Verplaatst
Tekst allicht een beetje cheesy maar goed!
Eens met dit. Vind het ook jammer dat die 2e climax afgebroken wordt voor een anti, niet nodig imo.Broken Balance wrote:Imo had dit veel beter kunnen zijn.
Het is een goede plaat maar de kicks passen niet echt imo. De melodie valt ook enorm tegen na zo'n epische break. Voor zo'n dikke opbouw in de break, kon dit veel bombastischer.
Idd, mag wel een edit van komenYiem wrote:Vind het ook wel een fijne plaat alleen toch wat minder dan het meeste wat D-Sturb recent heeft uitgebracht. Daarnaast vind ik het wel jammer dat dat hele verhaal aan het begin ook in de Spotify versie zit. Opzich is het wel leuk dat het erbij hoort maar hoef het niet elke keer te horen.
Zo snel mogelijk ja. Gelukkig kan je in Apple Music zelf zeggen waar het nummer moet starten, maar helaas heeft dat geen effect op mobile. Zit mezelf echt op te vreten die eerste 2 minuten, wat een cringe.Martin Waus wrote:Idd, mag wel een edit van komenYiem wrote:Vind het ook wel een fijne plaat alleen toch wat minder dan het meeste wat D-Sturb recent heeft uitgebracht. Daarnaast vind ik het wel jammer dat dat hele verhaal aan het begin ook in de Spotify versie zit. Opzich is het wel leuk dat het erbij hoort maar hoef het niet elke keer te horen.
Hier wel mee eens. Het "cinematische" met sogma is heel vet, maar vind sommige gedeeltes van de vocals heel vet terwijl sommige beetje cringe zijn. Ook heb ik niet persé problemen met de melodie of de kicks maar het geheel doet het hem toch net niet voor mij.Broken Balance wrote:Imo had dit veel beter kunnen zijn.
Het is een goede plaat maar de kicks passen niet echt imo. De melodie valt ook enorm tegen na zo'n epische break. Voor zo'n dikke opbouw in de break, kon dit veel bombastischer.
Amen. Hier sluit ik mij volledig bij aan!B_Bass wrote:Goh die eerste break.
Zal wel vaker aan gaan deze week.
Denk dat voor mensen met een korte spanningsboog, het lastig wordt om die eerste 2 min "door te komen".
Maar voor mij maakt het de plaat wel af, als die korter was had je toch een heel ander nummer gehad.
D-sturb mag wel vaker zo een uitstapje maken qua sfeer en productie geheel. Dat houdt hem boeiend ondanks dat zijn platen meestal goed zijn, komt hij ook wel op het punt dat hij eentonig kan worden (is vaak ook het teken van succes, uitzonderingen daargelaten), jullie snappen wel wat ik bedoel.