Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 02:50 

Hardtraxx Veteran

Decibel 2011: The Registration (CB2S2011005)

Label: B2S
Type: CD + DVD + BLURAY
Release date: 2 december 2011

Disc 1: Bluray met de live-registratie van het evenement + extra's
Disc 2: DVD met de live-registratie van het evenement + extra's
Disc 3: CD met de liveset van de makers van het anthem: Zany & Max Enforcer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 11:16 

Hardtraxx Veteran

Benieuwd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 11:36 

Hardtraxx Elite

Hadden ze geen andere set op de CD kunnen zetten. Wat was dat een slecht set van Zany & Max Enforcer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 11:41 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
Hadden ze geen andere set op de CD kunnen zetten. Wat was dat een slecht set van Zany & Max Enforcer.

Vond je?

Ik vond het zelf wel prima eigenlijk. Gewoon best flink doorgehaald met oa Acid Nightmare remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 11:56 

Hardtraxx Veteran

Gaat mee voor de collectie! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 12:04 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
dennis schreef:

Vond je?

Ik vond het zelf wel prima eigenlijk. Gewoon best flink doorgehaald met oa Acid Nightmare remix.

Ben er de eerste helft bij geweest, maar dat was gewoon bagger van de bovenste plank, Lighters, Decibel Anthem en nog wat meuk. Verder nog de laatste helft een paar keer langsgelopen, toen werd er wel lekker gedraaid met oa Acid Nightmare remix ja :)

Maargoed, dat is meer mijn smaak..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 12:12 

Hardtraxx Veteran

Nautuurlijk openen ze met die twee tracks. Decibel anthem maken en dan niet draaien lijkt me raar. Lighters is ook gewoon verplichte kost, maar daarna was het wat mij betreft gewoon prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 12:13 

Hardtraxxer

Hebben :yes:

Set van Zany & Max Enforcer was ik niet bij.. volgens mij stond ik toen zatox @ loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 12:42 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Nautuurlijk openen ze met die twee tracks. Decibel anthem maken en dan niet draaien lijkt me raar. Lighters is ook gewoon verplichte kost, maar daarna was het wat mij betreft gewoon prima.

Helemaal mee eens. Als je toch een commercieel tintje in je set moet zetten doe het dan gelijk aan het begin, rest was allemaal goed te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:34 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

Klopt ook, beter als 1e 2 als later en Anthem moet natuurlijk :P
Maar even kijkend naar de set: http://lsdb.nl/set/92212/Zany___Max_Enf ... 08-11.html

Vond ik het live niet het niveau wat ik van ze gewend ben (Max Enforcer is het wat hardere sowieso al kwijt, voor mijn gevoel), de enigste die ik persoonlijk niet erg vond waren dan Worship (Ook al vond ik hem een beetje te vroeg geplaatst), Fly With Me, World on Fire en Kick it to the bone. 4 van de 9 dus, weet allang niet meer wat er verder is gedraaid maargoed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:44 

Donateur

Ga ik zeker halen, vet feest was dat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:55 

Hardtraxx Crew

Was echt een vermakelijke dag :) Hoop dat ze het zo over kunnen brengen op de dvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:57 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Was echt een vermakelijk weekend :) Hoop dat ze het zo over kunnen brengen op de bluray.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 19:09 

Hardtraxx Veteran

Was echt het slechtste feest van het jaar tot nu toe. Dieptepunt Zatox @ Loudness en BH op de main. Hopelijk is de dvd beter. Die liveset van Zany kan al onmogelijk iets worden als dat grafanthem er in zit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 19:10 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Was echt het slechtste feest van het jaar tot nu toe. Dieptepunt Zatox @ Loudness en BH op de main. Hopelijk is de dvd beter. Die liveset van Zany kan al onmogelijk iets worden als dat grafanthem er in zit..

maakte wel veel goed omdat wij zo hard los gingen! :)

en natuurlijk Tymon zijn setje, die was echt puur goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 19:24 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:
Dieptepunt Zatox @ Loudness en BH op de main. Hopelijk is de dvd beter. Die liveset van Zany kan al onmogelijk iets worden als dat grafanthem er in zit..

Gelukkig beide niet meegemaakt, weet nog dat ik die dag zó blij was met het weer. De enige mooie dag deze zomer zo ongeveer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 22:46 

Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
wootum schreef:
Was echt een vermakelijk weekend :) Hoop dat ze het zo over kunnen brengen op de bluray.

had al een kleine preview bij de productie van de dvd.. de beelden zagener iig zeer goed uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:11 

Hardtraxx Newbie

Gangsterdwerg schreef:

Ik weet niet waar jij geweest bent..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:05 

Hardtraxx Veteran

Raffa076 schreef:
Gangsterdwerg schreef:

nou daar.

en verder b-front op de main, viel ook tegen. tnt op de main (15 minuten wtf?) coone op de main (hitjesparade) G4H in de loudness (wel aardig maar niks bijzonders)
enige leuke was avio en crypsis. en het weer dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:42 

Hardtraxx Veteran

Raffa076 schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Hij heeft wel gelijk. Decibel was dit jaar eigenlijk ook een rukfeest. Ik heb me super vermaakt, maar kwalitatief stelde het barweinig voor. Dit jaar vond ik Defqon voor het eerst beter dan Decibel. Dat de camping leuker was dan het feest, zegt denk ik genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 08:49 

@ gansterdwerg & chuckkels

even sirieus ik vind dat jullie een mening mogen hebben, maar dit feest was prima in orde, het is meer wat je er zelf van maakt en voor €80,- gaan jullie alleen met ene kritische kop ernaar toe, zonder aan het plezier na te denken :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 09:46 

Hardtraxx Veteran

Misschien hebben jullie naar andere sets geluisterd, want ik vond de main wel aardig te doen. Ik had een mooi punt gevonden waar het heel gezellig was, daar ook meteen 4 uur blijven staan gedurende B-Front, Headhunterz en Zany/Max Enforcer en echt een prima tijd gehad!
Verder stukje Stereotuners, Frequencerz, Technoboy, Alpha Twins en Noisecontrollers en G4H gezien. Echt in orde al zeg ik het zelf, want ik had ook nog even de tijd om rond te struinen op het feest en te kijken naar alle area's etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:22 

Hardtraxx Addict

mooi op mn verjaardag binnenhalen! :)

Voor mij zijn Intents en Dreamfields echt welde festivallen van het jaar.. puur omdat alles daar zo verschrikkelijk goed in orde was! De lineups, het weer, het vreten, alles gewoon :D

Defqon de beroerdste, kwam ook door het weer.. maar die locatie.. voelde echt niet als defqon aan.. maar meer als qbase in daglicht zonder aankleding... en qua sfeer op de main.. ga weg man :/ die was er niet!
weet niet of dit door het weer kwam, of door het type volk...

Die sfeer was dus echt wel aanwezig op dreamfields en intents!
Hoe de mensen vooraan losgingen (L) daarvoor ga ik heen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:50 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:

even sirieus ik vind dat jullie een mening mogen hebben, maar dit feest was prima in orde, het is meer wat je er zelf van maakt en voor €80,- gaan jullie alleen met ene kritische kop ernaar toe, zonder aan het plezier na te denken :thumbdown:

Ik zeg toch dat ik me prima heb vermaakt, maar kwalitatief was het ver beneden peil. Ook aan de sfeer liet veel te wensen over. Bij Defqon was het allemaal veel beter geregeld en was het meeste wel goed in orde. Ik beoordeel feesten altijd op kwaliteit, niet op gevoel. Vorig jaar was het allemaal gewoon beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:17 

Chukkels schreef:
Anonymous schreef:

Ik zeg toch dat ik me prima heb vermaakt, maar kwalitatief was het ver beneden peil. Ook aan de sfeer liet veel te wensen over. Bij Defqon was het allemaal veel beter geregeld en was het meeste wel goed in orde. Ik beoordeel feesten altijd op kwaliteit, niet op gevoel. Vorig jaar was het allemaal gewoon beter.

okee heb ik niks op tegen, maar vind je dat zelf niet beetje ver gaan, gaat toch om dat je plezier heb en zo beoordeel je dan het feest? En zoals hierboven gezegd wordt waren Euphoria en mainstage zoiezo ook gewoon kwaliteit!(R3bels, B-front, Tatanka, Frontliner etc.)
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle