Hardtraxx Veteran

Die climax kicks, wat een geweld. Kan niet wachten om de beste man weer eens live te aanschouwen.
Hardtraxx Veteran

Vind de kick in de mid niet zo vet als ik eerlijk ben, voor de rest mega dik :thumbsup:
Hardtraxx Veteran

Ik vind die mid juist goud, misschien mindere kicks maar een ontzettende bak drive en heerlijk met die vocals om gegaag! In een tijd waar tegenwoordig in elke mid slechts een hoop screeches zitten is dit toch wel heerlijk.
Hardtraxx Veteran

heb t ook alleen over de kick he :)
Hardtraxx Addict

Is er weer eentje. Kicks komen smerig door, zin om deze weer eens op een feestje te horen (laatste keer doodstamp op deze plaat was @dominator)
Hardtraxx Addict

Tering wat is dit ongelooflijk vet weer :worship:
Hardtraxx Veteran

Vet :worship:
Hardtraxx Elite

Indy schreef:
Vet :worship:

ik vind hier niet zoveel aan
Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:

'T heeft zo goed als alles wat een hardstyle track goed, zo niet prachtig maakt: dikke kicks, shitlood energie, heerlijke sounds en een dikke vette portie drive.

Fantastische plaat dit :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
Hardtraxx Veteran

Heerlijke chaos, drive en kicks! ^^
Hardtraxx Crew

Rickzel schreef:
Vind de kick in de mid niet zo vet als ik eerlijk ben

Vind die juist heerlijk! Voor de rest ook belachelijk goed; chaos, drive, kicks, vocalen :loving: Vind deze echt vele malen gaver dan Genocide.
Hardtraxxer

Die kicks in de climax gaan zo hard :worship:
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Rickzel schreef:
Vind deze echt vele malen gaver dan Genocide.

:yes:

Moet zeggen dat ik het met Rickzel eens ben, en de kicks in de mid ook niet super vind. Verder wel leuk gedaan met die vocals.
Hardtraxx Veteran

Vage geluidjes, drive, dikke kicks, Delete blijft het gewoon maar weer flikken :worship:
Hardtraxx Veteran

27-02 release

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
wootum schreef:
Rickzel schreef:
Vind deze echt vele malen gaver dan Genocide.

:yes:

Moet zeggen dat ik het met Rickzel eens ben, en de kicks in de mid ook niet super vind. Verder wel leuk gedaan met die vocals.

De vocals van de mid door een andere plaat heen mixen en de climax alleen laten horen, zin in :drool:

G1LL schreef:
jeffrey2107 schreef:

'T heeft zo goed als alles wat een hardstyle track goed, zo niet prachtig maakt: dikke kicks, shitlood energie, heerlijke sounds en een dikke vette portie drive.

Fantastische plaat dit :worship: :worship:

drive zit er voor mij niet in, maar vooral vind ik de dhele track gewoon saai, die dikke kicks zijn wel leuk maar ik vind ze niet lekker klinken.
ook mis ik gewoon een melodie.
Hardtraxx Crew

Verplaatst.

Vind de kicks in de mid ook vrij matig klinken eigenlijk. Kicks in de climax met de typische Delete geluidjes is wel weer smullen :worship:
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
De vocals van de mid door een andere plaat heen mixen en de climax alleen laten horen, zin in :drool:

Haha exactemundo :cool:
Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
jeffrey2107 schreef:

Meh, vind 't ook niet zo'n hele dikke.
Hardtraxx Veteran

Kicks: :thumbsup:
De rest: >.<
Met name die stomme geluiden (screeches grotendeels) door de climaxen verpesten het voor mij. Maakt er een achterlijke choas van. Melodie ook wel heel erg simpeltjes hoor...
Hardtraxx Addict

jeffrey2107 schreef:
Hardtraxxer

Pannenkoek schreef:
jeffrey2107 schreef:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle