Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Hoe kan het in vredesnaam dat Degos & Re-done echt nooit de nimmer ergens een écht podium krijgen op dit werk te laten zien? Zijn (qua huidige tracks in ieder geval!) in mijn ogen echt niet minder dan een Chain Reaction, E-Force of Adaro, Phuture Noize in mijn ogen, terwijl zij al wel regelmatig een behoorlijk podium hebben gekregen (a la Qapital, Hard Bass of een Mainstage op een festival). Het is redelijk toegankelijk moet ik zeggen (meer dan Thera, Delete of Main Concern) en daarnaast hoor je heerlijke melodieën en stevige kicks, die je normaal nooit hoort op een willekeurige Mainstage. Deze mannen verdienen het met deze muziek!

OT: Die kick :bomb: Dit is gewoon heerlijk stevig werk, die sfeer in de break is meesterlijk gedaan vind ik. Melodie ook prima. :thumbup:


Mee eens over Chain Reaction en Phuture Noize, maar ik kan niet begrijpen dat ze in jouw ogen echt niet minder zijn dan Adaro. Noem dan een Digital Punk in plaats van Adaro. Zal wel een kwestie van smaak zijn, denk ik. Ik kan me alleen Knock Out(vs Thera) en Supremacy (onderdeel van Theracords LIVE), Decibel (Loudness area) herinneren. Mogen inderdaad wel wat vaker op een groot podium geboekt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Destination schreef:
Daniel schreef:
hun stellen ook zelden teleur hè :thumbsup:


Dit dus! :D


Nee niet, hun is fout.


Haha zat er op te wachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-base hangar, Defqon blue, en op behoorlijk prominente tijden.

Als je ziet hoeveel mensen er in die tent en hangar passen is dat ook een behoorlijk podium hoor :P

Maar ben het met je eens hoor, die gasten maken al jaren zoveel en zulke goede nummers, die hadden nou echt een plek op Qapital mogen krijgen. Maar helaas heeft dat ook te maken met het juiste management hebben volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 10:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eindelijk weer een hele vette plaat van deze heren. Heerlijke drive met prima kicks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Q-base hangar, Defqon blue, en op behoorlijk prominente tijden.

Als je ziet hoeveel mensen er in die tent en hangar passen is dat ook een behoorlijk podium hoor :P

Maar ben het met je eens hoor, die gasten maken al jaren zoveel en zulke goede nummers, die hadden nou echt een plek op Qapital mogen krijgen. Maar helaas heeft dat ook te maken met het juiste management hebben volgens mij.


Hardbass volgend jaar zou zoooo verdiend zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze zouden het echt verdienen, en volgensmij staat de tent altijd vol tijdens Degos & Re-Done (als ik bijvoorbeeld aan de blue en de hangar terug denk).

Alleen denk ik niet dat het gaat gebeuren. Ik hoop al een tijdje op een Theracords liveact als afsluiting, maar ook dat zie ik niet zo snel gebeuren :P

Maargoed, blijven dromen! Een keer op een mainstage als Qapital zou al heel gaaf zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ze zouden het echt verdienen, en volgensmij staat de tent altijd vol tijdens Degos & Re-Done (als ik bijvoorbeeld aan de blue en de hangar terug denk).

Alleen denk ik niet dat het gaat gebeuren. Ik hoop al een tijdje op een Theracords liveact als afsluiting, maar ook dat zie ik niet zo snel gebeuren :P

Maargoed, blijven dromen! Een keer op een mainstage als Qapital zou al heel gaaf zijn.


Ja deze 2 heren brengen knaller na knaller uit. Heeft denk ik ook met management te maken dat ze er niet staan. Er zijn weinig artiesten die zoveel knallers uitbrengen en de tracks lijken ook allemaal niet op elkaar. Het is zeker geen eenheidsworst en geweldige eigen sound. Ik hoop maar weer dat ze in de Blue staan op Defqon!
En indd volgend jaar Hardbass en Qapital, deze jongens hebben toch veel meer te bieden dan een Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks aan toe te voegen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De blue stond op Defqon alles behalve vol, het liep behoorlijk leeg na Digital Punk toen. En in de hangar kreeg je ook weer wat beweeg ruimte na Moridin en aan het einde van hun set werd het druk vanwege Gunz 4 Hire.
Hun sets waren op beide feesten trouwens echt geweldig! Dit nummer klinkt ook weer erg goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 19:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


:worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 20:44 
 

Tering :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 20:51 
 
Hardtraxx Elite

Kneiter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een dikke plaat! Jammer dat de release maar een 1-tracker is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 01:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Q-base hangar, Defqon blue, en op behoorlijk prominente tijden.

Als je ziet hoeveel mensen er in die tent en hangar passen is dat ook een behoorlijk podium hoor :P

Maar ben het met je eens hoor, die gasten maken al jaren zoveel en zulke goede nummers, die hadden nou echt een plek op Qapital mogen krijgen. Maar helaas heeft dat ook te maken met het juiste management hebben volgens mij.


Ja de blue en de hangar kan je wel als behoorlijke podia beschouwen.. maar goed, gemiddeld één keer per half / heel jaar zo een podium voor deze mannen? Ik bedoel.. als je op een gemiddelde mainstage van een festival Adaro, Digital Punk, Frequencerz, Crypsis of Radical Redemption neerzet.. Zou D&R daar tussen misstaan? Ik denk het niet, maar misschien sla ik de plank mis. Denk dat hun muziek toegankelijk genoeg is (toegankelijker dan Delete, Thera) en de kwaliteit van hun producties zijn ook hoog zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 11:39 
 
Hardtraxx Addict

kevin-field schreef:
Hoe kan het in vredesnaam dat Degos & Re-done echt nooit de nimmer ergens een écht podium krijgen op dit werk te laten zien? Zijn (qua huidige tracks in ieder geval!) in mijn ogen echt niet minder dan een Chain Reaction, E-Force of Adaro, Phuture Noize in mijn ogen, terwijl zij al wel regelmatig een behoorlijk podium hebben gekregen (a la Qapital, Hard Bass of een Mainstage op een festival). Het is redelijk toegankelijk moet ik zeggen (meer dan Thera, Delete of Main Concern) en daarnaast hoor je heerlijke melodieën en stevige kicks, die je normaal nooit hoort op een willekeurige Mainstage. Deze mannen verdienen het met deze muziek!

Sluit ik me bij aan, al vind ik deze qua melodie wel iets te simpel voor mijn doen.
Maar zeker voor deze heren is het vreemd dat zie niet (vaker) op grote(re) podiums staan. Lijkt wel als je geen producer bent die hoort bij scantraxx(alpha2 records) fusion of WE R dat je niet op grote podia geboekt word :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ's onder het Theracords label staan helaas eenmaal wat minder vaak op grote podia. Voor Prefix & Density exact hetzelfde, alleen Delete en Deetox zie je wat vaker.
Ik probeer altijd op grote feesten deze jongens bij te wonen, zoals op Defqon en Decibel. Machtig momentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
kevin-field schreef:
Hoe kan het in vredesnaam dat Degos & Re-done echt nooit de nimmer ergens een écht podium krijgen op dit werk te laten zien? Zijn (qua huidige tracks in ieder geval!) in mijn ogen echt niet minder dan een Chain Reaction, E-Force of Adaro, Phuture Noize in mijn ogen, terwijl zij al wel regelmatig een behoorlijk podium hebben gekregen (a la Qapital, Hard Bass of een Mainstage op een festival). Het is redelijk toegankelijk moet ik zeggen (meer dan Thera, Delete of Main Concern) en daarnaast hoor je heerlijke melodieën en stevige kicks, die je normaal nooit hoort op een willekeurige Mainstage. Deze mannen verdienen het met deze muziek!

Sluit ik me bij aan, al vind ik deze qua melodie wel iets te simpel voor mijn doen.
Maar zeker voor deze heren is het vreemd dat zie niet (vaker) op grote(re) podiums staan. Lijkt wel als je geen producer bent die hoort bij scantraxx(alpha2 records) fusion of WE R dat je niet op grote podia geboekt word :/

Heeft allemaal te maken met (de vriendjespolitiek van) bookings agency's en de organisaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:06 
 
Hardtraxx Addict

Richardd schreef:
CiRiXxX schreef:
kevin-field schreef:
Hoe kan het in vredesnaam dat Degos & Re-done echt nooit de nimmer ergens een écht podium krijgen op dit werk te laten zien? Zijn (qua huidige tracks in ieder geval!) in mijn ogen echt niet minder dan een Chain Reaction, E-Force of Adaro, Phuture Noize in mijn ogen, terwijl zij al wel regelmatig een behoorlijk podium hebben gekregen (a la Qapital, Hard Bass of een Mainstage op een festival). Het is redelijk toegankelijk moet ik zeggen (meer dan Thera, Delete of Main Concern) en daarnaast hoor je heerlijke melodieën en stevige kicks, die je normaal nooit hoort op een willekeurige Mainstage. Deze mannen verdienen het met deze muziek!

Sluit ik me bij aan, al vind ik deze qua melodie wel iets te simpel voor mijn doen.
Maar zeker voor deze heren is het vreemd dat zie niet (vaker) op grote(re) podiums staan. Lijkt wel als je geen producer bent die hoort bij scantraxx(alpha2 records) fusion of WE R dat je niet op grote podia geboekt word :/

Heeft allemaal te maken met (de vriendjespolitiek van) bookings agency's en de organisaties.

Dat zeker!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man man, wat lekker dit! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldige plaat; sterke kicks, lekker duistere vocals, goede melo met een drive waar je u tegen zegt en de break is ook zeker goed te pruimen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 21:29 
 
Hardtraxx Elite

Magnetron schreef:
Eindelijk weer een hele vette plaat van deze heren. Heerlijke drive met prima kicks :worship:

Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flinke kicksels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 20:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Eindelijk weer een hele vette plaat van deze heren. Heerlijke drive met prima kicks :worship:

Precies :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid intro :drool: . Rest is wel prima, vind het een beetje dat die melodie maar uit 3 tonen bestaat.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle