Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 16:25 
 
Artiest

Label: Spoontech Records
Catalog Number: SPOON 025
Release Date: 20-08-2012
Format: Digital
Source: http://spoontechrecords.com/index.php/r ... 4-spoon025

Afbeelding

Tracklist:
01. Psychotic
02. The Howl


Samples:

01. Psychotic


02. The Howl
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het niet echt zuiver klinken, net als bij Hardstyle Mafia. De kick overheerst te veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker sfeertje in The Howl :) Psychotic doet me (nog) niet zoveel, daar storen me de kicks erger dan in The Howl. Luister Black Death nog wel eens en dat is voorlopig nog wel de beste track van Dark Pact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

lekkere release :D ookal vond ik black death beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Howl klinkt erg lekker, met name de intro waar een lekkere drive in zit, psychotic is ook zeker geen verkeerd plaat, hoor wel dat je vooruit gaat :)...ga je beide halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 18:49 
 
Hardtraxxer

The Howl is zeker een vette plaat!
Psychotic is ook vet alleen vind hem wat minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 17:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Niet gezien dat deze al bij de releases stond, dus zal ik mezelf maar even quoten:

wootum schreef:
Heel gaaf sfeertje heb je er weer in weten te leggen :) Vind niks mis met de kicks, de break is ietwat aan de lange kant, maar niet storend. Wat er na komt klinkt echt heel gaaf zeg, hele fijne track!! ^^


wootum schreef:
2e climax klinkt erg gaaf. Vind hem overall gezien wel een stuk minder dan The Howl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Subzaad van de bovenste plank. Alleen het sfeertje in The Howl vind ik wel leuk. De kicks zijn daarentegen echt heel slecht in beide tracks, en het geheel is slecht gemasterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 00:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Howl is lekker! Fijne sfeer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke release! Ga hem misschien wel binnenhalen, ik mag de sfeer wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 10:06 
 
Hardtraxx Veteran

Beide platen zijn best lekker om te luisteren, en dan vooral The Howl. De kicks vind ik wel een beetje storend in Psychotic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sound en melodieën zijn wel in orde maar dit is voor mij onluisterbaar door die kicks, kan zijn dat het door YT komt maar verwacht het eigenlijk niet. Vorige release waren het ook al de kicks, toen was er gelukkig nog die Vazard Remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

Tweede climax van Psychotic en het intro van The Howl zijn super, de rest is ook vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.junodownload.com/products/ps ... 024731-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijk geweld :D Psychotic ga ik heeel vaak draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets minder storend de kicks nu, kan ook zijn dat ik sinds een dag doof ben aan één oor (niet helemaal natuurlijk). The Howl heeft wel echt een hele vette sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff een bumpje voor The Howl, wat een heerlijke track vind ik dat. Supervette sfeer en die 2e climax met die outro erachter aan knallen lekker :thumbsup: 3e vette track van je :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry buurman maar er is nog een lange weg te gaan voordat je bij ons in de CD map komt. Klinkt niet best imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vetjes meneer Floepsekoeledoeps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 20:54 
 
Hardtraxxer

Howl klinkt wel aardig! kicks komen alleen niet echt heel goed over
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 22:56 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Sorry buurman maar er is nog een lange weg te gaan voordat je bij ons in de CD map komt. Klinkt niet best imo.


Wil ik wel in een map komen waar The Beholder ft. Zany - Midnight niet eens in te vinden was? :oh: haha nee, smaken verschillen buurman, no problem. Ik hoor mensen die het super vinden en die het niets vinden.

Deze release is toch minder toegankelijk qua stijl dan m'n eerste release. The Howl was echt een experiment achtige track, die qua sounds iets anders biedt dan mijn eerste release bijvoorbeeld. Sommige vinden die stijl te ver gaan, anderen vinden het gaaf. Lijkt me typisch gevalletje van 'hate it or love it', dat zijn zowel de signalen die ik krijg als die ik had verwacht. Psychotic is wat toegankelijker en valt meer te vergelijken met wat ik op release 1 bracht (denk ik). Zeker de tweede climax bracht bij mij zelf een heerlijk gevoel (vooral het deel na de lach). Ik probeer mezelf in elke release opnieuw te vinden, grenzen en stijlen te verleggen binnen mijzelf en vandaar dat het verschil tussen de twee releases voor sommige mensen misschien wel te groot is.
Ik ben inmiddels bezig met tracks voor de derde release en er gaan verschillende andere projecten aankomen (remixes, collabs etc.). Ik ben iig druk bezig met nieuwe projecten en ik denk dat de fans van duistere sfeer en raw stijl niet teleurgesteld zullen zijn.

En voor m'n buurman, wellicht komen die wel in de map, maar zodra dat gebeurt wil ik dat Midnight ook op de cd wordt gezet :P haha.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle