Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 18:39 

Hardtraxx Veteran

State of Emergency is denk ik de beste Delete tot zo ver. :loving: Ghetto ook erg vet. Ridiculous had ook vet geweest maar vind de kicks iets te veel naar die van Thera solo neigen, en die zijn de laatste tijd weinig soeps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 18:45 

Hardtraxxer

Eindelijk weer een Theracordswaardige release. Delete. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 19:11 

Hardtraxx Veteran

Bazenrelease dit zeg :worship: . State of Emergency steekt er bovenuit voor mij. Ghetto is ook erg vet en de collab is net als Welcome ook nice, ja heerlijk dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 19:25 

Kraak... Piep...

Ridiculous voor mij de uitschieter. Lekkere drive en hele vette kick en een beetje drukke climax, wat wel past bij Delete zijn stijl, wat ik dus mis bij de andere twee.

Ghetto spreek me niet aan, vind die kicks niks, vind de punch en de tail totaal niet passen en ook wat soft voor Delete zijn doen. De rest is niet echt interessant. Zou vetter zijn als de bass van de punch doorging tot aan het einde van de tail.

State Of Emergency heeft sterke kicks, lekker die oude kicks van Delete, maar is voor de rest mij veel te simpel, alweer Doom 3 samples.
Het geheel klinkt gewoon heel leeg bij de climaxes, tot vlak voor de breaks elke keer word hij wel wat vetter, maar waarom dan niet gelijk tijdens de climax.

Heb liever die tracks met een ton drive zoals Still Here (Delete Remix), Syndrome en Formula en Proximity To Extinction.

Imo, op Ridiculous na, is dit niks nieuws van delete, behalve misschien de kick in Ghetto dan, terwijl die ook best op Beheaded lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 19:45 

Hardtraxx Newbie

Hele dikke release :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 21:38 

Hardtraxx Veteran

Ghetto en Ridiculous zijn enorm vet! State of Emergency heb ik niet zo veel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 22:41 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht altijd dat Ridiculous zo'n korte track was, maar had nog nooit de climax gehoord volgens mij. Nu snap ik ook waarom hij altijd zo vroeg uitgemixt wordt, want die climax is echt saai :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 23:06 

Hardtraxx Veteran

Gruwelijke release! ^^
Ghetto en Ridiculous zijn echt vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 00:51 

Hardtraxx Veteran

Eindelijk Ridiculous! :yay: Al sinds Q-Base op aan het wachten, echt bizar vet. Ghetto is live echt ge-wel-dig, maar thuis zou ik hem uit mezelf niet heel vaak opzetten. State Of Emergency moet ik nog even luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 01:50 

Hardtraxx Elite

Dikke release :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 16:20 

Hardtraxxer

Deze release is sick :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 17:08 

Hardtraxx Veteran

Fucking vette release, Ghetto is nice en die andere 2 zijn gewoon fucking vet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 17:33 

Hardtraxx Veteran

Ghetto :drool:, die track in het algemeen is gewoon heerlijk en met uitschieter die mid-intro. Verder de andere 2 tracks ook geweldig, al bij al een heerlijke release. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 18:09 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 18:15 

Hardtraxx Veteran

Zo die gaat ook erg hard ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 18:17 

Hardtraxx Veteran

Verreweg de beste release van Theracords in een aardig lange tijd. Ghetto pakt me al sinds de eerste keer dat er een fatsoenlijke preview online kwam, ontzettend vette vocals/lyrics en goed verwerkt. Dikke kicks.
De climax van Ridiculous krijgt een 10+ voor wazigheid, verschrikkelijk vet. Minpuntje zijn helaas de kicks.
Die kicks krijgen dan in State Of Emergency weer een 10+, wat een sicke shit. Dit is écht Delete, fucking geweldig.

Ja, ik ben lyrisch over deze release. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 19:07 

Hardtraxxer

Godverdomme, wat een vette release :loving:
Delete :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 19:22 

Hardtraxx Elite

State of Emergency wat een gruwelijk vette kicks. Helaas vind ik de rest van de track niet zo heel boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 20:17 

Hardtraxxer

Die vage screeches op 2:40 in State Of Emergency :worship: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 22:12 

Hardtraxx Veteran

Die korte uithalen vanaf 2:59 in combinatie met die gruwelijke kicks, :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 23:37 

Hardtraxx Veteran

3:24 :drool: Blij dat dit erbij gekomen is, jezus wat dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 22:54 

Hardtraxx Veteran

Ghetto is zo ongelofelijk ziek :worship:
Ridiculous heeft een hele lekkere intro, verder is 't niet echt mijn ding.
State of Emergency doet me vooralsnog niet zoveel, maar dat heb ik bij de meeste Delete platen aan het begin wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 12:06 

Hardtraxxer

State of Emergency :woot: super dikke kicks, rest van de track is iets minder maar de kicks maken het toch helemaal goed!
Kicks van Ridiculous vind ik dan weer een minpuntje, terwijl de rest van de track goed is..
En Ghetto blijft gewoon veel te goed :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 13:58 

Hardtraxx Addict

Niet zo lyrisch erover als de rest, maar zeker prima release. State of Emergency had ik leuker gevonden zonder screeches, en meer random sounds zoals in de oude Delete releases. Ridiculous heeft een vette Mid, alleen zijn opnieuw die screeches in de climax vervelend, wel leuk om precies onderscheiding te horen tussen Delete en Thera elementen. Ja en ghetto is natuurlijk gewoon vet. State of Emergency wel de beste uit de release ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 01:49 

Hardtraxx Crew

Eindelijke weer een echte toprelease op TC, wat hou ik van de muziek van deze man :loving:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle