Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 14:44 

Hardtraxxer

Daniele Mondello - We believe in Hardstyle (HC0025)

Label: Hardstyle Creation Recordings
WEB release: soon

Tracks:
01. Daniele Mondello - We believe in Hardstyle

Samples:

Bron: youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 14:54 

Hardtraxx Veteran

Bedroevend dit.

Die eerste kick in de intro gaat nog wel maar de rest van de tracks is gewoon slecht. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 14:58 

Puur bij toeval dat ik dit aanklik. Ik zag Daniele Mondello en die kan een aardig early setje neerzetten. Ik vind dit een heel slechte track. Ik ben er even snel doorheen gegaan omdat ik er al geen vertrouwen in had door de titel. De titel is zo nietszeggend dat het zegt dat hardstyle naar de klote is. Degene dit die filmpje heeft bedacht mag zich ook schamen. Waar slaat dit op?

Dit nummer heeft heel weinig van wat hardstyle zou moeten zijn. Het begint matig met een slap reversje, daarna komt een belachelijke kick erin. Die is zo slap en zo pijnlijk voor je oren dat je geneigd bent het af te kappen. Dan komt er een of andere zangbreak en de mid-intro begint met een of ander stereotype hardstyle melodietje waar geen reet aan is. Dan de climax, daar hoopt het hoopje rotzooi zich op. Wat belachelijk slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 17:29 

Hardtraxx Veteran

Ik had meer van deze naam verwacht. Kicks zijn bedroevend slecht. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 18:07 

Hardtraxx Veteran

Als ik dit hoor geloof ik er niet meer zo in
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 19:54 

Hardtraxxer

Zonde, was vroeger toch echt heel goed. Zowel qua produceren als draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 15:55 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Puur bij toeval dat ik dit aanklik. Ik zag Daniele Mondello en die kan een aardig early setje neerzetten. Ik vind dit een heel slechte track. Ik ben er even snel doorheen gegaan omdat ik er al geen vertrouwen in had door de titel. De titel is zo nietszeggend dat het zegt dat hardstyle naar de klote is. Degene dit die filmpje heeft bedacht mag zich ook schamen. Waar slaat dit op?

Dit nummer heeft heel weinig van wat hardstyle zou moeten zijn. Het begint matig met een slap reversje, daarna komt een belachelijke kick erin. Die is zo slap en zo pijnlijk voor je oren dat je geneigd bent het af te kappen. Dan komt er een of andere zangbreak en de mid-intro begint met een of ander stereotype hardstyle melodietje waar geen reet aan is. Dan de climax, daar hoopt het hoopje rotzooi zich op. Wat belachelijk slecht.

Jep, I agree. Vo Daniele Mondello @ Qlimax 2003!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 16:24 

Hardtraxx Veteran

Hahahahaha, die kicks klinken net alsof er iemand heel de tijd op de achtergrond zegt 'auw auw auw auw' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 17:00 

Hardtraxx Veteran

Wat een meuk. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:19 

Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Jep, I agree. Vo Daniele Mondello @ Qlimax 2003!

lid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 21:45 

Hardtraxx Elite

Kapot maken van zijn reputatie is dit. Veel kicks hier in de producer's corner zijn beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 21:49 

Hardtraxx Veteran

De beste man had moeten stoppen op zijn hoogtepunt. Dit is poep²
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 00:09 

Hardtraxx Newbie

Beetje dat zatox punchje proberen te krijgen met een dikke kick. nou is deze beste man niet gelukt. zijn oudere platen waren vet maar dit is gewoon 10 x poep
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle