Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 14:42 
 
Artiest

Moments (DTG046)

Label: Derailed Traxx Grey
WEB release: 14/09/2015

Tracks:
Moments (Original Mix)

Samples:


Bron: BYM
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 16:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zoals bij al z'n platen zit er voor mijn gevoel totaal geen gevoel in, helemaal 0. Ik vind het in ieder geval helemaal niks, het pakt me gewoon nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het absoluut geen slechte track, vind de kick best goed te pruimen, alleen het wordt nergens echt spannend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 21:05 
 

de melodie vind ik erg fijn alleen had de uitwerking met de synth beter gekund, maar ja dat hou je denk ik altijd met zon soort melodie, verder is het een goede track
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 10:57 
 
Artiest

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke melodie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 17:18 
 

Klinkt best aardig maar mist voor mij toch ook wat. Kan niet zo 1,2,3 zeggen wat het is maar de plaat lijkt wat energie te missen en die melodie alleen is niet voldoende om dat te compenseren. 6,7
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 10:42 
 
Artiest

sandervanbruggen schreef:
Klinkt best aardig maar mist voor mij toch ook wat. Kan niet zo 1,2,3 zeggen wat het is maar de plaat lijkt wat energie te missen en die melodie alleen is niet voldoende om dat te compenseren. 6,7


Ok! Thanks voor je feedback! Komt binnenkort nog een preview online dus ben benieuwd of daar de energie in zit welke je hier mist! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opbouwende kritiek, daar kan hij wat mee. :D Wat kunnen we toch volwassen zijn hier op Hardtraxx :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 13:27 
 

Denza_Official schreef:
sandervanbruggen schreef:
Klinkt best aardig maar mist voor mij toch ook wat. Kan niet zo 1,2,3 zeggen wat het is maar de plaat lijkt wat energie te missen en die melodie alleen is niet voldoende om dat te compenseren. 6,7


Ok! Thanks voor je feedback! Komt binnenkort nog een preview online dus ben benieuwd of daar de energie in zit welke je hier mist! :)

Ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 15:53 
 
Artiest

Rickzel schreef:
Opbouwende kritiek, daar kan hij wat mee. :D Wat kunnen we toch volwassen zijn hier op Hardtraxx :$


Zeker weten! De optie: "Fix: Klinkt Kut" zit namelijk niet in mijn project! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 18:23 
 
Hardtraxxer

Denza_Official schreef:
Rickzel schreef:
Opbouwende kritiek, daar kan hij wat mee. :D Wat kunnen we toch volwassen zijn hier op Hardtraxx :$


Zeker weten! De optie: "Fix: Klinkt Kut" zit namelijk niet in mijn project! ^^


Cubase is gewoon kut man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 08:37 
 
Artiest

LukeInfinite schreef:
Cubase is gewoon kut man :lol:


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een lekkere plaat met een fijne melodie :thumbsup:
Maar.. persoonlijk zou ik liever de melodie na 2:10 doorgetrokken zien worden ipv een abrupte stilte gevolgd door vocals.
Kunnen die vocals niet samen met de melodie?
Na de break vind ik het ook wel fijn om eerst een stukje melodie te horen waar vervolgens de kick bijkomt :)
Kicks zijn verder prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 16:14 
 
Artiest

hurricane schreef:
Ik vind het wel een lekkere plaat met een fijne melodie :thumbsup:
Maar.. persoonlijk zou ik liever de melodie na 2:10 doorgetrokken zien worden ipv een abrupte stilte gevolgd door vocals.
Kunnen die vocals niet samen met de melodie?
Na de break vind ik het ook wel fijn om eerst een stukje melodie te horen waar vervolgens de kick bijkomt :)
Kicks zijn verder prima!


Vocals kunnen wel samen met de melodie alleen liep de melodie dan erg lang door voor mijn gevoel! Dat is de reden dat ik deze hier heb afgekapt om hem vervolgens weer op te bouwen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DenzaDJ schreef:
Vocals kunnen wel samen met de melodie alleen liep de melodie dan erg lang door voor mijn gevoel! Dat is de reden dat ik deze hier heb afgekapt om hem vervolgens weer op te bouwen. :)

Misschien zeur ik wel teveel hoor :P Misschien was t ook nog een idee geweest om die melodie die je bij 2:22 naar voren te halen en te starten bij 2:10?
Dan had je wel een leuke variatie gehad zonder stilte tijdens vocals.
Wat ik ook goed vind is dat de 2e melodie niet een exacte kopie is van de eerste en dan een octaaf hoger wat je wel vaker hoort de laatste tijd maar dat je er een variatie op maakt.
Noiseshock doet dat ook altijd erg goed vind ik.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle