Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 15:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ken eigenlijk alleen nog I Am Lost, The Drums en Strike As Thunder, die ik allen vet vind (vooral I Am Lost :love: ). Dus hoop dat er nog meer van dit soort kwaliteit op het album staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 15:33 
 
Hardtraxx Newbie



In We are the Nightbreed 41 de album takeover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoor Living The Life nu in die podcast. Die was toch heel anders in Unleashed (063 volgens mij) een hele tijd geleden? Ik heb echt het idee dat het voor de helft een hele andere plaat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga m nu beluisteren, I Am Lost is heerlijk, hopelijk trekken ze die lijn door. Ga het merken. ^^

Edit:
Zitten wel wat lekkere tracks op, I Am Lost, Inner Strength, Risk The Dark, Recovered Pt.1, The Drums.
Verder is het best wel heel veel het zelfde in een stijl die me niet echt ligt helaas. Maar er zit niets tussen wat ik echt helemaal niets vind. Dus al met al, dikke prima. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

CD nog in transit. zal wl na het weekend worden... Vind het altijd zo kut dat albums op vrijdag verscheept worden. Waarom geen release op maandag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
CD nog in transit. zal wl na het weekend worden... Vind het altijd zo kut dat albums op vrijdag verscheept worden. Waarom geen release op maandag.

Daar zal wel een marketing technische reden achter zitten? Met het nieuwe album het weekend in gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 14:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik luister hem op skeere laptopspeakers op kantoor, dus kan nog niet helemaal een goed oordeel vellen. Maar vooralsnog stelt het me niet teleur. Fijn om te horen dat het stijltje van Degos & Re-Done uit de periode 2011-2013 weer terug te horen is, vooral Recovered Pt. 1 is wel heel vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet het album nog een keer helemaal doorluisteren maar wat is Ready for Madness vet geworden zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
RTM93 schreef:
CD nog in transit. zal wl na het weekend worden... Vind het altijd zo kut dat albums op vrijdag verscheept worden. Waarom geen release op maandag.

Daar zal wel een marketing technische reden achter zitten? Met het nieuwe album het weekend in gaan?


Maandag is een dag voor de dinsdag dip dus dan wordt het album echt kut ontvangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Aug 20, 2018
09:54 am
Unknown Return - Retour in sorteercentrum aangekomenB2C Europe
Aug 17, 2018
08:27 am
Incorrect Address - Onbekend adresB2C Europe
Aug 16, 2018
10:47 pm
In Transit - Gesorteerd met voormeldingB2C Europe
Aug 16, 2018
10:34 pm
ShippedB2C Europe


Dagje langer wachten.... Belgen..
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle