Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Beste release van het jaar en voor mij denk ik de beste release op Theracords tot nu toe. Kan nu zo niet besluiten welke van de 3 ik het vetst vind, ze zijn alle 3 fenomenaal. :love: Het mooie is dat het allemaal ook heel verschillende tracks zijn.

Crisis is gewoon lomp beuken. De heerlijke chaos die hun in hun tracks kunnen stoppen komt weer geweldig tot z'n recht. Door de vocals en break krijgt de track ook een mysterieuze sfeer, wat opbouwt naar een keiharde climax. Combinatie van chaotische sounds en melodie op de achtergrond is echt super tof en de tweede climax doet er nog net dat schepje bovenop. Heel dik!

Synthgeweld is hoe we van ze gewend zijn, typisch Degos & Re-Done stijltje. Geniale vocals, krijg er iedere keer weer een glimlach van. Dit soort screeches hoor je niet vaak bij ze, maar het pakt heel goed uit. Zelfde soort break als in Lomperkennie en daar vond ik het ook al vet. Heel dik hoe de climax er ineens inklapt met die soort van reverse sounds, apart maar erg vet!

En dan Evocation. Denk dat ik deze de vetste van de 3 vind. Mid-intro beetje a la Yes We Know, maar dan toch wat vetter. Hier zit meer drive in door de sounds en de kicks zijn ook beter. Vocals zijn een beetje apart, maar vet om te horen. Ze zetten ook echt weer een heerlijke sfeer neer. Break die erna volgt is ook nice gedaan en dan die climax.. Sprakeloos. Het simpele en best droge effect is zo vet gedaan. Die gekke sounds, uithaal, kicks, het extra toontje en af en toe zo'n pauze'tje.. Bezorgt me echt kippenvel dit, heerlijk. :loving:

Je lijkt potjandriedubbeltjes wel zo'n reviewer van muziekplaatjes man.

Je beschrijft het net alsof je gekieteld bent door de heilige geest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Synthgeweld is gewoon goed, geen kritiek aan te geven. Crisis heeft een saaie intro, met name door de kick, climax is dan wel weer goed. En Evocation vind ik echt geen goede kicks hebben zoals sommigen hier vinden, vind het maar slap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle drie echt heerlijk, met evocation als nummer 1, wat een dikke plaat is dat zeg :love: , andere twee ook erg sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crisis, wat een power! Voor de rest ook weer prima, stellen me nooit te leur deze jongens. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 10:46 
 
Hardtraxx Veteran

weer een bazenrelease van D&R :worship: Crisis toch wel op nummer 1! heerlijke beuken hou ik van :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 11:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Geen woorden voor :drool:
Wat een helden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 11:32 
 
Hardtraxx Addict

Best lekker, maar toch niet zo super als vorige releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 11:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zoals altijd bij Degos & Re-Done, is het erg oppervlakkig. Ben er niet ondersteboven van, zoals iedereen hier. Misschien komt dat omdat ik helemaal niets met mainstream hardcore heb en D&R daar toch wel veel elementen uit meenemen naar de hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos & Re-Done nog steeds niet voor mij weggelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Release van het jaar! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Evocation is echt briljant :thumbup: maar die andere twee doen me helemaal niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 15:00 
 
Hardtraxxer

hoop deze plaatjes op q-base te horen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 16:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alle 3 vet, vooral de climax van Crisis en de intro van Synthgeweld :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hier niks aan. Na Forsaken hebben ze voor mij niks interessants meer gemaakt :/

Edit: NA een paar keer is Synthgeweld toch wel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crisis is echt heel erg vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 20:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Al weer een heldige release! :worship: :bomb:

Maar Forsaken wordt imo net niet overtroffen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem niet zo heel interessant, al moet ik D&R tracks altijd wat vaker horen. Crisis heeft wel een erg lekkere kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 21:33 
 
Hardtraxxer

mn voorkeur gaat naar evocation :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 00:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind Crisis het vetst, Synthgeweld is ook wel leuk, Evocation doet me niet zoveel. Comments op het Youtubefilmpje van Evocation zijn ook weer dramatisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crisis: midintro doet me niet heel erg veel en de kicks vind ik ook niet echt lekker in het gehoor liggen. De climax daarentegen vind ik stukken beter!

Synthgeweld 2012: screeches in de midintro vind ik vet, maar de kicks vind ik opnieuw niet echt lekker klinken. Choir in de break is wel vet, gevolgd door een anticlimax waarvoor hetzelfde verhaal geldt als voor de midintro. Kortom, zet hier een dikkere kick onder en ik vind het een zeer vette plaat. Nu doet het me niet bijster veel.

Evocation: midintro's vind ik vet! Break had ietsje korter gemogen (vocal is overigens erg dik), maar de anticlimax mist naar mijn mening wel wat energie.

Kortom: extreem boeiend vind ik het allemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Kortom: extreem boeiend vind ik het allemaal niet.

Ben het ook wel eens met de rest van je verhaaltje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Vind hier niks aan. Na Forsaken hebben ze voor mij niks interessants meer gemaakt :/

Edit: NA een paar keer is Synthgeweld toch wel vet


Na Crisis op N50 te hebben gehoord vind ik hem echt heel vet. Vooral die 2e climax als die synth nog wat hoger gaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 23:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Jolle schreef:
Vind hier niks aan. Na Forsaken hebben ze voor mij niks interessants meer gemaakt :/

Edit: NA een paar keer is Synthgeweld toch wel vet


Na Crisis op N50 te hebben gehoord vind ik hem echt heel vet. Vooral die 2e climax als die synth nog wat hoger gaat :loving:


Zo wat was dat ziek :O Die kicks live zijn zoo anders dan hoe ze thuis klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 07:16 
 
Hardtraxx Newbie

Oxbow schreef:
Inderdaad de beste TC-release sinds tijden. Alle 3 echt gruwelijk. :worship:


vind je dat ? vond de vorige (Violence en Arise) net zo dik als die Crisis van deze release .

on: vette release van de heren ! Crisis zoals ik al net zei echt vet, vooral na mid. Synthgeweld is gewoon veel synthgeweld, maar erg vet ! en Evocation is leuk, maar in mijn ogen wel de minste van de drie !

keep it up gentlemen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 08:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crisis en Synthgeweld zijn heel vet! Evocation moet nog een beetje aan wennen.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle