Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D'Vizion & Vantage Point - The Hustle EP(SDR021)

Label: SEUA
Vinyl release: -
WEB release: 18/06/2010

A1. The Hustle (Original Mix)
B1. The Hustle (The Inventors Remix)

Samples:
A1.
B1.

Bron: http://www.junodownload.com/products/1595041-02.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the inventorz :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry doe mij maar Mad-E-Fact - The Hustle (DJ Isaac Remix) want dit vind ik redelijk ongeïnspireerde/niet originele meuk :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 12:19 
 

D'Vizion :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 14:59 
 

ik vind beide tracks niet egt geweldig...
beetje eentonig en standaard -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waardeloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 16:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo verschrikkelijk standaard en inspiratieloos :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vooral die break, die gaat echt nergens over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NoiseHunterZ schreef:
waardeloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 21:30 
 
Hardtraxxer

Arthurhoihoi schreef:
Zo verschrikkelijk standaard en inspiratieloos :')

Sluit ik mij bij aan, echt waardeloze troep dit... die gasten denken alleen maar aan geld :') .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Zo verschrikkelijk standaard en inspiratieloos :')

Sluit ik mij bij aan, echt waardeloze troep dit... die gasten denken alleen maar aan geld :') .


tja met dat geld ben ik het totaal niet eens, vantage point zit gewoon hier op hardtraxx en zijn gewoon 2 beginnende producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 03:55 
 
Artiest

vind 't melodietje wel grappig ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 09:58 
 
Hardtraxx Veteran

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
die gasten denken alleen maar aan geld :') .

Eerst een beetje Researchen voor je wat commentaar geeft. Ken je ze überhaupt wel? Trouwens denk niet dat je zoveel verdient aan een release hoor, meestal krijgen ze maar een "beetje" per keer dat de release wordt verkocht. Correct me if i'm wrong? Misschien kunnen Pithune/thera/Geck-o, Solutio & The I's.. daar wat meer over zeggen, die hebben wel wat stand van zaken daarover.
Overigens over de nummers zelf, Klinkt allemaal wel wat eentonig en standaard. Misschien de volgende wat gevarieerder maken? Die break duurt me ook wat te lang maar met een Cut/edit mix is dat wel opgelost. Vind die Inventorz Remix wel wat lekkerder klinken als de originele tbh. Blijven releasen jongens! (y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 10:38 
 
Hardtraxxer

bRt_ schreef:
RoBinVdHaRdStYleR schreef:
die gasten denken alleen maar aan geld :') .

Eerst een beetje Researchen voor je wat commentaar geeft. Ken je ze überhaupt wel? Trouwens denk niet dat je zoveel verdient aan een release hoor, meestal krijgen ze maar een "beetje" per keer dat de release wordt verkocht. Correct me if i'm wrong? Misschien kunnen Pithune/thera/Geck-o, Solutio & The I's.. daar wat meer over zeggen, die hebben wel wat stand van zaken daarover.
Overigens over de nummers zelf, Klinkt allemaal wel wat eentonig en standaard. Misschien de volgende wat gevarieerder maken? Die break duurt me ook wat te lang maar met een Cut/edit mix is dat wel opgelost. Vind die Inventorz Remix wel wat lekkerder klinken als de originele tbh. Blijven releasen jongens! (y)

Waarom zou ik moeten researchen? als ik met zoiets kom zou ik het niet eens willen verkopen. is het niet waard imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
bRt_ schreef:
RoBinVdHaRdStYleR schreef:
die gasten denken alleen maar aan geld :') .

Eerst een beetje Researchen voor je wat commentaar geeft. Ken je ze überhaupt wel? Trouwens denk niet dat je zoveel verdient aan een release hoor, meestal krijgen ze maar een "beetje" per keer dat de release wordt verkocht. Correct me if i'm wrong? Misschien kunnen Pithune/thera/Geck-o, Solutio & The I's.. daar wat meer over zeggen, die hebben wel wat stand van zaken daarover.
Overigens over de nummers zelf, Klinkt allemaal wel wat eentonig en standaard. Misschien de volgende wat gevarieerder maken? Die break duurt me ook wat te lang maar met een Cut/edit mix is dat wel opgelost. Vind die Inventorz Remix wel wat lekkerder klinken als de originele tbh. Blijven releasen jongens! (y)

Waarom zou ik moeten researchen? als ik met zoiets kom zou ik het niet eens willen verkopen. is het niet waard imo.


dan nog slaat de reactie met geld nergens op, brt heeft idd gelijk voor het geld moet je toch egt op partys draaien en niet een release uitbrengen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Waarom zou ik moeten researchen? als ik met zoiets kom zou ik het niet eens willen verkopen. is het niet waard imo.

Dat researchen sloeg op het feit dat jij zei dat ze het alleen voor het geld deden ;) Ik snap je mening wel maar om zo vlug daarover te oordelen als je ze niet eens kent vind ik er gewoon een beetje over ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 13:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo gasten!

Om maar gelijk effe met de deur in huis te vallen .. deze track hadden wij allang voor City of Angels etc gemaakt... Wist eigenlijk niet eens meer of deze uit zou komen! D'Vizion heeft dit allemaal geregeld..
Als het aan mij lag had ik um ook niet gereleased want dit is toch niet je van het zeg maar...

Maar om nu als Robin gelijk over geld te beginnen vind ik erg zwak ... We zijn net een jaartje bezig met producen dus zouden we nu allemaal al aan geld denken ? Hahah echt een hele zwakke opmerking ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
Hallo gasten!

Om maar gelijk effe met de deur in huis te vallen .. deze track hadden wij allang voor City of Angels etc gemaakt... Wist eigenlijk niet eens meer of deze uit zou komen! D'Vizion heeft dit allemaal geregeld..
Als het aan mij lag had ik um ook niet gereleased want dit is toch niet je van het zeg maar...

Maar om nu als Robin gelijk over geld te beginnen vind ik erg zwak ... We zijn net een jaartje bezig met producen dus zouden we nu allemaal al aan geld denken ? Hahah echt een hele zwakke opmerking ..

:thumbsup: zo hoor ik het graag, we hebben wel vernomen uit jullie setjes dat jullie wel degelijk wat kunnen producen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
DJ D'Railed schreef:
Hallo gasten!

Om maar gelijk effe met de deur in huis te vallen .. deze track hadden wij allang voor City of Angels etc gemaakt... Wist eigenlijk niet eens meer of deze uit zou komen! D'Vizion heeft dit allemaal geregeld..
Als het aan mij lag had ik um ook niet gereleased want dit is toch niet je van het zeg maar...

Maar om nu als Robin gelijk over geld te beginnen vind ik erg zwak ... We zijn net een jaartje bezig met producen dus zouden we nu allemaal al aan geld denken ? Hahah echt een hele zwakke opmerking ..

:thumbsup: zo hoor ik het graag, we hebben wel vernomen uit jullie setjes dat jullie wel degelijk wat kunnen producen


Ook dat is nog VERRRRREEE van perfect maar het is toch wel beter als deze release.. en daarom vond ik die opmerking van Robin heel erg zwak ... zegt natuurlijk wel wat over zijn IQ... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
We hebben wel vernomen uit jullie setjes dat jullie wel degelijk wat kunnen producen

Akkoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
Ook dat is nog VERRRRREEE van perfect maar het is toch wel beter als deze release.. en daarom vond ik die opmerking van Robin heel erg zwak ... zegt natuurlijk wel wat over zijn IQ... :)


Dat vind ik persoonlijk weer zwak om te zeggen. Succes met produceren iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 15:21 
 
Artiest

DJ D'Railed schreef:
Om maar gelijk effe met de deur in huis te vallen .. deze track hadden wij allang voor City of Angels etc gemaakt... Wist eigenlijk niet eens meer of deze uit zou komen! D'Vizion heeft dit allemaal geregeld..
Als het aan mij lag had ik um ook niet gereleased want dit is toch niet je van het zeg maar...


Als je geregistreerd staat mag dit officieel niet eens; je hebt immers geen toestemming gegeven, laat staan contract getekend
Zeer onprofessioneel geregeld dit.

bRt_ schreef:
Trouwens denk niet dat je zoveel verdient aan een release hoor, meestal krijgen ze maar een "beetje" per keer dat de release wordt verkocht. Correct me if i'm wrong? Misschien kunnen Pithune/thera/Geck-o, Solutio & The I's.. daar wat meer over zeggen, die hebben wel wat stand van zaken daarover.

Releases brengen niet veel geld op nee, vinyl releases niet, en mp3 ook niet.
't echte geld komt van boekingen, die mensen sneller krijgen door releases

Hoeveel de opbrengst is van de release hangt af van x aantal keer dat 't is verkocht. hoe kwalitiever de release, hoe meer je verkoopt.
Je moet ook rekening houden dat 't label ook een deel van de verkoop krijg, dus reken maar niet op een miljoenen inkomst als je wat heb uitgebracht. niet na 1, of 2, of .... releases.
CD releases (dus een verkoop-mix or album waar de release op staat) brengen overigens vaak meer op dan een gewone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 16:51 
 
Hardtraxxer

DJ D'Railed schreef:
djpatt schreef:
DJ D'Railed schreef:
Hallo gasten!

Om maar gelijk effe met de deur in huis te vallen .. deze track hadden wij allang voor City of Angels etc gemaakt... Wist eigenlijk niet eens meer of deze uit zou komen! D'Vizion heeft dit allemaal geregeld..
Als het aan mij lag had ik um ook niet gereleased want dit is toch niet je van het zeg maar...

Maar om nu als Robin gelijk over geld te beginnen vind ik erg zwak ... We zijn net een jaartje bezig met producen dus zouden we nu allemaal al aan geld denken ? Hahah echt een hele zwakke opmerking ..

:thumbsup: zo hoor ik het graag, we hebben wel vernomen uit jullie setjes dat jullie wel degelijk wat kunnen producen


Ook dat is nog VERRRRREEE van perfect maar het is toch wel beter als deze release.. en daarom vond ik die opmerking van Robin heel erg zwak ... zegt natuurlijk wel wat over zijn IQ... :)

Tsja IQ heb ik niet nee maar daar kan ik ook niks aan doen... ga maar lekker producen en misschien wordt het nog wat en kan je je zakjes lekker vullen :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 17:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HoU Je MoNd jOh sToMmErD
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle