Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

was het nog een hint dan? het was een aantal weken al zeker!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/video.php?v=10 ... nref=story

Iets betere kwaliteit imo.

Dikke track :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 01:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo dan, klapt er aardig op dit :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 19:34 
 

eerst vond ik de track nogal saai maar stiekem is hij best leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 20:00 
 
Hardtraxx Crew

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

Delete is sinds afgelopen jaar wel behoorlijk afgezakt zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 21:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

het is een kleinigheidje, maar het is Delete & Deetox ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Delete is sinds afgelopen wel behoorlijk afgezakt zeg..

Dat is wat ze noemen een mening. Als je zag hoe mensen los gingen hierop in het Ziggo Dome zaterdag kun je niet anders dan jou ongelijk geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
het is een kleinigheidje, maar het is Delete & Deetox ^^


Zit hier serieus een 'verschil' in, nooit geweten. Wanneer is het precies Delete & Deetox dan :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Destination schreef:
Delete is sinds afgelopen wel behoorlijk afgezakt zeg..

Dat is wat ze noemen een mening. Als je zag hoe mensen los gingen hierop in het Ziggo Dome zaterdag kun je niet anders dan jou ongelijk geven.

Dat is geen uitgangspunt. Zatox is bijvoorbeeld ook enorm afgezakt naar mijn mening, maar op zijn nieuwe tracks gaat toch ook iedereen net zo goed los? Vind verder overigens niet dat Delete afgezakt is oid Typhoon collab was alleen wel jammer.

chas1n schreef:
Zit hier serieus een 'verschil' in, nooit geweten. Wanneer is het precies Delete & Deetox dan :P ?

Als het in de studio van Delete is geproduceerd is het Delete & Deetox, als het bij Deetox is geproduceerd Deetox & Delete. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 21:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Deetox schreef:
het is een kleinigheidje, maar het is Delete & Deetox ^^


Zit hier serieus een 'verschil' in, nooit geweten. Wanneer is het precies Delete & Deetox dan :P ?

Vaak koppel je het aan een release. Bij een Deetox release doen we mijn naam vooraan. Omdat beide vorige platen mijn naam vooraan stond doen we nu die van hem vooraan. Of het veel uitmaakt weet k niet, maar op papier is het gewoon Delete & Deetox :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft toch ook met studio te maken (dacht ik)?
Bijv. REM Sleep kwam ook als 'B-Front & Thera' op Thera's album, en Ridiculous ook als 'Thera & Delete' op een Delete release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 22:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Heeft toch ook met studio te maken (dacht ik)?
Bijv. REM Sleep kwam ook als 'B-Front & Thera' op Thera's album, en Ridiculous ook als 'Thera & Delete' op een Delete release.

Zo doe ik t inderdaad meestal maar zoals Diana al aangeeft, kan t op verschillende manieren. Er is niet zo zeer een vaste regel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Delete is sinds afgelopen jaar wel behoorlijk afgezakt zeg..


Ik zal eventjes mijn mening onderbouwen. De reden waarom ik Delete zijn nieuwere platen niet echt meer interessant vind is omdat ik merk dat hij steeds toegankelijker gaat produceren, nu hoeft dat natuurlijk helemaal geen probleem te zijn maar het word hierdoor wel een stuk minder interessant. Ik mis gewoon die diepgaande gated kicks met de creatieve sounds wat ik van hem gewend was. De geluiden die ik nu tegen kom in zijn platen zijn veel al geluiden wat 'iedereen' gebruikt, de screeches, supersaws en dergelijke.. Ook over zijn kicks zit inmiddels distortion waardoor het eigenlijk geen gated kicks meer zijn. Met alle respect maar een plaat als dit kan toch écht niet vergeleken worden met bijvoorbeeld Proximity to Extinction of iets recenter The End.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 00:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eens met Destination maar afgezakt zou ik niet willen zeggen, ik vind wat Delete maakt nog steeds heel erg vet (uitzonderingen daargelaten). Z'n stijl is veranderd maar ik vind het er niet per sé minder op geworden. Creativiteit is wel wat minder aanwezig dan vroeger en dat vind ik wel jammer, maar dat is ook het enige :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat word ik wild van die laatste climax zeg. :loving: :loving: Zit hem net in de Q-Dance opname van Deetox te kijken en daar springt 'ie d'r echt tussenuit zeg, wauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:love: :love: :love: 1e climax :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

K' Vind em stiekem beter dan The Baddest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis in deze track dat echte chaotische van Delete (zoals The Baddest dat wel heeft).
Vind het nu maar weer een standaard kick+screech nummer, best leuk om in een gevarieerde set te horen aan het einde, maar als ik al 4 uur lang dit soort muziek heb gehoord op een feest val ik waarschijnlijk in slaap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dit gewoon echt een veelste standaard plaatje weer waar ik geen reet aan vind. Alleen de kicks zijn wel erg dik en de sidechain aan het eind is wel lache, voor de rest nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 01:44 
 
Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete & Deetox*
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 17:38 
 

Moest even wennen maar vind hem toch wel heel erg vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn god, wat een plaat dit :loving: Kippenvel all over, wat gruwelijk lomp en duister.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle