks.

Climax vind ik wel leuk.
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Daveytl wrote:Snap niet wat iedereen leuk vindt aan de mid. Fijne kick, maar wat is er voor de rest leuk aan?
Vind het zelf verder een hele lege mid. Geen energie, geen sfeer, eigenlijk niks.

Climax vind ik wel leuk.
Vooral dit, de climax vind ik wel geniaal :)
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 6 days ago
Voor mij de eerste dikke schijf van Devin Wild sinds Meltdown. Vond dat trucje van hem met die blije melodietjes en constant dezelfde kick heel erg eentonig worden. Deze plaat is lekker simpel maar wel effectief.
Hardtraxxer
311 posts member since 2018
last seen May 2020
Daveytl wrote:Snap niet wat iedereen leuk vindt aan de mid. Fijne kick, maar wat is er voor de rest leuk aan?
Ik vind juist dat minimale enorm veel sfeer hebben. Geeft echt zo'n duistere vibe ofzo. Daarnaast is het ook niet te druk met allemaal geluidjes, maar gewoon lekker minimaal. In deze plaat is dat op een effectieve manier toegepast, vind ik dan he
Hardtraxxer
71 posts member since 2018
last seen May 2021
Wat een gruwelijk heerlijke plaat :surrender:
Vond zijn kick nogal overused en ook niet heel passend met die euphorische leads maar op een of andere manier komt hier perfect tot zijn recht. Hulde.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Onwijs vet gedaan dit. :thumbsup:
Hoor ook wat techno invloeden.
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 9 hours ago
Looike wrote:
Ik vind juist dat minimale enorm veel sfeer hebben. Geeft echt zo'n duistere vibe ofzo. Daarnaast is het ook niet te druk met allemaal geluidjes, maar gewoon lekker minimaal. In deze plaat is dat op een effectieve manier toegepast, vind ik dan he
Vind ik ook, lekker droog en hard die intro :bomb:
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Ik moest even wennen, maar ik begin langzaam verliefd te worden op dit pareltje.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026

Climax vind ik wel leuk.
Ik denk dat je de plaat even in perpectief moet plaatsen tussen een doogewone Devin Wild set. Over het algemeen blije hardstyle muziekjes etc en dan hoor je ineens deze mid-intro. Gewoon een fijne plaat om de cliché's van hardstyle te doorbreken om de boel fris te houden. Wat mij betreft super dat producers dit meer en meer gaan doen :clap: Wat een vette plaat.