Had niet verwacht deze te horen op Qlimax, maar was heerlijk 
Related topics
- View the latest post: Devin Wild - Components Of Matter 2020/Meltdown (Devin Wild 2020 Kick Edit) (SCANTRAXX346)
- View the latest post: Armin van Buuren ft. Sam Martin - Wild Wild Son (Devin Wild Remix) (ARMD1485)
- View the latest post: CRO & Broken Balance - De Grote Genre-Bending Beukmix
- View the latest post: Stormtrooper - Bending Hyperspace EP (HE36)
- View the latest post: Wild Motherfuckers - Wild Wild West / Ruby Rain [Q080]
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Die licht ontstemde/valse melodie in de climax past echt zo ontzettend goed bij de feeling die de rest van de track opwekt. Daarnaast is die mid-intro met zulke kicks natuurlijk gruwelijk goed 
Deze komt wel echt onverwachts zeg! Totaal niet achter Devin Wild gezocht dit, maar wat een gruwelijke gated kicks in de mid, en wat een aparte sfeer in de rest van de plaat. Kijk echt uit naar de release van deze 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Kan naar releases. Bron: https://presave.io/t/mindbending
-
BHardtraxxer
- 171 posts member since 2017
- last seen Dec 2020
Vet nummer
.
Die mid is heel sterk. Climaxen komen ook veel beter door in HQ dan ik mij van de LQ kan herinneren. Deze gaat nog vaak aan.
Die mid is heel sterk. Climaxen komen ook veel beter door in HQ dan ik mij van de LQ kan herinneren. Deze gaat nog vaak aan.
Dijk van een plaat dit zeg, die mid intro is zo verschrikkelijk lekker, en die snelle climaxen heeerrrrlijk!
Dit is echt zo goed, dit moet haast wel door Noisecontrollers geproduceerd zijn.
Vreemd om deze comment te lezen na Hard Bass Anthem topicPaultheone wrote:Dit is echt zo goed, dit moet haast wel door Noisecontrollers geproduceerd zijn.
Hele hard bass anthem topic slaat ook nergens op, maar dat terzijde.Chroman wrote:Vreemd om deze comment te lezen na Hard Bass Anthem topicPaultheone wrote:Dit is echt zo goed, dit moet haast wel door Noisecontrollers geproduceerd zijn.
Nah geloof wel dat dit van hem komt. Afgelopen jaren heb ik in veel interviews, Q&A etc gehoord dat Devin Wild volgens menig grote namen één van de grootste talenten is momenteel. Hij zal dus best wel wat in zijn mars hebben.Paultheone wrote:Dit is echt zo goed, dit moet haast wel door Noisecontrollers geproduceerd zijn.
Vond het wel tijd worden dat hij met iets nieuws zou komen zoals dit. Was dat zoet sappige met een wat hardere kick wel weer een beetje beu aan het worden.
Nummer is zowel thuis als live erg goed
The Ace of Bass wrote:Dit is echt een hele dikke plaat! Die mid is gewoon goud en die melo heeft heerlijke aparte drive!
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Can't tell if you're joking or notPaultheone wrote:Dit is echt zo goed, dit moet haast wel door Noisecontrollers geproduceerd zijn.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
DW is prima tot dingen als dit in staat
Snap niet wat iedereen leuk vindt aan de mid. Fijne kick, maar wat is er voor de rest leuk aan?
Vind het zelf verder een hele lege mid. Geen energie, geen sfeer, eigenlijk niks.
Climax vind ik wel leuk.
Vind het zelf verder een hele lege mid. Geen energie, geen sfeer, eigenlijk niks.
Climax vind ik wel leuk.
Vooral dit, de climax vind ik wel geniaalDaveytl wrote:Snap niet wat iedereen leuk vindt aan de mid. Fijne kick, maar wat is er voor de rest leuk aan?
Climax vind ik wel leuk.
Voor mij de eerste dikke schijf van Devin Wild sinds Meltdown. Vond dat trucje van hem met die blije melodietjes en constant dezelfde kick heel erg eentonig worden. Deze plaat is lekker simpel maar wel effectief.
Ik vind juist dat minimale enorm veel sfeer hebben. Geeft echt zo'n duistere vibe ofzo. Daarnaast is het ook niet te druk met allemaal geluidjes, maar gewoon lekker minimaal. In deze plaat is dat op een effectieve manier toegepast, vind ik dan heDaveytl wrote:Snap niet wat iedereen leuk vindt aan de mid. Fijne kick, maar wat is er voor de rest leuk aan?
Wat een gruwelijk heerlijke plaat 
Vond zijn kick nogal overused en ook niet heel passend met die euphorische leads maar op een of andere manier komt hier perfect tot zijn recht. Hulde.
Vond zijn kick nogal overused en ook niet heel passend met die euphorische leads maar op een of andere manier komt hier perfect tot zijn recht. Hulde.
Onwijs vet gedaan dit.
Hoor ook wat techno invloeden.
Hoor ook wat techno invloeden.
Vind ik ook, lekker droog en hard die introLooike wrote:Ik vind juist dat minimale enorm veel sfeer hebben. Geeft echt zo'n duistere vibe ofzo. Daarnaast is het ook niet te druk met allemaal geluidjes, maar gewoon lekker minimaal. In deze plaat is dat op een effectieve manier toegepast, vind ik dan heDaveytl wrote:Snap niet wat iedereen leuk vindt aan de mid. Fijne kick, maar wat is er voor de rest leuk aan?
-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Ik moest even wennen, maar ik begin langzaam verliefd te worden op dit pareltje.
Ik denk dat je de plaat even in perpectief moet plaatsen tussen een doogewone Devin Wild set. Over het algemeen blije hardstyle muziekjes etc en dan hoor je ineens deze mid-intro. Gewoon een fijne plaat om de cliché's van hardstyle te doorbreken om de boel fris te houden. Wat mij betreft super dat producers dit meer en meer gaan doenDaveytl wrote:Snap niet wat iedereen leuk vindt aan de mid. Fijne kick, maar wat is er voor de rest leuk aan?
Climax vind ik wel leuk.