Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Maximum schreef:
Niveautje: met je armpje uit het raam en stoer kijken vanuit je plastic getunde opel, dit soort nummers geven Hardstyle een slechte naam! :sick:

Vind ik ook, ze hadden de tekst moeten vervangen met iets van liefde bloemetjes en bijtjes.

Bazige refix, ik betaal er graag voor.

Haha dat is wel heel overdreven man. Ik hou persoonlijk van duistere vocalen die extra sfeer geven aan een track. Vocalen als: 'Put your hands up for the coke in my nose', vind ik erg kinderachtig en zelfs nog een niveau onder de Psyko Punkz: 'Yo Momma Fucker' crap. Dat is mijn mening, maar jij vind het dus blijkbaar wel heel stoer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is zo lekker onserieus. Veel liever dit soort teksten dan van die overdreven "THE DARKNESS OF MY SOUL... IN THE NIGHT!!!" emo zooi. Vind de tracks eromheen vaak wel vet, maar het hoeft niet allemaal zo overdreven serieus van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Orgineel goed vaak gedraaid op de Sensation 2005 CD, leuk om er weer een update van te krijgen. Versnelling had van mij niet gehoeven, maar overall een prima plaat!

PNXRMX schreef:
Het is zo lekker onserieus. Veel liever dit soort teksten dan van die overdreven "THE DARKNESS OF MY SOUL... IN THE NIGHT!!!" emo zooi. Vind de tracks eromheen vaak wel vet, maar het hoeft niet allemaal zo overdreven serieus van mij.

Mee eens. Wat dat betreft is hardstyle wel een soort karikatuur van zichzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Het is zo lekker onserieus. Veel liever dit soort teksten dan van die overdreven "THE DARKNESS OF MY SOUL... IN THE NIGHT!!!" emo zooi. Vind de tracks eromheen vaak wel vet, maar het hoeft niet allemaal zo overdreven serieus van mij.

Deels mee eens, alleen had ik zelf de vocals maar 1 a 2x hoeven horen, de hele track lang stoort me in dit geval heel erg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Haha dat is wel heel overdreven man. Ik hou persoonlijk van duistere vocalen die extra sfeer geven aan een track. Vocalen als: 'Put your hands up for the coke in my nose', vind ik erg kinderachtig en zelfs nog een niveau onder de Psyko Punkz: 'Yo Momma Fucker' crap. Dat is mijn mening, maar jij vind het dus blijkbaar wel heel stoer? :P

Zo serieus is het inderdaad niet bedoeld. Prima plaatje voor een pussy lounge stage, dat is het origineel altijd al geweest volgens mij. BPM versnelling op het einde is weer doodzonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 13:39 
 

Vind dit een leuke plaat! Zit veel drive in, gaat steeds maar door. Je kan m ook lekker mixen, gewoon laten staan in het breakje! Vocals boeien me hier niet echt, wat hiervoor gezegd wordt: gewoon lekker onserieus meebleren. Tien keer liever deze vocals dan Back up back up, and let me lose my mind..

Gaat zeker gedraaid worden! BPM stukje vind ik ook minder storend dan bij KotU.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Het is zo lekker onserieus. Veel liever dit soort teksten dan van die overdreven "THE DARKNESS OF MY SOUL... IN THE NIGHT!!!" emo zooi. Vind de tracks eromheen vaak wel vet, maar het hoeft niet allemaal zo overdreven serieus van mij.

Precies. Dat komt omdat tegenwoordig een grote stroming platen een bepaalde sfeer hebben en dan heb je vocals nodig die daarop aansluiten. Vet, maar liever zie ik weer eens wat ongecompliceerde platen. Gewoon lompe kick, lompe screech, weinig eromheen en neuken met coke in mn nose. En nou is deze natuurlijk wel over de top (was destijds een van de meest kinderachtige nummers) maar het gaat me meer om het principe dat platen wel wat simpeler mogen af en toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leuk om af en toe eens een keer te horen, maar heb hem nu al weer te vaak langs horen komen. Ben ook niet zo'n fan van de vocals. Had toch veel liever Spectral gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toffe track, nu een beetje beu maar over paar maanden weer prima om door een mixje te gooien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 19:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind die vocals juist wel grappig, brengt herinneringen boven haha. De rest eromheen vind ik helaas minder vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vindt dit ook een lekkere track met flink wat energie. En zoals hier boven al gezegd wordt: deze vocals zijn niet gemaakt om je aan het denken te zetten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 20:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fijn dat er eindelijk een datum voor is! Geslaagde refix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vet! Een geweldige track in een nieuw jasje, een en al drive!

Dat heeft DP prima gedaan, eindelijk nog is een 'solo productie' van hem die me kan bekoren, op Creatures of the Night na dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Track in een nieuw jasje. Prima gedaan.

TiMOTHYb schreef:
BPM versnelling op het einde is weer doodzonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Fijn dat er eindelijk een datum voor is! Geslaagde refix :)


Wanneer dan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 11:13 
 

Pommer schreef:
Vind die vocals juist wel grappig, brengt herinneringen boven haha.


Hahaha van al die coke in je neus en al die hoeren die je geneukt hebt? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vind dit echt een verschrikkelijk saaie en irritante plaat. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Niveautje: met je armpje uit het raam en stoer kijken vanuit je plastic getunde opel, dit soort nummers geven Hardstyle een slechte naam! :sick:



Een hele sterke opmerking hahahahaha :lol: U hebt zojuist mijn onderschrift gehaald, ook omdat ik ze dagelijks zo die rijden:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 13:28 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Leuk om af en toe eens een keer te horen, maar heb hem nu al weer te vaak langs horen komen. Ben ook niet zo'n fan van de vocals. Had toch veel liever Spectral gezien.


Had ook liever Spectral gehad, wacht daar nu al een hele tijd op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:51 
 
Hardtraxx Newbie

Toffe refix.. blijft wel trouw nog aan het origineel :)_=
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 15:04 
 
Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Het is zo lekker onserieus. Veel liever dit soort teksten dan van die overdreven "THE DARKNESS OF MY SOUL... IN THE NIGHT!!!" emo zooi. Vind de tracks eromheen vaak wel vet, maar het hoeft niet allemaal zo overdreven serieus van mij.

Dit.
Deze remix is erg chill, ook het origineel. Digital Punk doet het toch beter door de energie en hardheid imo.
Toch vind ik het wat te druk soms, maar uiteindelijk toch een geslaagde refix.
Baauer's versie is het lekkerst als je het mij vraagt. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen komt ie uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

Wel een vet plaatje, maar vind het meer wat voor een free eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk :) hier wacht ik al ff op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 23:38 
 

Maximum schreef:
dawasiknie schreef:
Maximum schreef:
Niveautje: met je armpje uit het raam en stoer kijken vanuit je plastic getunde opel, dit soort nummers geven Hardstyle een slechte naam! :sick:

Vind ik ook, ze hadden de tekst moeten vervangen met iets van liefde bloemetjes en bijtjes.

Bazige refix, ik betaal er graag voor.

Haha dat is wel heel overdreven man. Ik hou persoonlijk van duistere vocalen die extra sfeer geven aan een track. Vocalen als: 'Put your hands up for the coke in my nose', vind ik erg kinderachtig en zelfs nog een niveau onder de Psyko Punkz: 'Yo Momma Fucker' crap. Dat is mijn mening, maar jij vind het dus blijkbaar wel heel stoer? :P

CO CO CO CO COCAINE MOTHERFUCKER CO CO COCOCO CO COC O
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle