Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 01:34 

Hardtraxx Veteran

Het is dan wel als grapje bedoeld maar vind het wel erg slecht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 17:00 

Hardtraxx Addict

Ik vind het wel kunnen, als je aan het mixen bent kom je nooit zo ver achter in de outro, en als je gewoon lekker aan het luisteren bent is het een aangename verassing :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 17:08 

Hardtraxx Elite

ja, en het wordt laatste tijd wel vaker gedaan. Ik vind het wel grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 17:39 

Hardtraxx Addict

Nijidik schreef:
Heeeeerlijk plaatje, vooral die intro en die synth. 2e Climax had wat anders gemogen, ipv de melodie wat verhogen gewoon een aangepaste melodie. Verder geen slecht woord erover, topplaatje! :worship:

Agreed, maakt het nummer zo eentonig en langdradig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 00:25 

Hardtraxxer

Jeeeeee Eindelijk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 13:40 

Grozny schreef:
Het is dan wel als grapje bedoeld maar vind het wel erg slecht :P

Toch mooi als je wat humor in een track kunt steken :D
De plaat geeft me gewoon kippenvel omdat dit zo vet was in die eindshow :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 10:49 

Hardtraxx Addict

Darknezz schreef:
Haalt het by far niet met Tonight (original mix), maar wel een apart anthem. De break heeft iets zweverigs/dromerigs. De intro is gewoon geniaal met een heerlijke drive. Leuk ook die climax stukjes daarin verwerkt. Maar al met al valt het me toch wel tegen van deze mannen. Reignite, Timeless, en Break The Show bij elkaar is beter dan dit Defqon Anthem, of waren mijn verwachtingen vanaf de preview te hoog.......

Je werkt met 4 man aan een track, niet in je eentje, je moet met elkaar rekening houden, daar wordt t niet makkelijker van he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 11:17 

Hardtraxx Veteran

Ondanks mijn verloren interesse in deze 3(eigenlijk 4) heren, vind ik dit toch echt een heerlijke plaat :D ! Zweefstuk voor de climax met die hoge geluidjes, heerlijk om bij weg te dromen :).

Kicks zijn alleen weer zo zacht, maar dat is bij zowat alle mainstream platen tegenwoordig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 13:37 

Hardtraxx Addict

delange schreef:
Darknezz schreef:
Haalt het by far niet met Tonight (original mix), maar wel een apart anthem. De break heeft iets zweverigs/dromerigs. De intro is gewoon geniaal met een heerlijke drive. Leuk ook die climax stukjes daarin verwerkt. Maar al met al valt het me toch wel tegen van deze mannen. Reignite, Timeless, en Break The Show bij elkaar is beter dan dit Defqon Anthem, of waren mijn verwachtingen vanaf de preview te hoog.......

Je werkt met 4 man aan een track, niet in je eentje, je moet met elkaar rekening houden, daar wordt t niet makkelijker van he :P

Mee eens, ik hoorde ze in een interview vertellen dat ze met credits werkten. Als je een bepaald element persé in de track wilde koste dat een van de 3? credits. Maar dan nog deze drie acts los hebben zoveel creativiteit in zich dat er toch een wereld track uit moet komen, dan daarbij zijn het ook goede vrienden onder elkaar. Ik bedoel maar te zeggen dat er met Tonight wél een grootse mainstream track uit de samenwerking gekomen is, en hier niet imo. Degelijk, maar niet top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 18:49 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Dat einde :lol:

"This is blasphemy, this is madness! THIS IS Defqon.1" :P

Misschien compleet unrelated, maar The Outside Agency doen dit al jaren ;) met de vaagste samples, check het einde van deze maar eens: http://www.youtube.com/watch?v=OreKLLMciLE (voorbeeldje)

OT: ach, het plaatje heeft wel wat. Alleen verder gewoon niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 21:36 

Hardtraxx Veteran

Een hele fijne luisterplaat. De mid-intro (het terugkomen van vorige 3 anthems, het gebruiken van de melo uit de climax), de break met die belletjes, en de opbouw naar de climax geven mij kippenvel.
De 1e climax is heel fijn, de 2e wat minder.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle