Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 15:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Devin Wild ft. Mikayla - Breakthrough 2020 (SCANTRAXX349)

Label: Scantraxx
WEB release: 10/09/2020

Tracks:
Devin Wild ft. Mikayla - Breakthrough 2020

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 16:43 
 
Hardtraxx Crew

Is volgens mij gewoon nog het origineel in die video :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2020 21:10 
 
Hardtraxx Crew

Dit is wel de edit:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 10:23 
 
Hardtraxxer

Zonder de track geluisterd te hebben......is zijn inspiratie weg? Sakker zeg, die 2020, kick edits etc.
Goedkoop scoren dit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 10:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Zonder de track geluisterd te hebben......is zijn inspiratie weg? Sakker zeg, die 2020, kick edits etc.
Goedkoop scoren dit :whistle:


Best slim eigenlijk. Het heeft totaal geen zin om de beste platen te releasen nu de evenementenmarkt stilligt. Dan vind ik dit eigenlijk best een slim alternatief om toch actief te blijven. Bovendien klinken die edits best leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 13:28 
 
Hardtraxxer

Arboza schreef:
HardDB schreef:
Zonder de track geluisterd te hebben......is zijn inspiratie weg? Sakker zeg, die 2020, kick edits etc.
Goedkoop scoren dit :whistle:


Best slim eigenlijk. Het heeft totaal geen zin om de beste platen te releasen nu de evenementenmarkt stilligt. Dan vind ik dit eigenlijk best een slim alternatief om toch actief te blijven. Bovendien klinken die edits best leuk.


Zoals jij het schets had ik het nog niet gezien eigenlijk, oke er is vanuit mij meer begrip nu. Maar dan toch, had ik edits oid dan als free release vrij gegeven. En niet weer als officiƫle nieuwe release, want het is gewoonweg geen nieuwe track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

HardDB schreef:
Arboza schreef:
HardDB schreef:
Zonder de track geluisterd te hebben......is zijn inspiratie weg? Sakker zeg, die 2020, kick edits etc.
Goedkoop scoren dit :whistle:


Best slim eigenlijk. Het heeft totaal geen zin om de beste platen te releasen nu de evenementenmarkt stilligt. Dan vind ik dit eigenlijk best een slim alternatief om toch actief te blijven. Bovendien klinken die edits best leuk.


Zoals jij het schets had ik het nog niet gezien eigenlijk, oke er is vanuit mij meer begrip nu. Maar dan toch, had ik edits oid dan als free release vrij gegeven. En niet weer als officiƫle nieuwe release, want het is gewoonweg geen nieuwe track.


Dan kunnen we gelijk stoppen met alle remixes/edits te releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 16:55 
 
Hardtraxxer

Wel heel kort door de bocht nie?
Een remix of edit door andere artiesten is gelijk een andere kijk op een track. De kijk van diegene die hem remixt.
Dit is dezelfde producer....nja hoef het niet uit te leggen denk.

Wellicht ben ik de enige die dit gevoel heeft met de Devin Wild 2020 edits/ kick edits etc. Maar vind het nog steeds overkomen als 'goedkoop scoren' zowel vanuit producer als label kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 19:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Origineel gelukkig in z'n waarde gelaten, klinkt echt super. Alleen de kicks vind ik wederom niet fijn klinken, lelijke klank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 22:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele toffe update en wat een mooie vocals zeg! :worship:
Die klinken in deze ''update'' nog net wat fijner :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 22:43 
 
Hardtraxx Crew

Mid intro voegt niet veel toe , maar verder een prima update ^^
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle