Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2021 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

Dailucia - Without You (IAH035)

Label: I AM HARDSTYLE
WEB release: 25/03/2021

Tracks:
Dailucia - Without You

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 19:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Without you I wouldn't have a dj career
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 14:52 
 
Hardtraxxer

:D ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 16:26 
 
Hardtraxxer

Leuk plaatje....maar om deze nu uit te brengen onder zijn vrouws alias begrijp ik niet. Of zal onze Brennan er zelf zijn twijfels over gehad hebben over deze release ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 16:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Leuk plaatje....maar om deze nu uit te brengen onder zijn vrouws alias begrijp ik niet. Of zal onze Brennan er zelf zijn twijfels over gehad hebben over deze release ofzo?


Dit nummer is geproduceerd door de persoon achter Aztech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Bron?


Bij de spotify credits staat: Laurens hoynck van Papendrecht
Als je die naam even googled kom je uit op Aztech.
Bron : LinkedIn
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja en op z'n insta had ie een tijd geleden gepost dat ie 'aan de slag' zou gaan als producer bij IAH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 19:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wel leuk voor een keer, maar verder niet heel speciaal. Vind de kicks niet top, klinken me te brommerig. En de melodie vind ik niet heel spannend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2021 00:26 
 
Hardtraxxer

Vraag mezelf dan altijd af....zal zo'n Aztech hier meer geld mee verdienen dan zelf releasen? Op snelle basis wellicht wel...maar een goede release op je eigen naam, proberen jezelf te 'promoten' lijkt mij op langere termijn te echt meer waard :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2021 01:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Vraag mezelf dan altijd af....zal zo'n Aztech hier meer geld mee verdienen dan zelf releasen? Op snelle basis wellicht wel...maar een goede release op je eigen naam, proberen jezelf te 'promoten' lijkt mij op langere termijn te echt meer waard :/


Je bent veel zekerder van een inkomen. Je stuurt een factuurtje en de klant tikt gewoon af en jij hebt je duiten op zak en begint weer aan een volgende project en hoeft niet te wachten op boekingen om uiteindelijk geld in het laatje te krijgen. Daarbij, corona ff achterwege gelaten is het vrijwel onmogelijk om nog door te breken en een volwaardige boterham te verdienen als euphoric artiest, waar ik Aztech wel onder schaarde. Je zult gemiddeld rond de 1000 euro per week aan omzet bij elkaar moeten rapen wil je een beetje fatsoenlijk rond kunnen komen en om aan een hypotheek te kunnen beginnen.

Daarnaast zoekt niet iedereen het om een stage op te gaan. Ook komt tegenwoordig echt een gigantische hoop zooi bij een artiest zijn kijken waar niet iedereen op zit te wachten. Het is al lang niet meer alleen muziek maken en draaien.

Als je het gewoon leuk vind om muziek te maken is dit een prima pad om te bewandelen.

Hij doet overigens ook andere dingen, zoals reclame muziek etc. Degene die produceert bij Degos & Re-Done doet ook dat soort dingen er naast en ook 1 van de personen achter d'Stylerz is daar een carriere in begonnen.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle