Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 21:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Had niet verwacht deze te horen op Qlimax, maar was heerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die licht ontstemde/valse melodie in de climax past echt zo ontzettend goed bij de feeling die de rest van de track opwekt. Daarnaast is die mid-intro met zulke kicks natuurlijk gruwelijk goed :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 00:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

klinkt heel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze komt wel echt onverwachts zeg! Totaal niet achter Devin Wild gezocht dit, maar wat een gruwelijke gated kicks in de mid, en wat een aparte sfeer in de rest van de plaat. Kijk echt uit naar de release van deze :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 22:14 
 
Hardtraxx Veteran

Kan naar releases. Bron: https://presave.io/t/mindbending
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 19:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Kan naar releases.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 08:39 
 
Hardtraxxer

Vet nummer :drool: .
Die mid is heel sterk. Climaxen komen ook veel beter door in HQ dan ik mij van de LQ kan herinneren. Deze gaat nog vaak aan. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 09:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dijk van een plaat dit zeg, die mid intro is zo verschrikkelijk lekker, en die snelle climaxen heeerrrrlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt zo goed, dit moet haast wel door Noisecontrollers geproduceerd zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Dit is echt zo goed, dit moet haast wel door Noisecontrollers geproduceerd zijn.

Vreemd om deze comment te lezen na Hard Bass Anthem topic xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Paultheone schreef:
Dit is echt zo goed, dit moet haast wel door Noisecontrollers geproduceerd zijn.

Vreemd om deze comment te lezen na Hard Bass Anthem topic xd


Hele hard bass anthem topic slaat ook nergens op, maar dat terzijde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Dit is echt zo goed, dit moet haast wel door Noisecontrollers geproduceerd zijn.


Nah geloof wel dat dit van hem komt. Afgelopen jaren heb ik in veel interviews, Q&A etc gehoord dat Devin Wild volgens menig grote namen één van de grootste talenten is momenteel. Hij zal dus best wel wat in zijn mars hebben.
Vond het wel tijd worden dat hij met iets nieuws zou komen zoals dit. Was dat zoet sappige met een wat hardere kick wel weer een beetje beu aan het worden.

Nummer is zowel thuis als live erg goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Dit is echt een hele dikke plaat! Die mid is gewoon goud en die melo heeft heerlijke aparte drive! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 21:49 
 
Hardtraxx Crew

Paultheone schreef:
Dit is echt zo goed, dit moet haast wel door Noisecontrollers geproduceerd zijn.

Can't tell if you're joking or not :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:

DW is prima tot dingen als dit in staat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet wat iedereen leuk vindt aan de mid. Fijne kick, maar wat is er voor de rest leuk aan?
Vind het zelf verder een hele lege mid. Geen energie, geen sfeer, eigenlijk niks.

Climax vind ik wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Snap niet wat iedereen leuk vindt aan de mid. Fijne kick, maar wat is er voor de rest leuk aan?
Vind het zelf verder een hele lege mid. Geen energie, geen sfeer, eigenlijk niks.

Climax vind ik wel leuk.


Vooral dit, de climax vind ik wel geniaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij de eerste dikke schijf van Devin Wild sinds Meltdown. Vond dat trucje van hem met die blije melodietjes en constant dezelfde kick heel erg eentonig worden. Deze plaat is lekker simpel maar wel effectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Snap niet wat iedereen leuk vindt aan de mid. Fijne kick, maar wat is er voor de rest leuk aan?
Vind het zelf verder een hele lege mid. Geen energie, geen sfeer, eigenlijk niks.


Ik vind juist dat minimale enorm veel sfeer hebben. Geeft echt zo'n duistere vibe ofzo. Daarnaast is het ook niet te druk met allemaal geluidjes, maar gewoon lekker minimaal. In deze plaat is dat op een effectieve manier toegepast, vind ik dan he
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2019 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijk heerlijke plaat :surrender:
Vond zijn kick nogal overused en ook niet heel passend met die euphorische leads maar op een of andere manier komt hier perfect tot zijn recht. Hulde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2019 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onwijs vet gedaan dit. :thumbsup:
Hoor ook wat techno invloeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2019 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Looike schreef:
Daveytl schreef:
Snap niet wat iedereen leuk vindt aan de mid. Fijne kick, maar wat is er voor de rest leuk aan?
Vind het zelf verder een hele lege mid. Geen energie, geen sfeer, eigenlijk niks.


Ik vind juist dat minimale enorm veel sfeer hebben. Geeft echt zo'n duistere vibe ofzo. Daarnaast is het ook niet te druk met allemaal geluidjes, maar gewoon lekker minimaal. In deze plaat is dat op een effectieve manier toegepast, vind ik dan he


Vind ik ook, lekker droog en hard die intro :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 00:49 
 
Hardtraxxer

Ik moest even wennen, maar ik begin langzaam verliefd te worden op dit pareltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Snap niet wat iedereen leuk vindt aan de mid. Fijne kick, maar wat is er voor de rest leuk aan?
Vind het zelf verder een hele lege mid. Geen energie, geen sfeer, eigenlijk niks.

Climax vind ik wel leuk.


Ik denk dat je de plaat even in perpectief moet plaatsen tussen een doogewone Devin Wild set. Over het algemeen blije hardstyle muziekjes etc en dan hoor je ineens deze mid-intro. Gewoon een fijne plaat om de cliché's van hardstyle te doorbreken om de boel fris te houden. Wat mij betreft super dat producers dit meer en meer gaan doen :clap: Wat een vette plaat.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle