Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 10:53 
 
Hardtraxx Veteran

Delete - Time Travel [SPOON036])

Label: Spoontech
WEB release: 10/06/2013

Tracks:
01. Time Travel
02. Proximity To Extinction
03. Advanced Technology (The Strangerz Remix)

Samples:
1. Time Travel


2. Proximity To Extinction


3. Advanced Technology (The Strangerz Remix)

Bron: http://spoontechrecords.com/index.php/r ... 9-spoon036
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 10:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooie laatste Delete release.
Spoon moet ook gewoon lekker die 3/4 trackers blijven releasen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 10:58 
 

Delete begint een favoriete artiest te worden van me, heerlijk weer dit :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Time Travel is echt gestoord.
Proximity is ook heerlijk.

De remix vind ik niet zoveel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Time Travel: echt heerlijk, die screeches met die kicks :drool:
Proximity: heerlijke oude sounds en wat blijven die kicks monster :thumbsup:
Remix: leuke remix met best wat energy maar niet beter als het orgineel

erg vette afscheids release met Time Travel als knaller van de release :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 11:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg dikke release :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 11:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan Time Travel inmiddels erg waarderen! Heerlijk hoe die climax erin knalt! Proximity To Extinction heeft een zeer dikke intro maar die chaotische climax doet me nog niet zo heel veel. En die Strangerz Remix is super dik! Drive! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Heb Time Travel al een tijdje .. van de master himself gekregen en echt waar die plaat gaat zo ontiegelijk hard :worship:
zo heerlijk vaag plaatje :drool:

Proximity of Extinction had ik eerder als een Free verwacht maargoed.. beetje een opvuller van de release zeker niet slecht maar wel minder als al zijn voorgaande platen ;)

Advanced Technology remix.. had verwacht dat de kicks wat meer zouden door dreunen maarja kan niet alles hebben he.. track over het algemeen is zeker wel goed. evenaard het orgineel niet maar komt er wel in de buurt :thumbup:

samengevat: sterke laatste release van Delete op Spoontech. Ben benieuwd wat die op Theracords gaat brengen hoop dat die het stijltje van Time Travel aanhoudt ;) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke release :)

Time Travel steekt er wel ver bovenuit! Eerste Delete plaat die ik gruwelijk vet vind :worship:
Andere 2 zijn ook erg vet, alleen doet de remix mij het minst.
Goeie laatste Delete release op Spoontech.

Er is trouwens wel iets mis bij de preview van Time Travel. Bij 2:39 valt ie weg en hoor je niks meer. Dan gaat ie weer verder bij 3:24, maar dan aan 1 kant van je koptelefoon of oortjes (heb ik dan) Dus dat klopt niet helemaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Time Travel: Supervette plaat, duidelijk de beste van de 3. Eindelijk ook eens andere kicks, al vind ik de intro kicks wel wat slapjes.
Proximity: Weer die moddervette kicks die we gewend zijn van Delete, maar vind deze track verder echt afschuwelijk. Met name de climax vind ik echt niet om aan te horen.
Remix: Supervette plaat, vond deze op Loudness Dec 2012 al heerlijk. Ben door deze plaat het origineel eigenlijk ook een stuk meer gaan waarderen. Kicks hadden misschien net wat harder gekund, maar zijn eigenlijk wel prima. :)

Op Proximity na dus een heerlijke release weer op Spoon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Time Travel :loving: :drool: Ik moet deze man echt een keer live zien :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Time Travel was echt een genietmoment in het Klokgebouw. Heel gaaf die geluidjes in de mid.
De climax van PTE. Gecontroleerde chaos. :worship:
De remix heeft een vette drive, maar mist de kracht die het origineel wel heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 13:51 
 
Hardtraxx Elite

Time Travel duidelijk wel de beste van de 3. Wat zijn de kicks toch bruut! :drool: Proximity To Extinction Vindt ik ook wel echt vet! Alleen de climax vind ik daar in tegen weer wat minder. De remix is ook dik leuke drive er in alleen kicks vind ik wel wat minder. ^^ Veder wel echt een top release! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk, dat is waardig 'afscheid' nemen van je oude label, respect!

