Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Deluzion - Jump (SSL174)

Label: Scantraxx Silver
WEB release: 03/03/2020

Tracks:
01. Deluzion - Jump

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Toch doodsonde waar ze naar toe zijn gegaan. Met Mistress en Our Kingdom maakten ze echt vette tracks wat ze een naam maakten om in de gaten te houden. Inmiddels gaan ze mee met de populaire kicks van de huidige raw scene. Het zal vast voor hen beter werken en het is hun goed recht, maar ik vind het jammer.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
makrooy wrote:Toch doodsonde waar ze naar toe zijn gegaan. Met Mistress en Our Kingdom maakten ze echt vette tracks wat ze een naam maakten om in de gaten te houden. Inmiddels gaan ze mee met de populaire kicks van de huidige raw scene. Het zal vast voor hen beter werken en het is hun goed recht, maar ik vind het jammer.
Eens, of Our Destiny :loving:
Hardtraxxer
385 posts member since 2013
last seen 17 days ago
makrooy wrote:Toch doodsonde waar ze naar toe zijn gegaan. Met Mistress en Our Kingdom maakten ze echt vette tracks wat ze een naam maakten om in de gaten te houden. Inmiddels gaan ze mee met de populaire kicks van de huidige raw scene. Het zal vast voor hen beter werken en het is hun goed recht, maar ik vind het jammer.
Dit
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Fit in or fuck off
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Eens met bovenstaande. Wat is dit een takkeherrie.
F
Hardtraxxer
249 posts member since 2017
last seen Nov 2023
Idd heel jammer
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Snap dat je als artiest mee wil gaan in een bepaalde hype om interessant te blijven voor je publiek, maar dit is echt zoveel minder dan platen als Our Kingdom en Mistress. Zonde .. :(
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Keurig een paar klassieke random kickrolls er in, nee bedankt.