Wat een heerlijke melodie 
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
Deze mag heel snel gereleased worden

Ik vind deze maar slapjes eerlijk gezegd 
Iemand enig idee waar die vocals vandaag komen? Komt me namelijk erg bekend voor maar kan er niet op komen. 
Hardstyle Mafia - Redemption Born? Alhoewel de vocals daarin wel anders zijn, de melodie achter de vocals is wel hetzelfde.
Ik vind dit zo goed
heerlijke melodie met stevige kicks
-
H
- 1 posts member since 2017
- last seen Oct 2017
Elynbrianfct65 wrote:Iemand enig idee waar die vocals vandaag komen? Komt me namelijk erg bekend voor maar kan er niet op komen.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Wat is dat toch met dat slechte ID'en van Q en nu ook b2s? 'Two Silhouettes', en 'promomix' terwijl er 0 promo's inzitten. Pffffffff
Dat is niet waar promomix voor staat.Pedaalemre wrote:Wat is dat toch met dat slechte ID'en van Q en nu ook b2s? 'Two Silhouettes', en 'promomix' terwijl er 0 promo's inzitten. Pffffffff
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ja ik weet dat 'promomix' volgens de regeltjes gezegd gewoon promotiemix is. Maar in de 'hardstyle volksmond' is promo gewoon een nog nooit eerder geuploade plaat. Word doodmoe van het releasebeleid tegenwoordig, wat nieuw spul uit het niets uploaden gebeurt bijna niet meer. Alles wordt eerst op een feest gedraaid, waarna je 6 maanden ripjes moet replayen tot je ze zat bent. Dan komt de officiele preview en wordt er om de 1-2 maanden 'soon' geroepen en dan nog 6 maanden tot de release. /rantoffDuke wrote:Dat is niet waar promomix voor staat.Pedaalemre wrote:Wat is dat toch met dat slechte ID'en van Q en nu ook b2s? 'Two Silhouettes', en 'promomix' terwijl er 0 promo's inzitten. Pffffffff
Keek even naar de reacties onder de Youtube video. 1 keer raden wie dit heeft getypt:

In de fik ermee met deze belachelijke cd promo weer met die kut euphoric nep pop style saaie blije house troep onder andere track De block ste fan dat is geen hardstyle muziek x op rotten met dit soort muziek in de hardstyle te draaien hoort er niet in thuis hoe vaak moet ik dat nog zeggen kut b2s q dance scantraxx flikker die dj van podium af weg met die na 2013 euphoric nep blije hardstyle is gewoon net normale house dance muziek geen hardstyle!!!!!!
On topic: wat een vreselijk goed nummer

Hahaha wat een held is het toch ook

Het is nog steeds even mongolisch idd maar de rant heb ik nu wel vaak genoeg gehoord 
Kom dan met een betere naam emmer.Pedaalemre wrote:Ja ik weet dat 'promomix' volgens de regeltjes gezegd gewoon promotiemix is. Maar in de 'hardstyle volksmond' is promo gewoon een nog nooit eerder geuploade plaat. Word doodmoe van het releasebeleid tegenwoordig, wat nieuw spul uit het niets uploaden gebeurt bijna niet meer. Alles wordt eerst op een feest gedraaid, waarna je 6 maanden ripjes moet replayen tot je ze zat bent. Dan komt de officiele preview en wordt er om de 1-2 maanden 'soon' geroepen en dan nog 6 maanden tot de release. /rantoffDuke wrote:Dat is niet waar promomix voor staat.Pedaalemre wrote:Wat is dat toch met dat slechte ID'en van Q en nu ook b2s? 'Two Silhouettes', en 'promomix' terwijl er 0 promo's inzitten. Pffffffff
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Exclusive tracks dan. Alhoewel er ook bij tracks die al op 5 verschillende kanalen gepreviewed zijn tegenwoordig [EXCLUSIVE SPLINTERNIEUW NEVER HEARD BEFORE EPIC TUNE] staat 
Voor zo'n mix sjaak.Pedaalemre wrote:Exclusive tracks dan. Alhoewel er ook bij tracks die al op 5 verschillende kanalen gepreviewed zijn tegenwoordig [EXCLUSIVE SPLINTERNIEUW NEVER HEARD BEFORE EPIC TUNE] staat
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ah. 'Delayed, Soon To Be Released But Massively Overplayed Tracks Mix' misschien?Duke wrote:Voor zo'n mix sjaak.Pedaalemre wrote:Exclusive tracks dan. Alhoewel er ook bij tracks die al op 5 verschillende kanalen gepreviewed zijn tegenwoordig [EXCLUSIVE SPLINTERNIEUW NEVER HEARD BEFORE EPIC TUNE] staat
De sfeer in deze plaat is zó gaaf he. Eerst dat gezang, dan die heerlijke euforische melodie en vervolgens nog een stevige/dikke kick in de drop ook!

HardstyleBoy?Daveytl wrote:Keek even naar de reacties onder de Youtube video. 1 keer raden wie dit heeft getypt
Kunnen we hard news niet even een dag Hardstylboy laten volgen? Prima content.Daveytl wrote:Keek even naar de reacties onder de Youtube video. 1 keer raden wie dit heeft getypt:
In de fik ermee met deze belachelijke cd promo weer met die kut euphoric nep pop style saaie blije house troep onder andere track De block ste fan dat is geen hardstyle muziek x op rotten met dit soort muziek in de hardstyle te draaien hoort er niet in thuis hoe vaak moet ik dat nog zeggen kut b2s q dance scantraxx flikker die dj van podium af weg met die na 2013 euphoric nep blije hardstyle is gewoon net normale house dance muziek geen hardstyle!!!!!!