Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 18:51 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind deze kicks veel te hoog en te leeg (climax). Vraag me af hoe dit geklonken zou hebben met bv. een goeie volle wildstylez kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is het nou I Am Rebirth of Island Of Infinity?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 12:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wel leuk, maar voor een anthem wel erg karig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff wat is dit belachelijk vet zeg. Die break, die melodie :worship: Het laatste stukkie met de hoge kicks ook niet heel fan van, maar alles daarvoor is geweldig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

Heb hier op de mid na niet echt een anthem gevoel bij, maar wel een lekker zomers plaatje met een catchy melodie. :D
2e climax had van mij niet per se gehoeven, maar kan ik live prima waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oef wat matig dit. :( Het klonk veelbelovend bij de eerste kick, maar daarna die typische D-Sturb kick weer waar ik al niet echt groot fan van ben en ook totaal niet past bij een anthem voor Rebirth vind ik. Melodie is dan wel weer leuk. Om over de 2e climax nog maar te zwijgen, dat is echt helemaal niks voor mij helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 20:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Melodie weer dik in orde! Maar de kicks vind ik dan weer een stuk minder, vooral de 2e climax. En ik weet niet of ik de enige ben, maar krijg er een beetje een Intents gevoel bij. Doet me namelijk een beetje denken aan D-Sturb zijn Level 6 set op Intents afgelopen jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2020 12:42 
 
Hardtraxxer

Vindt dit een prima plaat. Heeft wel een anthem gevoel voor mij, zeker de break en melodie. Weet alleen niet of die anti op deze manier gebruikt had hoeven worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2020 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met goede kicks zou dit wel leuk kunnen zijn, 2e climax is echt vreselijk slecht. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2020 21:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, dit doet me weinig. Die tweede climax klinkt zelfs ontiegelijk kut. Geef mij ook maar een melodieus anthem voor Rebirth denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 00:50 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Nee, dit doet me weinig. Die tweede climax klinkt zelfs ontiegelijk kut. Geef mij ook maar een melodieus anthem voor Rebirth denk ik.


Dit lijkt me toch behoorlijk melodieus, anno 2020 valt dit (ja weet het, ongeschreven regel) ruim onder euphoric lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 03:39 
 
Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
wootum schreef:
Nee, dit doet me weinig. Die tweede climax klinkt zelfs ontiegelijk kut. Geef mij ook maar een melodieus anthem voor Rebirth denk ik.


Dit lijkt me toch behoorlijk melodieus, anno 2020 valt dit (ja weet het, ongeschreven regel) ruim onder euphoric lijkt me.

Mogen we alleen nog maar met recente tracks vergelijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 09:46 
 
Hardtraxx Veteran

InfinI schreef:
Pedaalemre schreef:
wootum schreef:
Nee, dit doet me weinig. Die tweede climax klinkt zelfs ontiegelijk kut. Geef mij ook maar een melodieus anthem voor Rebirth denk ik.


Dit lijkt me toch behoorlijk melodieus, anno 2020 valt dit (ja weet het, ongeschreven regel) ruim onder euphoric lijkt me.

Mogen we alleen nog maar met recente tracks vergelijken?


Dat zeg ik toch niet :P maar dit is toch wel een redelijk melodieus anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat, maar vind het niet anthem waardig. Voelt voor mij meer als een normale plaat aan en mist een beetje het 'anthem sfeertje'. Jammer, want had toch goeie hoop op dit anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 00:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
wootum schreef:
Nee, dit doet me weinig. Die tweede climax klinkt zelfs ontiegelijk kut. Geef mij ook maar een melodieus anthem voor Rebirth denk ik.


Dit lijkt me toch behoorlijk melodieus, anno 2020 valt dit (ja weet het, ongeschreven regel) ruim onder euphoric lijkt me.

Ja, er zit een melodie in, maar daar houdt het dan ook wel mee op. Ik zou dit dus overduidelijk onder de (extreme?) raw kant van de hardstyle scharen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 00:37 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Pedaalemre schreef:
wootum schreef:
Nee, dit doet me weinig. Die tweede climax klinkt zelfs ontiegelijk kut. Geef mij ook maar een melodieus anthem voor Rebirth denk ik.


Dit lijkt me toch behoorlijk melodieus, anno 2020 valt dit (ja weet het, ongeschreven regel) ruim onder euphoric lijkt me.

Ja, er zit een melodie in, maar daar houdt het dan ook wel mee op. Ik zou dit dus overduidelijk onder de (extreme?) raw kant van de hardstyle scharen.

Dit. Daarnaast is het zeker niet euforisch omdat het totaal buiten de context van de rest van het nummer valt, los van het feit dat het stuk op zichzelf ook al niet echt euforisch is (*kuch* kicks). De melodie zelf is zo slecht nog niet, maar weegt nooit op tegen de rest van alle kutheid in dit 'anthem'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 12:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind D-Sturb echt vet, had goeie hoop op het anthem maar is helaas niks geworden voor mij.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

InfinI schreef:
wootum schreef:
Pedaalemre schreef:
Dit lijkt me toch behoorlijk melodieus, anno 2020 valt dit (ja weet het, ongeschreven regel) ruim onder euphoric lijkt me.

Ja, er zit een melodie in, maar daar houdt het dan ook wel mee op. Ik zou dit dus overduidelijk onder de (extreme?) raw kant van de hardstyle scharen.

Dit. Daarnaast is het zeker niet euforisch omdat het totaal buiten de context van de rest van het nummer valt, los van het feit dat het stuk op zichzelf ook al niet echt euforisch is (*kuch* kicks). De melodie zelf is zo slecht nog niet, maar weegt nooit op tegen de rest van alle kutheid in dit 'anthem'.


Los van het feit dat ik jullie mening niet deel over de 'kutheid' van dit anthem, slaat het nergens op dat je dit overduidelijk aan de raw kant van het hardstyle spectrum plaatst. Er zit een wereld van verschil tussen deze plaat (afgezien van de 2e climax) en bijv. een doorsnee Delete of Rooler plaat - wat naar mijn mening als (extreme) raw bestempeld kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 23:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hokjes hokjes hokjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 00:15 
 
Hardtraxxer

Heerlijke plaat :thumbup:
Intro prima, midintro niet perse geweldig maar wel prima, break echt heerlijk met de reggae invloeden en de vocals van LePrince passen er goed bij. Melodie ook heerlijk voor t festival seizoen, drive zit er goed in en krijg ervan gelijk zin in het festival seizoen. Laatste climax had wat anders gekund, maar ik stoor me er niet aan.

Moest de track 2-3x horen voordat die echt aansloeg, maar nu wel een plaat waar ik erg van geniet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Heerlijke plaat :thumbup:
Intro prima, midintro niet perse geweldig maar wel prima, break echt heerlijk met de reggae invloeden en de vocals van LePrince passen er goed bij. Melodie ook heerlijk voor t festival seizoen, drive zit er goed in en krijg ervan gelijk zin in het festival seizoen. Laatste climax had wat anders gekund, maar ik stoor me er niet aan.

Moest de track 2-3x horen voordat die echt aansloeg, maar nu wel een plaat waar ik erg van geniet.


Dit inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die tweede climax vind ik juist belachelijk vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat dit zeg. Die melodie. :loving:
'k Zou willen dat Dsturb meer van dit soort platen maakte.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle