HardDB schreef:
Vraag mezelf dan altijd af....zal zo'n Aztech hier meer geld mee verdienen dan zelf releasen? Op snelle basis wellicht wel...maar een goede release op je eigen naam, proberen jezelf te 'promoten' lijkt mij op langere termijn te echt meer waard
Je bent veel zekerder van een inkomen. Je stuurt een factuurtje en de klant tikt gewoon af en jij hebt je duiten op zak en begint weer aan een volgende project en hoeft niet te wachten op boekingen om uiteindelijk geld in het laatje te krijgen. Daarbij, corona ff achterwege gelaten is het vrijwel onmogelijk om nog door te breken en een volwaardige boterham te verdienen als euphoric artiest, waar ik Aztech wel onder schaarde. Je zult gemiddeld rond de 1000 euro per week aan omzet bij elkaar moeten rapen wil je een beetje fatsoenlijk rond kunnen komen en om aan een hypotheek te kunnen beginnen.
Daarnaast zoekt niet iedereen het om een stage op te gaan. Ook komt tegenwoordig echt een gigantische hoop zooi bij een artiest zijn kijken waar niet iedereen op zit te wachten. Het is al lang niet meer alleen muziek maken en draaien.
Als je het gewoon leuk vind om muziek te maken is dit een prima pad om te bewandelen.
Hij doet overigens ook andere dingen, zoals reclame muziek etc. Degene die produceert bij Degos & Re-Done doet ook dat soort dingen er naast en ook 1 van de personen achter d'Stylerz is daar een carriere in begonnen.