Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 10:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 10:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het een lekkere plaat! Kicks doen het wat mij betreft ook goed! :)
Tekst allicht een beetje cheesy maar goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 12:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Imo had dit veel beter kunnen zijn.

Het is een goede plaat maar de kicks passen niet echt imo. De melodie valt ook enorm tegen na zo'n epische break. Voor zo'n dikke opbouw in de break, kon dit veel bombastischer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 12:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga echt heel lekker op dat 'huppeltje' in de kickrolls op 2:53 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 14:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Erg vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 16:25 
 
Hardtraxxer

Vind het ook wel een fijne plaat alleen toch wat minder dan het meeste wat D-Sturb recent heeft uitgebracht. Daarnaast vind ik het wel jammer dat dat hele verhaal aan het begin ook in de Spotify versie zit. Opzich is het wel leuk dat het erbij hoort maar hoef het niet elke keer te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Imo had dit veel beter kunnen zijn.

Het is een goede plaat maar de kicks passen niet echt imo. De melodie valt ook enorm tegen na zo'n epische break. Voor zo'n dikke opbouw in de break, kon dit veel bombastischer.


Eens met dit. Vind het ook jammer dat die 2e climax afgebroken wordt voor een anti, niet nodig imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een anticlimax past wel bij het onderwerp van de plaat he. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Vind het ook wel een fijne plaat alleen toch wat minder dan het meeste wat D-Sturb recent heeft uitgebracht. Daarnaast vind ik het wel jammer dat dat hele verhaal aan het begin ook in de Spotify versie zit. Opzich is het wel leuk dat het erbij hoort maar hoef het niet elke keer te horen.


Idd, mag wel een edit van komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit zo veel potentie in deze plaat en barst van de energie, maar kan maar niet wennen aan die kicks. Pure smaak-kwestie natuurlijk. Jammer, want een plaat als High Power ben ik erg gaan waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die break is echt briljant en daardoor valt de melodie beetje uit het niets terwijl die niet eens verkeerd is. Kicks blijven ook niet mijn ding. Maar gemiddeld gezien wel weer een van de fijnste D-Sturb platen van afgelopen jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 20:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tot de tweede climax vind ik dit zo'n dikke plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 21:49 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Die videoclip is echt mega. :love: Heel netjes geëdit. Verder lekker plaatje, niet heel bijzonder maar heb ook niet zo veel met D-Sturb. Sogma stukjes zijn een mooie toevoeging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 21:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De gehele break is echt precies wat ik zoek in hardstyle, wat ontzettend fijn :loving: Vanaf de climax is inderdaad dat bombastische gevoel helemaal verdwenen. Zitten er ook nog eens van die lelijke (vind ik) kicks onder. Plaat met twee gezichten dit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom kassa bliepjes. Pas. Jammer, want de break en build-up naar de climax zijn goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Yiem schreef:
Vind het ook wel een fijne plaat alleen toch wat minder dan het meeste wat D-Sturb recent heeft uitgebracht. Daarnaast vind ik het wel jammer dat dat hele verhaal aan het begin ook in de Spotify versie zit. Opzich is het wel leuk dat het erbij hoort maar hoef het niet elke keer te horen.


Idd, mag wel een edit van komen

Zo snel mogelijk ja. Gelukkig kan je in Apple Music zelf zeggen waar het nummer moet starten, maar helaas heeft dat geen effect op mobile. Zit mezelf echt op te vreten die eerste 2 minuten, wat een cringe.

Edit: het heeft wel effect op mobile, hoera, eerste 2 minuten eraf en laatste minuut ook. Nu een leuk nummer. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 19:29 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Imo had dit veel beter kunnen zijn.

Het is een goede plaat maar de kicks passen niet echt imo. De melodie valt ook enorm tegen na zo'n epische break. Voor zo'n dikke opbouw in de break, kon dit veel bombastischer.


Hier wel mee eens. Het "cinematische" met sogma is heel vet, maar vind sommige gedeeltes van de vocals heel vet terwijl sommige beetje cringe zijn. Ook heb ik niet persé problemen met de melodie of de kicks maar het geheel doet het hem toch net niet voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2020 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B_Bass schreef:
Goh die eerste break :cry: .
Zal wel vaker aan gaan deze week.
Denk dat voor mensen met een korte spanningsboog, het lastig wordt om die eerste 2 min "door te komen".
Maar voor mij maakt het de plaat wel af, als die korter was had je toch een heel ander nummer gehad.

D-sturb mag wel vaker zo een uitstapje maken qua sfeer en productie geheel. Dat houdt hem boeiend ondanks dat zijn platen meestal goed zijn, komt hij ook wel op het punt dat hij eentonig kan worden (is vaak ook het teken van succes, uitzonderingen daargelaten), jullie snappen wel wat ik bedoel. :)


Amen. Hier sluit ik mij volledig bij aan!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle