Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 15:56 

Hardtraxx Veteran

dg9318 schreef:
Lyst schreef:
Gelukkig staat er bijna geen Scantraxx op CD1, anders was het echt een kut CD geweest.

Dit is 1 grote scantraxx zooi. Brennan Heart, wildstylez en nc zijn voor mij ook gewoon scantraxx pipo's. Wat een commerciele kut cd. Waarom geen mysterias of nieuwe van crypsis erbij ofzo op t einde?

Of beter: Spoontech/Sys-X/Theracords.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 16:09 

Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
dg9318 schreef:
Lyst schreef:
Gelukkig staat er bijna geen Scantraxx op CD1, anders was het echt een kut CD geweest.

Dit is 1 grote scantraxx zooi. Brennan Heart, wildstylez en nc zijn voor mij ook gewoon scantraxx pipo's. Wat een commerciele kut cd. Waarom geen mysterias of nieuwe van crypsis erbij ofzo op t einde?

Of beter: Spoontech/Sys-X/Theracords.

Nee, B-Front tracks zijn véél beter dan wat er op Spoontech gereleased word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 16:48 

Aan het typen...

dg9318 schreef:
Lyst schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 17:26 

dg9318 schreef:
Lyst schreef:

Yeah kewle gast
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 18:16 

Hardtraxx Veteran

Alleen nummer 2 is Scantraxx hoor.
Nou oké, nr 3 ook, Scantraxx Evolutionz, die tellen we dan ook maar ff mee.

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 18:47 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Alleen nummer 2 is Scantraxx hoor.
Nou oké, nr 3 ook, Scantraxx Evolutionz, die tellen we dan ook maar ff mee.

:P

Als je A² Records meetelt nog meer :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

En Digital Age en Midify..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 10:16 

Hardtraxx Elite

CD1 Wildstylez: Lijkt me logisch dat er dan veel scantraxx op staat, had niks anders verwacht :P

Wel fijn dat al die Noisecontrollers promo's er op staan, jammer dat die dan niet ook wat Wasted Penguinz promo's er op zet, die hebben er genoeg liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 12:04 

Aan het typen...

emmerick schreef:
niet ook wat Wasted Penguinz promo's

Is geen scantraxx meer he, dus logisch! Want compilatie albums horen niet de sound van het feest weer te geven, maar dienen enkel en alleen als promotie materiaal voor het het label van degene die de CD mixt en zijn vriendjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 12:16 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
emmerick schreef:
niet ook wat Wasted Penguinz promo's

Is geen scantraxx meer he, dus logisch! Want compilatie albums horen niet de sound van het feest weer te geven, maar dienen enkel en alleen als promotie materiaal voor het het label van degene die de CD mixt en zijn vriendjes.

Zou eigenlijk wel zo moeten ja, maar jij weet ook best goed dat dat toch niet gebeurd. Als een dirty workz artiest de CD mixt zit het vol met DWX tracks en als een scantraxx artiest een CD mixt zit het vol met Scantraxx. Daarom had ik dit ook wel verwacht van Wildstylez.

Mischien moeten ze voor iedere stage/ tent een aparte cd maken :P dan heb je alleen wel 12 CD's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 13:37 

Hardtraxx Veteran

of gewoon cd's schrappen ik koop/download ze toch al nooit meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 13:43 

Donateur

In elk geval is er hier gewoon een anthem (nog wel aardig ook) op de CD geplaatst in plaats van dat eindeloze geneuzel elke keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 14:04 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
of gewoon cd's schrappen ik koop/download ze toch al nooit meer

Ik wel, deze ga ik gewoon aanschaffen hoor, zoals alle Decibel CD's (die van vorig jaar haal ik als ie een keer afgeprijsd is, want die vind ik minder).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 14:16 

Hardtraxx Veteran

Die CD van 2010, mixed by Deepack was tenminste wel gevarieerd ;). Evenals die van B-front dat jaar !

Maarja, geen Scantraxx he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 21:28 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:

Ik vind dat dus zo'n enorme bullshit. Wildstylez draait in zijn eigen sets ook amper buiten deze stijl, dus ik vraag me echt af waarom mensen dan raar opkijken als hij een CD in zijn zijn eigen sound zou draaien. Een CD is inderdaad gewoon promotiemateriaal, anders had het niet gemixt hoeven worden door een bekende DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 00:35 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
urbandesigner schreef:

Ik vind dat dus zo'n enorme bullshit. Wildstylez draait in zijn eigen sets ook amper buiten deze stijl, dus ik vraag me echt af waarom mensen dan raar opkijken als hij een CD in zijn zijn eigen sound zou draaien. Een CD is inderdaad gewoon promotiemateriaal, anders had het niet gemixt hoeven worden door een bekende DJ.

Die CD's die ik hierboven aanhaal bewijzen daarentegen wel het tegendeel. Maargoed, tijden zijn ook veranderd helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 10:33 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Khadber schreef:
urbandesigner schreef:

Die CD's die ik hierboven aanhaal bewijzen daarentegen wel het tegendeel. Maargoed, tijden zijn ook veranderd helaas.

Volgens mij staat die B-front CD ook gewoon vol met fusion en B-front platen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 10:51 

Hardtraxx Veteran

Waar kunnen sommigen van jullie toch moeilijk over doen! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 11:09 

Hardtraxxer

FRArnold schreef:
Waar kunnen sommigen van jullie toch moeilijk over doen! :lol:

Jup mij boeit het echt niet waar die nummers vandaan komen, als het maar een lekker wegluister CD'tje is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 13:48 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:

ik durf je bijna niet te quoten .. maare.. :p

ik snap dat je laatste zin sarcastisch bedoeld is..
maar als je daarover 'teleurgesteld' bent, snap ik je niet zo echt..

ik neem aan dat je wel snapt dat de relatie tussen b2s/q en genoemde artiesten zo goed is, dat ze alles toelaten.. omdat hun aannemen dat alles toch wel in de smaakt valt.. en de sound van het feest (mainstage) wordt sowieso wel geweerspiegeld..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 13:56 

Aan het typen...

Afbeelding
En mainstage is natuurlijk geen weerspiegeling van een festival, anders kunnen ze die andere stages net zo goed schrappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 14:29 

Artiest

CD1 is best leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 18:46 

Donateur

Vind zowel de Hardstyle als Hardcore-CD er erg netjes uitzien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 11:56 

Hardtraxxer

waarom is die track van de trailer nog nergens gedraait
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 18:02 

Klopt deze releasedatum? Ik kan m nergens vinden :/
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle