Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dancing > bms , dikke platen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Bite My Shit best dik, alleen de break is veel te lang en vrij nutteloos imo.
Dancing is oke, maar niks speciaals. Mss na een paar keer luisteren wat beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:42 
 

De eerste theracords release die me een beetje boeit.
Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thuis maar eens luisteren maar als het zo klinkt als al hun andere tracks dan haak ik na 15 seconden af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dancing :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Dancing :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:43 
 
Hardtraxx Elite

Bite my shit vind ik niks, dancing daarentegen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Daveytl schreef:
G1LL schreef:
Heerlijk! Beide tracks hebben echt kicks die vooral live heel erg goed tot hun recht komen. Thuis zijn ze hard, maar live :love: ! Echt prima hoor Thijs & Peter!

Krijn maakt de tracks toch ;) ?


Die gast met die bril toch :-)


Huh? & Huh? Ik ben jullie beide kwijt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Degos & Re-done bestaan uit 3 personen.

Je hebt een producer deel van degos en een persoon die draait
Re-done is op allebei vlakke dezelfde persoon.

Peter is gewoon Re-done, verder heet de persoon die produceert als degos Krijn en heeft idd een bril
Thijs is degene die draait onder de naam van Degos. Krijn zelf draait volgens mij nooit. Hier weet ik de reden niet van.

Het is misschien ook wel leuk om te weten dat Krijn oftewel Degos ook de laatste DJ norman platen heeft gemaakt op mythica, of in iedergeval een groot aandeel erin heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 21:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

delange schreef:
Dancing > bms , dikke platen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Piaaa schreef:
Bite my Shit
Begin klinkt goed, prima melodielijn en de kicks passen er lekker onder.
Vervolgens valt de melodielijn weg en lijkt het alsof ik naar een outro zit te luisteren (Vanaf 1:03 totaan 1:35)
Break is goed uitgewerkt, alleen een beetje saai imo
De volgende melodie geeft een beetje een hardcore feel mee, wat erg lekker is.
Al met al wel een oke plaatje, ben er niet door omver geblazen.
Dancing
Die screeches icm met die kicks komen heerlijk door.
En dan volgt er een stukje break wat net zoals bij Bity My Shit een beetje saai klinkt.
En dan vervolgens een climax met prima sounds alleen die kick eronder verpest het geheel helaas.
Hij voelt een beetje geforceerd aan heb ik het idee, vind het maar niks.

2 zielen één gedachte.
Bite My Shit had zoveel beter kunnen zijn met een iets "normalere" kick. Dit klinkt idd té geforceerd.

Same here.
Alhoewel ik persoonlijk de kicks in Bite My Shit wel een stuk sterker vind ten opzichte van hun andere tracks (een stuk voller). Daarnaast hadden ze de intro van Bite My Shit hadden ze volledig moeten doortrekken naar de break en de melodie komt op mij wat saai over.

Dancing heeft weer de kicks waar ik dus niets aan vind (geforceerd; iets waar Spoontech Records ook altijd last van heeft). De rest van de sounds klinken aardig, maar kunnen de plaat niet meer redden.

Al met al ben ik dus niet kapot van deze release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bite My Shit, mooie track! Niet zo standaard, en dus een keer iets anders van Degos & Re-Done, niet dat ik hun stijl vervelend vond worden. Beetje de Kick It To The Bone feeling met een vleugje rauwe sounds. Dancing is wel grappig, maar lang niet hun beste track, ik vrees dat hij snel begint te vervelen voor een Degos & Re-Done track, maar we zullen zien! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 11:23 
 

Bite My Shit klinkt vanaf laptop eigenlijk wel lekker! Maar de klacht/kracht van de kick kan ik dus niet goed beoordelen omdat in laptops over het algemeen niet zulke lekkere subs zitten.. :) Verder gewoon een vette track!

Dancing daarintegen is echt pauper. Bah bah wat een lelijke climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
De eerste theracords release die me een beetje boeit.
Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen.


Bij mij ook :D die kicks van Dancing :O GRUWELIJK ! :evil:
Bite My Shit is dan weer iets té voor mij =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, wat een zieke release. :woot: Beste release van Degos & Re-Done tot nu toe, en meteen ook hun 2 beste tracks op Outside The Box na. Wat een gevoel zit er in Bite My Shit zeg. De intro heeft een geweldige melodie, heerlijke synth en hele dikke kicks! Zelfde geld voor de climax. Die 'screech' is zo ontzettend lekker. Pieter, ik smeek je deze te draaien op Bass Academy. Deze track is voor mij echt perfect, die sounds. :loving: Dancing is ook supervet, en dan vooral de midintro. Die is echt goddelijk, super dikke kicks ook. Climax vind ik iets minder, melodie weet me net niet helemaal te pakken, maar is alsnog erg dik! Vette vocals ook. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ok ff geluisterd:

Bite My Shit: Intro melodie is best funky maar die kick erbij.. hondslelijk. Vocals vind ik ook niet overtuigend, ik versta het maar half. Breakje voegt weinig toe maar is ook niet storend. De opbouw met de melo is niet onaardig. Maar die halve 'anticlimax' doet me niet veel. In een track als Huh was dit beter uitgewerkt. Ook hier is de kick echt weer super slecht en lelijk. Daarna komt de melodie weer terug. Dit stuk is beter maar lang niet goed genoeg om de plaat te redden. Vind het een zeer matige track.

Dancing: Weer zon lelijke intro kick. Screech is niet slecht maar t past ook gewoon niet bij elkaar. Stukje verderop in de intro wordt de kick harder. Maar niet beter. Weer lelijke sounds. De synth in de break klinkt alsof er een phaser overheen zit. Dan komt de climax erin en deze kick is zo mogelijk nog slechter dan die we al hadden gehad. Heb t plaatje hier afgezet. Drama gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dancing is echt te vette shit. :worship: Ben er nog niet uit of die beter is dan de beste track van D&R, Outside The Box, maar dat bepaal ik wel als ik de full voluit heb kunnen blazen. Scoort iig erg hoog bij me.

Bite My Shit doet me weinig, hoorde hem al live op Q-Base als ik het goed herinner en daar vond ik hem ook niet zo vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het begin van Dancing is net Marco Borsato - Rood :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm wat een heerlijke tracks !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 16:32 
 

Dakpan schreef:
Dancing is echt te vette shit. :worship: Ben er nog niet uit of die beter is dan de beste track van D&R, Outside The Box, maar dat bepaal ik wel als ik de full voluit heb kunnen blazen. Scoort iig erg hoog bij me.

Bite My Shit doet me weinig, hoorde hem al live op Q-Base als ik het goed herinner en daar vond ik hem ook niet zo vet.


Vind je die kicks echt goed matchen van dancing bij de rest van het geheel? :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Dakpan schreef:
Dancing is echt te vette shit. :worship: Ben er nog niet uit of die beter is dan de beste track van D&R, Outside The Box, maar dat bepaal ik wel als ik de full voluit heb kunnen blazen. Scoort iig erg hoog bij me.

Bite My Shit doet me weinig, hoorde hem al live op Q-Base als ik het goed herinner en daar vond ik hem ook niet zo vet.


Vind je die kicks echt goed matchen van dancing bij de rest van het geheel? :o


Heb er niet zulke problemen mee als sommige hier. Vind zo'n grove kick helemaal niet misplaatst aangezien de melodie nou niet bepaald lief is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RAAAAAAAAAAAAAAAAW, heerlijke stijltje van Degos & Re-Done!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 11:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Woensdag its releasing day :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 11:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eindelijk Dancing :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, ik ga ze beide aanschaffen denk ik :)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle