Artiest

Degos & Re-Done - Forsaken (THER072)

Label: Theracords
WEB release: 14-03-2012

01. Forsaken
02. Lomperkennie

Samples:

[list=][/list]
Donateur

Amen :worship:
Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Hardtraxx Addict

Forsaken!
wat een heerlijke opbouw naar de climax, en gebruik van vocals!! (DDDIIEEEEE)
Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Kevin-Raw schreef:

x1000 :worship:
Hardtraxx Veteran

Heerlijke release weer :worship:
Hardtraxx Veteran

Ben toch wat minder enthousiast dan de meeste hier, ondanks dat ik de style van D&R altijd erg kan waarderen.
Vind namelijk de vocals bij Forsaken echt vreselijk misplaatst, heb danveel liever een instrumental mix.
Lomperkennie is nog de beste van de twee, maar ik mis gewoon iets bij deze release, wat ik bij Dancing en Yes We Know wel had. :P
Hardtraxx Veteran

:yay:
Artiest

Toppers :thumbsup:
Hardtraxx Veteran

Forsaken :drool:
Hardtraxx Veteran

Forsaken :worship:
Die wil ik echt heel graag live horen!
Lomperkennie is ook ontzettend vet trouwens ^^
Hardtraxx Veteran

Missen allebei wat drive vind ik, zijn niet echt meeslepend. Helaas op het eerste gehoor ook op andere manieren niet echt bijzonder :(
Hardtraxx Veteran

Forsaken :worship: Wat een plaat weer! Die wazige intro sound is echt vet, helemaal in combinatie met de kicks. Eerste climax is dik, maar die 2e climax maakt het nóg beter! Ook de opbouw naar de 2e climax is vet en hoe die er dan in knalt. :love: Vette kicks en gaan live ook keihard. Vocals vind ik iets minder, maar niet heel slecht.

Lomperkennie vind ik ook wel lekker, maar het mist wat.. Het beukt wel heerlijk door, heeft goede kicks en die break heeft ook wel wat.. Maar over het algemeen vind ik het een beetje een lege plaat. Denk voor mij wel 1 van de minste Degos & Re-Done platen en dat zegt heel wat. :P

Waar komt die artwork van die YouTube filmpjes vandaan? Ik vind het vet, vooral die driehoekjes in het midden!
Hardtraxx Veteran

Ik vind beide bijzonder effectief! :thumbup:
Artiest

Dysphoria schreef:
Waar komt die artwork van die YouTube filmpjes vandaan? Ik vind het vet, vooral die driehoekjes in het midden!

Geckgeckgeck-ooooooooooooooooooo

DjThera schreef:
Dysphoria schreef:

Heeft dat gemaakt? :P
Hardtraxxer

Lekker hoor :thumbup:
En ook nog is gereleased worden op mijn verjaardag, gaat zeker gedraaid worden dan!! :bomb:
Artiest

Dysphoria schreef:
DjThera schreef:
Dysphoria schreef:

Heeft dat gemaakt? :P

99% van al het artwork van Theracords/byte hoor :)

Normaal vind ik het artwork niet echt bijzonder, maar deze 4 vind ik wel vet! :)

Afbeelding
Donateur

Mis de energie in de platen, of drive.. Niks voor mij dit.
Hardtraxxer

Heerlijke beuk muziek, Forsaken :worship:
Hardtraxx Veteran

Vind ze maar matig, tis allemaal TE.
Het hele zooitje mist ook bakken aan drive helaas.
Hardtraxx Veteran

Forsaken krijgt mijn voorkeur, maar toch doen ze het toch weer! Een hele dikke voldoende!
Hardtraxx Veteran

Hmm.. Ik vind er niet zoveel aan :P Mist zoals eerder gezegd inderdaad een shitload aan drive en verder... Mja, ik vind het niet veel :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle