Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Da Reactorz - Reaction EP (NBR009)

Label:Nubeat Records
Vinyl release: ?
WEB release: 01-02-10

A1. Reaction (Original mix)
B1. Reaction (D-Mind Remix)

Samples:
http://www.dj-shop.at/index.php?seite=m ... rz&param2=
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

A1 = :love: :love:
A2 = Bah, weer zo'n D-Mind pitchkick die nergens naar klinkt om eerlijk te zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 20:18 
 
Hardtraxx Newbie

Thund3R schreef:
A1 = :love: :love:
A2 = Bah, weer zo'n D-Mind pitchkick die nergens naar klinkt om eerlijk te zijn :(



same, kvind de kick van D-mind maar leeg klinken naar mijn zin
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 20:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat zoiets een release krijgt. :sick:
Bovendien zijn de DJ-namen van die dj name generator ergens in offtopic nog beter dan wat er tegenwoordig allemaal te voorschijn wordt getoverd.

Da Reactorzzzzzzzz met een z, want een s wordt al zoveel gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 20:31 
 
Hardtraxx Newbie

de eerste is op zich niet slecht :thumbsup:
maar die D-mind remix is maar slecht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 22:51 
 
Hardtraxxer

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 22:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dareactorznl schreef:
Lyst schreef:
Dat zoiets een release krijgt. :sick:
Bovendien zijn de DJ-namen van die dj name generator ergens in offtopic nog beter dan wat er tegenwoordig allemaal te voorschijn wordt getoverd.

Da Reactorzzzzzzzz met een z, want een s wordt al zoveel gebruikt.

OOOOWW wat haat ik dat soort mensen, veel praten zonder dat ze iets niet weten.
Da Reactorz komt niet uit een dj name generator, en anders bewijs het godverdomme maar :mad:
En met die domme omerkingen zoals ''Dat zoiets een release krijgt.'' schiet ook niet op !
Geef dan op z'n minst tips ! Je weet niet hoe hard wij ons best doen !
Simpel gedoe...

Niks van Lyst aantrekken, hij kan nog wel eens negatief overkomen ;) Ik volg jullie al een tijdje, en ik zie dat jullie grote stappen vooruit boeken! Dit nummertje klinkt erg lekker, en ik zal hem zeker eens in een van mijn sets gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 23:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dareactorznl schreef:
Lyst schreef:
Dat zoiets een release krijgt. :sick:
Bovendien zijn de DJ-namen van die dj name generator ergens in offtopic nog beter dan wat er tegenwoordig allemaal te voorschijn wordt getoverd.

Da Reactorzzzzzzzz met een z, want een s wordt al zoveel gebruikt.

OOOOWW wat haat ik dat soort mensen, veel praten zonder dat ze iets niet weten.
Da Reactorz komt niet uit een dj name generator, en anders bewijs het godverdomme maar :mad:
En met die domme omerkingen zoals ''Dat zoiets een release krijgt.'' schiet ook niet op !
Geef dan op z'n minst tips ! Je weet niet hoe hard wij ons best doen !
Simpel gedoe...

Ok wat jij wil.
1. Verander de kick niet elke om de 2x van toonhoogte.
2. midintro en climax hebben dezelfde kick?
3. melodie in zowel climax en intro is zo inspiratieloos als ik weet niet wat, gemiddelde melodie in producer topic is beter dan dit en dat zijn amateurs die niks uitbrengen.
Het ligt misschien aan mijn smaak, maar er zit niks geen passie in dit nummer. Het is gewoon weer een nieuwe producer die een melodietje heeft bedacht en er een kick onder gezet. Wat ik bedoel is "dat ze zoiets uitbrengen" is dat jullie naar mijn mening niet veel verder zijn dan de mensen hier in het producertopic en nog druk aan het leren zijn hoe je een goed nummer neerzet. Niks mis mee, iedereen is ergens begonnen, maar om hier al een release van te maken? Soms moet je toch echt een stuk kritischer zijn op jezelf, pas dan kom je verder.

En dat over die naam generator, misschien ff een cursus begrijpend nederlands volgen, want ik zei toch echt:
namen uit de generator zijn nog beter dan die namen van tegenwoordig (ofterwijl da reactorz) waar alles maar op een z eindigt. Verhaal achter die naam van jullie is mij niet duidelijk en is voor mij een stukje creativiteit die je mist. Als je al moeite hebt een originele dj naam te verzinnen, hoe wil je dan in godsnaam je creativiteit in muziek uiten. Dit is typisch het geval van melkkoe, uitmelken tot men er genoeg van heeft en dan hopen dat ooit iemand iets vernieuwd.

Zo beter? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 23:12 
 
Hardtraxxer

''Het is gewoon weer een nieuwe producer die een melodietje heeft bedacht en er een kick onder gezet''

Het is altijd hetzelfde op dit forum. Je weet er dus niks vanaf...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sfeertje hierzo altijd :corn:

D-Mind mix is juist lekker! :thumbup:
Alleen jammer dat jullie de oude versie hebben ge-released en niet de nieuwe die hij ook zo goed als klaar had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 23:15 
 
Hardtraxxer

Jesper-HardBeatz schreef:
sfeertje hierzo altijd :corn:

D-Mind mix is juist lekker! :thumbup:
Alleen jammer dat jullie de oude versie hebben ge-released en niet de nieuwe die hij ook zo goed als klaar had.


Er was iets helaas iets mis gegaan. Het was de bedoeling dat de nieuwe versie online kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk vrij weinig met D-Mind. Ik vind hem met een te hoog BPM draaien en zijn tracks vind ik ook niet geweldig.

Da Reactorz, wel eens naam teruggezien. Het probleem is misshcien dat er zo verschikkelijk veel "middelmaat" is om het maar zo te noemen. Er zijn nu zoveel producers die overal een kickje en een happy deuntje aan mekaar fratsen dat sommigen gewoon niet meer opvallen als ze wel degelijk in elkaar zitten.

Ik vind het een aardige plaat, maar zeker niet geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dareactorznl schreef:
Jesper-HardBeatz schreef:
sfeertje hierzo altijd :corn:

D-Mind mix is juist lekker! :thumbup:
Alleen jammer dat jullie de oude versie hebben ge-released en niet de nieuwe die hij ook zo goed als klaar had.


Er was iets helaas iets mis gegaan. Het was de bedoeling dat de nieuwe versie online kwam.


haha ja zoiets hoorde ik al van Patrick ja.
naja, heb die nieuwe versie nu gekregen van hem en vind die 'oude' remix ook heel erg goed te doen hoor!

veel succes met jullie producties in de toekomst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 23:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dareactorznl schreef:
''Het is gewoon weer een nieuwe producer die een melodietje heeft bedacht en er een kick onder gezet''

Het is altijd hetzelfde op dit forum. Je weet er dus niks vanaf...

Waar gaat t om? Hoeveel zweet en tranen jij in het nummer hebt gestopt? Of datgene wat ik hoor?
Ik heb de laatste 8 jaar al meer dan 6000 gereleasde hardstyle nummers gehoord en dan behoord dit toch wel tot de onderste regionen. Ik weet heus wel waar ik over praat.

Ook heb ik redelijk veel amateur producer nummers gehoord en hierin is dit nummer redelijk goed. Daarom mijn reactie dat dit gereleased wordt.

Je kunt technisch misschien alles wel snappen en het masteren helemaal onder controle hebben, maar de emotie in dit nummer is ver te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Originaliteit en kwaliteit is ver te zoeken... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 23:31 
 
Hardtraxxer

Jow ik ben Nick (andere van da reactorz :P )

Nou ik wilde ook ff wat kwijt

Reaction is al een wat oudere plaat van ons en 3 maanden geleden hebben we een aanbieding van Nbr
gehad om deze plaat te releasen .
nu 3 maanden later zijn we erg veel gegroeid we hebben wat plugins aangeschaft (legaal ) en zijn daar vel mee bezig geweest daar zijn we nu hard mee aan het oefenen zodat we ong in de zomer een hoger niveau hebben bereikt.

ik geef ook eerlijk toe als ik nu de keuze zou krijgen om reaction te releasen ,dat niet zou doen .
maar het is niet leuk om te horen te krijgen van melo blabla kick , als ik de melo zo hoor denk ik tog van hij is best apart en met de 2 qlimax krijg ik lekker gevoel.

het is natuurlijk een kwestie van meningen :)

de naam hebben we gewoon serieus over nagedacht jah ik zie het probleem niet echt met Da Reactorz of da reactors maarja dat is gewoon beetje mieren neuken?:P

mjaa bedankt voor alle kritiek we zullen het verwerken in onze volgende nummers
we zijn nu bezig met een aantal nummers en die zullen van een hoger niveau zijn.

binnekort komt er nog een remix uit van the renegade - unbreakable (da reactorz remix )
daarna zal het mis een paar maanden stil zijn kwa producties van ons omdat we dan veel meer gaan foccusen op kwaliteit !:)

nogmaals bedankt voor jullie tijd en comments ;)

Gr Nick
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kritiek is nooit leuk, maar doe er wat mee :worship: Ben benieuwd hoe ver jullie in de zomer zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

respect voor jou Lyst :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 23:59 
 
Hardtraxxer

_dp_ schreef:
kritiek is nooit leuk, maar doe er wat mee :worship: Ben benieuwd hoe ver jullie in de zomer zijn ;)


We doen ons best
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 00:03 
 
Hardtraxxer

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 00:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
ik geef ook eerlijk toe als ik nu de keuze zou krijgen om reaction te releasen ,dat niet zou doen .

ok, daar sloeg mijn opmerking dus op ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 00:14 
 
Hardtraxxer

haha ok :) mja ik begrijp je ook wel lyst maarja toen was het de top van onze kunnen

veel mensen moedigde ons ook aan van woow vette track enz
hij is ook redelijk veel gesupported enz
dus toen was de besslising ook wel beetje logisch vanuit onze hoek

volgende release is dus een remix is ook nog beetje van deze kwaliteit
de komende maanden daarna is het wss paar maandjes wat rustige(niet dat we veel opgemerkt worden ofzo haha :P ^^) meer van dat we geen prevs @ YT plaatsen

in de zomer komen we hopelijk terug met een niewe betere sound die ook jouw bevalt haha :P

gr nick :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 01:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

het is leuk. maar niet van.. waauw! enigste wat me zeer aanspreekt van deze release is de outro van d-mind remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 01:47 
 
Hardtraxx Veteran

die kick van dmind rmx :lol:

verder vind ik dit een best inspiratieloos nummer, maja als ik de kans kreeg om iets te releasen had ik t ook direct gedaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 10:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dareactorznl schreef:
haha ok :) mja ik begrijp je ook wel lyst maarja toen was het de top van onze kunnen

veel mensen moedigde ons ook aan van woow vette track enz
hij is ook redelijk veel gesupported enz
dus toen was de besslising ook wel beetje logisch vanuit onze hoek

volgende release is dus een remix is ook nog beetje van deze kwaliteit
de komende maanden daarna is het wss paar maandjes wat rustige(niet dat we veel opgemerkt worden ofzo haha :P ^^) meer van dat we geen prevs @ YT plaatsen

in de zomer komen we hopelijk terug met een niewe betere sound die ook jouw bevalt haha :P

gr nick :)

Die mensen die je aanmoedigden waren dat mensen die je kende? Want een kritische mening vormen tegen iemand die je kent is erg lastig. Daarom wordt vaak gezegd dat ze het heel mooi vinden. Bovendien vindt je iets wat je zelf maak al gauw helemaal te gek. We hadden toevallig eergisteren hier nog een discussie over in de shout, dat als je verder wilt komen je erg kritisch op jezelf moet zijn om zo het beste uit je zelf te kunnen halen.

Het nadeel is dat het tegenwoordig een stuk makkelijker is om iets uit te brengen. Vroeger moesten er platen gedrukt worden etc. en kon iets alleen uitgebracht worden als het de kosten eruit haalde. Tegenwoordig liggen die kosten voor digitale releases veel lager en is daarmee ook de kwaliteit van de muziek een stuk lager.

Maar goed, succes met jullie komende producties.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle