Inderdaad erg veel geluidjes en kicks, helaas weinig mooie 
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Dit is toch geweldig, gewoon een Delete plaat met aan anthem gevoel erin.
Ik vind 'm heel vet. Chaotisch, maar toch met gevoel erin. Vage sounds en dikke kicks. Kan me overigens voorstellen dat sommigen het anderzijds weer niks vinden, al is dat altijd wel een beetje met Delete. Deze track doet me denken aan Virtue van zijn album, vind ik al een van de betere platen erop. 
Verplaatst.
Ik vind er ook donders weinig aan, veel te veel kicks die nergens naar klinken
Ik vind er ook donders weinig aan, veel te veel kicks die nergens naar klinken
Bij de meeste Delete platen vind ik de kicks dik en de rest er om heen minder. Hier is het omgedraaid. Zitten in de plaat juist een aantal kicks die ik niet fijn vind, terwijl ik de rest er om heen best gaaf gedaan vind.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Dit is iets teveel van het goede. Alsof ik 35 platen door elkaar aan het luisteren ben.
Gave sounds en hier en daar een leuke kick, maar ook genoeg kicks die ik maar lelijk vind. Verder voelt het ook totaal niet als een geheel.
Vind ik ook, wel dik maar net iets te veel!Millard Fillmore wrote:Dit is iets teveel van het goede. Alsof ik 35 platen door elkaar aan het luisteren ben.
Dit, kicks zijn ook niet je van het.Millard Fillmore wrote:Dit is iets teveel van het goede. Alsof ik 35 platen door elkaar aan het luisteren ben.
Leuk plaatje, niet meer en niet minder. Leuke climax maar de kicks zijn een beetje matig voor delete
LV1 wrote:Leuk plaatje, niet meer en niet minder. Leuke climax maar de kicks zijn een beetje matig voor delete
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Veel te chaotisch dit. Je hoort echt 200 geluiden door elkaar, vooral in de climax.
Ik vind dit een hele vette plaat. Keertje wat anders 
Dit, het idee en concept is vet, maar vind ik de uitwerking tegenvallen. Vooral de verschillende kicks stoor ik me aan.TheUnnamed wrote:Veel te chaotisch dit. Je hoort echt 200 geluiden door elkaar, vooral in de climax.