Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2021 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

Da Tweekaz & Bassbrain - SHOTJEE (DWX1088)

Label: Dirty Workz
WEB release: 18/11/2021

Tracks:
Da Tweekaz & Bassbrain - SHOTJEE

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2021 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijf het bizar vinden dat ze met dit soort tracks zo gigantisch veel populariteit hebben gekregen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2021 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Los van de vocal "shotje" weer een fijne melodieuze plaat imo.
Dikke intro ook met gated kicks lijkt t wel :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2021 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Blijf het bizar vinden dat ze met dit soort tracks zo gigantisch veel populariteit hebben gekregen...

Ja net of ze alleen zulke platen maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2021 09:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

haha fijn hoor! Kan hier wel van genieten :loving: Ook top dat ze gewoon lekker blijven doen wat ze leuk vinden en hun eigen stijl behouden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2021 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Rickzel schreef:
Blijf het bizar vinden dat ze met dit soort tracks zo gigantisch veel populariteit hebben gekregen...

Ja net of ze alleen zulke platen maken


Oja klopt, ze hebbben natuurlijk ook nog 120 Disney bootlegs
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2021 10:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Blijf het bizar vinden dat ze met dit soort tracks zo gigantisch veel populariteit hebben gekregen...


Hoezo is het bizar? Vind het juist ontzettend begrijpelijk. Het is namelijk veel meer muziek die aansluit bij het gemiddelde stapvolk dan Phuture Noize oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2021 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Rickzel schreef:
Blijf het bizar vinden dat ze met dit soort tracks zo gigantisch veel populariteit hebben gekregen...


Hoezo is het bizar? Vind het juist ontzettend begrijpelijk. Het is namelijk veel meer muziek die aansluit bij het gemiddelde stapvolk dan Phuture Noize oid.


Daarnaast is het Shotje! een eeuwig terugkerend thema/woord in hun livestreams geweest afgelopen half jaar. Voor DT fans dus herkenning en dat is altijd de kracht geweest de afgelopen jaren bij DT
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2021 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Rickzel schreef:
Blijf het bizar vinden dat ze met dit soort tracks zo gigantisch veel populariteit hebben gekregen...


Hoezo is het bizar? Vind het juist ontzettend begrijpelijk. Het is namelijk veel meer muziek die aansluit bij het gemiddelde stapvolk dan Phuture Noize oid.


Dit, niks meer dan logisch. Geen hele grote Tweekaz-fan maar snap dat ze nou eenmaal de meeste streams hebben van allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2021 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:

snap dat ze nou eenmaal de meeste streams hebben van allemaal.


Nee snap hier helemaal niks van. Heerlijk ff in de trein op spotify genieten van hun prachtige jodelklanken in je oor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2021 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

Het zijn simpele tracks voor het dagjesvolk (mijn god, wat klinkt dat elitair trouwens). Blijkbaar slaat het aan, ook niet mijn smaak maar snap ergens wel dat 'simpele muziek' aanslaat. Zie alle pop toplijsten. Zolang het maar catchy is luisteren mensen ernaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2021 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets teveel gelul, maar vind hem wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2021 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Het zijn simpele tracks voor het dagjesvolk (mijn god, wat klinkt dat elitair trouwens). Blijkbaar slaat het aan, ook niet mijn smaak maar snap ergens wel dat 'simpele muziek' aanslaat. Zie alle pop toplijsten. Zolang het maar catchy is luisteren mensen ernaar


IK GA ZWEMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN, IN DE BACO LEMOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2021 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Pedaalemre schreef:
Het zijn simpele tracks voor het dagjesvolk (mijn god, wat klinkt dat elitair trouwens). Blijkbaar slaat het aan, ook niet mijn smaak maar snap ergens wel dat 'simpele muziek' aanslaat. Zie alle pop toplijsten. Zolang het maar catchy is luisteren mensen ernaar


IK GA ZWEMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN, IN DE BACO LEMOOOOOOOOOOOOOOOOOOON


Das zonder dat ik het wilde gewoon een guilty pleasure geworden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2021 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Pedaalemre schreef:
Het zijn simpele tracks voor het dagjesvolk (mijn god, wat klinkt dat elitair trouwens). Blijkbaar slaat het aan, ook niet mijn smaak maar snap ergens wel dat 'simpele muziek' aanslaat. Zie alle pop toplijsten. Zolang het maar catchy is luisteren mensen ernaar


IK GA ZWEMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN, IN DE BACO LEMOOOOOOOOOOOOOOOOOOON


Das zonder dat ik het wilde gewoon een guilty pleasure geworden. :lol:


Mart Hoogkamer is duidelijk iemand die de songwriter game al heeft uitgespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ULTIMO schreef:
Rickzel schreef:
Blijf het bizar vinden dat ze met dit soort tracks zo gigantisch veel populariteit hebben gekregen...

Ja net of ze alleen zulke platen maken


Oja klopt, ze hebbben natuurlijk ook nog 120 Disney bootlegs


Examination of time, Little red riding hood, Nothingness, Voodoo, Become, Sound of the underground (remix), DNA anthem 2010, Break the spell, Music is my alibi (Remix), Celebration of sin, Get Down, Essence of eternity.

Wellicht vergeet ik er nu nog wel een berg, maar kom, dit zijn inderdaad echt slechte disney bootlegs ja. Natuurlijk weten ze te scoren met de in jouw ogen 'goedkope' bootlegs. Ze hebben wel het remixen tot een erg hoog niveau getild en daarbij weten ze altijd een perfecte sfeer in een plaat te leggen. Zo ook in de genoemde platen hierboven, Nothingness, Become, Get Down, 3 totaal verschillende platen met een eigen sfeer maar wel tot op de detail geweldig uitgevoerd. Dat doen ze met bootlegs ook. Ja het klinkt simpel maar ze maken er wel werk van. Er zijn binnen de hardstyle scene genoeg karige bootlegs/remixes gemaakt die klinken alsof ze in 1 uur in elkaar geflikkerd zijn, dat is bij Da Tweekaz echt niet zo.

Wat betreft smaak mag je het zeker niks/makkelijk/simpel vinden maar ik vind dat Da Tweekaz wel kwaliteit in de muziek stoppen, prima kicks, leuke melodie, leuke lyrics en een prima sfeer. Ze weten dat ze hier mee kunnen scoren maar maken er wel werk van. Je moet het wel leuk vinden natuurlijk. Neemt niet weg dat ze ook genoeg serieuze platen gemaakt hebben waar de kwaliteit ook vanaf spat. Maar zoals al meer gezegd is, als iets aanslaat en je hebt er plezier in, waarom zou je het dan niet doen?

Dat het niet jouw ding is, dat weten we inmiddels wel :sleep:

OT: Benieuwd naar de kicks in HQ, klinkt als een nieuwe kick maar kan ook door de kwaiteit komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:
Examination of time, Little red riding hood, Nothingness, Voodoo, Become, Sound of the underground (remix), DNA anthem 2010, Break the spell, Music is my alibi (Remix), Celebration of sin, Get Down, Essence of eternity.

Leuk en aardig natuurlijk, maar hoeveel van die platen zijn nou in de laatste vijf jaar uitgekomen? Vind niet dat al dat oude werk nog heel relevant is in een discussie over hun populariteit nu, helemaal wanneer deze platen stuk voor stuk niet meer gedraaid worden.

Warface en Brennan Heart hebben vroeger ook een stel dikke platen uitgebracht, maar dat maakt nou niet dat ik begrijp wat mensen vet vinden aan de platen die ze vandaag de dag uitbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, het enige wat ik zeg is dat ik niet snap dat ze zoveel populariteit hebben gekregen door schijtlolligheid met badeentjes, disney bootlegs en jodelmuziek.

Zeg verder nergens dat het onterecht is, ik gun het iedereen die de 'sleutel tot succes' heeft gevonden, maar (zoals bekend) is dit echt het allerlaatste wat mij persoonlijk weet te boeien in de hardstyle.

Doe mij maar doezend verschillende piepkicks en schreeuwvocals en raw soldiers met keta mondkapjes :bomb:

Vind het overigens ook heel opvallend hoe fel mensen op dit forum reageren op iemand die niets met Tweekaz heeft. Tijden zijn veranderd. Maar niks mis mee natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 19:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

Doe mij maar doezend verschillende piepkicks en schreeuwvocals en raw soldiers met keta mondkapjes :bomb:


De een is kermismuziek en bij de ander heb je kermisklanten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2021 19:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijk weer dit :love: Kan niet wachten om ze weer live te zien op Reverze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



@ 26:14
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele fijne melodie :) Leuke plaat om af en toe wel voorbij te horen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goede melodie. Jammer van de collab en tracknaam. Niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2021 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



@ 36:42
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2021 15:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle