Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2020 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
D-Sturb - World Out There (EOL124)

Label: End Of Line
WEB release: 07/04/2020[/img]


Moet zijn 07-05-2020 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2020 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele vette plaat! D-Sturb zn melodieën zijn altijd heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2020 17:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2020 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt erg goed! Eindelijk weer een plaat van D-Sturb waar de kicks 'normaal' zijn en de plaat een fijne melodie heeft. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2020 21:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eindelijk weer een D-Sturb plaat die mij in zijn geheel pakt! Vooral de melodie in deze track is echt fijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Eindelijk weer een D-Sturb plaat die mij in zijn geheel pakt! Vooral de melodie in deze track is echt fijn :loving:


Dit dus! Jammer dat hij twee kanten heeft want zijn melodieuze platen zijn 9/10 echt super :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Eindelijk weer een D-Sturb plaat die mij in zijn geheel pakt! Vooral de melodie in deze track is echt fijn :loving:


Hier helemaal mee eens. Daarnaast is de drive in de mid echt fantastisch, wat mij betreft een van de betere mids die ik de laatste tijd gehoord heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Jammer dat hij twee kanten heeft


Of je kan juist blij zijn dat hij twee kanten heeft? Anders maakte hij misschien alleen maar de tracks van de kant die je juist niet goed vind....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij kan het dus wel, een normale plaat maken.

Vetjes! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 18:10 
 
Hardtraxx Newbie

wederom een track die we kunnen verwachten van D-sturb!
goede track maar niks bijzonders in vergelijking met de rest van zijn tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 18:27 
 
Hardtraxx Newbie

Weer een vet nummer van D-sturb, vette melodie met dikke kicks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit stijltje spreekt me aan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, eindelijk weer een vette plaat van D-Sturb! :D Al vind ik de kicks in de climax wel minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
Heurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke track, D-Strub gaat echt lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een enorm goede plaat is dit zeg, bizar vet.
Dikke kicks, drive in de intro en zo een geniale melodie.
Jammer dat er maar 1 climax melodie is, had van mij nog wel een achteraan gemogen maar pff wat is dit goed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 00:34 
 
Hardtraxxer

Fijne plaat met name de melodie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 10:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Godverdomme wat vet :worship: Ik vind D-Sturb echt een koning in het maken van pakkende melodieën. De kicks zijn niet altijd even fijn (ik stoor me er zelden aan) en bij deze plaat zijn die ook in orde. Top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 10:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Deze melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele fijne plaat weer! :loving:

Leandertjeee schreef:
Dit stijltje spreekt me aan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Staat de hele ochtend al op repeat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie is wel erg fijn ja, maar zijn kicks blijven niet mijn ding helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 16:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Vet :worship: :worship:

Pedaalemre schreef:
Gekke pokoe neefmanbro :worship:

Pedaalemre schreef:
Heurlijk!

Pedaalemre schreef:
:loving: :loving: :loving:


:corn:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle