Verademing na het horen van Omegatypez - Boyah. Als nog is dit nummer natuurlijk een bij elkaar geraapt zooitje van elementen van andere nummers die we al kennen. Toch klinkt het al met al wel redelijk.
Goede vocals en jammer genoeg niet de "echte" Da Tweekaz Sound. MC V is al een tijdje bezig, is een maat van mij die al onder contract bij Q-Dance heeft gestaan, dus is toch geen vreemde. Heeft met Noisecontrollers, Luna, Brennan Heart al gewerkt.
Goede vocals en jammer genoeg niet de "echte" Da Tweekaz Sound. MC V is al een tijdje bezig, is een maat van mij die al onder contract bij Q-Dance heeft gestaan, dus is toch geen vreemde. Heeft met Noisecontrollers, Luna, Brennan Heart al gewerkt.
Hier de Set Rip met Brennan Heart :
Heerlijk nummer! Word helaas nooit meer gereleased vanwege het te hoge Digiwave gehalte..
Voor zover ik weet heeft hij niet met NC gewerkt die hadden hun eigen mc namelijk Renegade
Hier de Set Rip met Brennan Heart :
Heerlijk nummer! Word helaas nooit meer gereleased vanwege het te hoge Digiwave gehalte..
Voor zover ik weet heeft hij niet met NC gewerkt die hadden hun eigen mc namelijk Renegade
Hij heeft alle Intro's op X-Qlusive Showtek gemaakt, en toen met Noisecontrollers gewerkt. De Bron is MC V zelf, dus ga er van uit dat het klopt.