Timetravel en PTE :worship: :worship:

De Remix heb ik dan weer helemaal niets mee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een epische release is dit dan. Time Travel is gewoon gestoord, PTE is heerlijk chaotisch en duister en de remix is een prima plaat. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e deel van climax en de outro van PTE <3. Die extra rinkeltjes geven het een stuk meer gevoel mee, ookal is de melodie zelf niet erg speciaal. Stukjes van de outro met alleen de 2 kicks tussendoor steeds zijn echt genieten. Time Travel pakt me nog niet echt, maar is zeker niet slecht. Advanced Technology hou ik wel bij het origineel - stuk lekkerdere kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 15:07 
 
Hardtraxxer

Time Travel :worship:
De andere 2 doen me vrij weinig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide hele dikke platen weer :D
Remix klinkt ook niet heel verkeerd, kicks mochten nog wel een stukkie harder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Time Travel :love: Maar heb 'm al :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Time Travel preview is off
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 16:34 
 
Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Time Travel :love: Maar heb 'm al :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Time Travel preview is off

Opnieuw geĆ¼pload: http://www.youtube.com/watch?v=kdxR3WZ1vdI
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

PTE is echt gruwelijk vet! Een van zijn beste platen imo
Time Travel ligt daar net wat onder, maar ook heel dik.
Remix doet me het minst, maar zeker een leuk plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Time Travel:
Begint met een leuke vocal en vervolgens wat funky geluidjes.. Die typische Delete-kick komt hier beter tot zijn recht dan in zijn andere nummers maar nog steeds kan ik er niks mee. In de break een stel zieke geluiden, die gaan wel door merg en been! Kick in de climax is zoveel beter dan die standaard holle flutkick van hem. Deze heeft tenminste een lekkere crunch op de tail, dit beukt wel! Toch gebeurt er net iets te weinig en zijn die screeches in de climax me net iets te random. Kan me niet echt blijven boeien. Outro zelfde verhaal als de mid.

Proximity to Extinction:
Het begint met vocals die ik al niet kan verstaan. Het bouwt wel op naar iets maar zodra de midintro erin komt is dat een dikke tegenvaller, die kick blijft toch echt waardeloos en de geluiden die erbij zitten zijn te random en niet energiek. Doet me echt helemaal niks. 2e mid-intro is ook super random en niet boeiend. De break vind ik dan wel weer aardig gedaan en de synth voor de climax is zeker vet en spooky. Jammer van die kick in de climax weer. En dat kickrolletje van hem wordt nu ook al storend.. trrr-tutu.. zit volgens mij in elke plaat van hem. Dit nummer is al met al toch echt niks meer dan 1 bak met random herrie.

Advanced Technology (The Strangerz Remix):
Intro beukt zeker wel, vette kick en simpel maar effectief screech-deuntje, nice. Climax een stuk minder pompend maar niet slecht. Aardige kickroll, leuke melodie. Pitchkick ook prima verwerkt. 2e climax is ook vet! Beetje ala Genox. Outro beukt er ook lekker op. Zeker een vet nummer.

Al met al 1 redelijke plaat (Time Travel) en een slechte (PTE). The Strangerz stelen hier de show met een remix die drive heeft en hard pompt. Hopelijk krijgt Delete bij Theracords een nieuwe soundbank want zijn stijl doet me (vrijwel) niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemaal gruwelijk.

Strangerz Remix gaat live bi-zar hard. Fucking vette drive, mooie sound en heerlijke kicks.
Proximity to Extinction heeft een mega vette mid/ outro en de climax is ook lekker.
Time Travel: die kicks :drool: Voor de rest ook wel een leuke plaat, wel de minste van de release vind ik tot nu toe.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle