Hardtraxx Veteran

Dark Oscillators - Trapped (Titan Remix) (BLQ080)

Label: BLQ Records
Release: 10/01/2013

1. Dark Oscillators - Trapped (Titan Remix)

Samples:

Bron:

http://www.hardstyle.com/dark-oscillato ... ed-version
Hardtraxx Addict

En ineens: BAM!!! Daar is ie dan. Mooi hoe dat werkt bij Saifam. :P
Hardtraxx Veteran

Hahaha er word ook niks aangekondigd. Die man die daar de marketing regelt moet nog maar eens goed naar zijn functie omschrijving kijken denk ik! :P Lekkere remix! ^^
Hardtraxx Addict

Geef mij het origineel maar. Dit is niks bijzonders
Hardtraxx Crew

Thuis vind ik hem lichtelijk tegenvallen, maar live gaat deze echt heel goed :loving:
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Thuis vind ik hem lichtelijk tegenvallen, maar live gaat deze echt heel goed :loving:

Ik vind 'm juist veel beter als wanneer ik hem in setjes tegenkwam.
Live helaas nog niet gehoord...

Stokbrood schreef:
Geef mij het origineel maar. Dit is niks bijzonders

+1
Hardtraxx Veteran

Jaja, lekker plaatje
Hardtraxxer

leuke remix maar niet bijzonder :P
Wel een heel onverwachts snel gereleased
Hardtraxx Veteran

Super vette remix :thumbsup: komt alleen bij lange na nog niet in de buurt van het origineel, maar hij is tof ^^
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Vette remix :thumbsup: komt alleen bij lange na nog niet in de buurt van het origineel, maar hij is tof ^^
Hardtraxx Veteran

Geweldige remix! Kickrolls :drool:
Hardtraxx Veteran

Dayuuuummm, Heerlijk! :thumbup:
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Rawbin schreef:
Vette remix :thumbsup: komt alleen bij lange na nog niet in de buurt van het origineel, maar hij is tof ^^
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Super vette remix :thumbsup: komt alleen bij lange na nog niet in de buurt van het origineel, maar hij is tof ^^

Eensch
Donateur

Die kicks vergeleken met het origineel xd Weinig bijzondere remix verder van een plaat die het afgelopen jaar enorm is gereanimeerd. Hopelijk houden we het lekker bij het origineel.
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Hardtraxx Veteran

Poe, zoals ik 'm live heb ervaren: SNOEIEN! Heeeeerlijk. Thuis valt deze alleen lichtelijk tegen helaas. Leuke remix!
Hardtraxxer

Betere kwaliteit. Beetje eentonige plaat, maar klink live wel heel dik !
Hardtraxx Addict

Plaatje waar niemand aan mag komen imo. Origineel is en blijft een geweldige klassieker, en heeft geen remix nodig :thumbup: .

Dikke plaat, gaat mee dus!
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Die kicks vergeleken met het origineel xd Weinig bijzondere remix verder van een plaat die het afgelopen jaar enorm is gereanimeerd. Hopelijk houden we het lekker bij het origineel.

Helemaal mee eens, lekker de originele.
Ik vind dit zelf niet echt een verbetering.
Hardtraxxer

Rawbin schreef:

ja indd, die melo in de originele is veel beter :)
Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Hahaha er word ook niks aangekondigd. Die man die daar de marketing regelt moet nog maar eens goed naar zijn functie omschrijving kijken denk ik! :P Lekkere remix! ^^

Ik zie het voordeel er ook wel weer van in: geen gezeur en gezeik over wanneer ie nou een gereleased wordt! :P
Hardtraxx Veteran

Ik heb nog nooit live het origineel mogen aanschouwen :( en nu zal ik waarschijnlijk deze moeten aanhoren. :cry: Origineel doet veel meer met me.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle