Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweldige refiks :')

Miss dat die Bioweapon remix nog wat wordt... maar verwacht van niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:01 
 
Hardtraxxer

En als 't door Wildstylez gemaakt was, was 't ineens een mega remix zeker.

't is wel een nice track, maar hadden 't niet als refix moeten doen van evolutionz
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Froozen schreef:
En als 't door Wildstylez gemaakt was, was 't ineens een mega remix zeker.

't is wel een nice track, maar hadden 't niet als refix moeten doen van evolutionz

Wat een zever :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

:') Ja en als de platen waar jij een hekel aan hebt door DBSTF waren gemaakt, dan waren het ook ineens vette platen. Houd toch op man met je non-argumenten.

Dit soort refixes geven duidelijk aan hoe de mainstream de afgelopen 3 jaar is veranderd en zich van die generatie af heeft bewogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Froozen schreef:
En als 't door Wildstylez gemaakt was, was 't ineens een mega remix zeker.

't is wel een nice track, maar hadden 't niet als refix moeten doen van evolutionz


Wat een reactie :P Je eerste zin slaat natuurlijk nergens op. Je tweede zin snap ik niet eens, het is een goei nummer, maar ze hadden het niet als refix van evolutionz moeten doen????
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:48 
 
Hardtraxxer

Hoop echt dat van bioweapon een gruwelijke plaat word. Die gasten kunnen echt goeie tracks maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
Tel schreef:
Refix, gewoon de hedendaag mainstream versie... echt bar slecht dat ze zulke acties ondernemen.

idd orgineel is zoveel beter dan deze refixx >.<


Zeker met je eens! Die melodie hadden ze er echt nooit uit mogen halen.. Wel heel erg benieuwd naar de Part of the Hard Remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

laat d-block & s-te-fan toch vind je t niks boeiuhhhh

vind je t wel wat mooi zoooooo


ik vind niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar die Bioweapon Remix. Vind de Refixx van Evolutionz minder vet. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 23:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Froozen schreef:
En als 't door Wildstylez gemaakt was, was 't ineens een mega remix zeker.

't is wel een nice track, maar hadden 't niet als refix moeten doen van evolutionz

Wat??
Kijk in het topic van Loopmachine zou ik zeggen. Je lult maar wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Froozen schreef:
En als 't door Wildstylez gemaakt was, was 't ineens een mega remix zeker.

't is wel een nice track, maar hadden 't niet als refix moeten doen van evolutionz

Ben je stoned?

Als Wildstylez de remix had gemaakt, zou ik niet eens weten of het een mega remix is, want hoe zou het dan klinken? :huh:

Je kan wel beweren wat je wilt, maar persoonlijk vergeleken met de original is dit dus eerder een verkrachting dan refix. Melodie totaal niet catchy vergeleken met de original.

En een reactie in jouw stijl:
En als er een refix gemaakt was voor MMA in plaats van Evolutionz, was 't ineens een mega remix zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 01:01 
 
Hardtraxxer

Ik vindt evolutionz wel wat hebben. Die eerste kick in climax is zeer nice in mijn ogen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 01:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

7x DBSTF op de eerste pagina, 7x behoorlijke bagger :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 02:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Shevie schreef:
7x DBSTF op de eerste pagina, 7x behoorlijke bagger :thumbsup:

1x een reactie van jou = 1x bash gedrag = 1 reactie teveel

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 14:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Leuke remix hoor, vooral die zin "quess who's back!?" maakt het vet ^^

die zit ook in het origineel hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 15:13 
 
Hardtraxxer

Evolutionz is een van hun beste tracks ooit en dan verneuken ze hem zelf :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha die evolutions :') veelste blij en helemaal verkracht
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 16:56 
 
Hardtraxxer

Froozen schreef:
En als 't door Wildstylez gemaakt was, was 't ineens een mega remix zeker.
't is wel een nice track, maar hadden 't niet als refix moeten doen van evolutionz

Waar heb jij het opeens over debiel, je bent net nieuw op de site en meteen al zo doen?
En je 2de zin klopt niet.
ON: heb nooit het origineel geluistert van Evolutionz maar deze is niet zo verkeert.
ben zeer benieuwd naar de bioweapon remix, op hun twitter zeiden ze dat ie moker hard was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Froozen schreef:
En als 't door Wildstylez gemaakt was, was 't ineens een mega remix zeker.

't is wel een nice track, maar hadden 't niet als refix moeten doen van evolutionz

Wildstylez maakt (meestal) melodieën met iets bruuts er in, een aspect dat het bijzonder maakt. Dit is slaapverwekkend.

Vond de Wildstylez remix van Put This On Youtube bijvoorbeeld ook vrij weinig hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is de bioweapon remix al ergens gedraaid of is er een preview van? ben benieuwd... Evolutionz was het eerste hardstylenummer dat ik gehoord heb en vet vond, die moet je dus niet verkrachten :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 08:47 
 
Hardtraxx Veteran

Nairobi schreef:
is de bioweapon remix al ergens gedraaid of is er een preview van? ben benieuwd... Evolutionz was het eerste hardstylenummer dat ik gehoord heb en vet vond, die moet je dus niet verkrachten :list:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:56 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
:') Ja en als de platen waar jij een hekel aan hebt door DBSTF waren gemaakt, dan waren het ook ineens vette platen. Houd toch op man met je non-argumenten.

Dit soort refixes geven duidelijk aan hoe de mainstream de afgelopen 3 jaar is veranderd en zich van die generatie af heeft bewogen.


Ik ben niet eens fan van DBSTF lol :p
Maar wat ik zeg is wel zo. En ik vind een hele hoop tracks van Wildstylez die hij maakt ook vet, maar ook tracks niet. Dus om dat argument terug te gebruiken bij mij is een beetje mislukt.


Wat boeit 't als iemand nieuw is of niet? Betekend dat hij geen mening mag hebben?
Geeft 't niveau hier alweer aan. Overigens heb ik hiervoor ook al een account gehad met veel posts, en toen waren veel mensen 't met me eens.

En ik vind 't jammer dat ze de vocals van evolutionz hebben gebruikt, maar voor de rest vind ik 't wel een nice nummer dat is wat ik zeg ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nee wat jij zegt is dat de mensen die dit niks vinden het niks vinden vanwege de naam. Daarom speel ik hem op dezelfde manier naar jou terug.
En raad eens:
Citaat:
ik vind een hele hoop tracks van Wildstylez die hij maakt ook vet, maar ook tracks niet. Dus om dat argument terug te gebruiken bij mij is een beetje mislukt.


Dat geldt net zo goed voor de mensen die dit nummer niets vinden. Die beoordelen ook gewoon het nummer. Maar omdat het een andere mening is als die van jouw ga je mensen voor bevooroordeelde meelopers uitmaken. Over niveau gesproken.

Natuurlijk mag iemand die begint te luisteren een eigen mening hebben en het kan ook best zo zijn dat ze deze muziek wel mooi vinden en die van 3 jaar geleden niet. Ik wil alleen maar mee aangeven dat de hardstyle wel degelijk is veranderd, wat sommige mensen wel eens willen ontkennen. Dat jij er allerlei andere dingen bij gaat halen die nooit gezegd zijn, tja dat zal wel jouw hogere niveau zijn waarin je zelf denkt te verkeren.. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg benieuwd naar de Bioweapon remix. De jongens hebben de laatste tijd een aantal vette platen gemaakt ^^ ! Hopen dat deze ook weer dik wordt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Josh-T schreef:
Leuke remix hoor, vooral die zin "quess who's back!?" maakt het vet ^^

die zit ook in het origineel hoor


Dat weet ik, maar ik vind dat nu die lyrics weer van toepassing zijn, omdat ze nu weer een terug aan het komen na in 2010 een minder jaar gehad te hebben. (De tekst was in het original ook van toepassing, toen hadden ze al een half jaar niks gereleased ongeveer ivm labelswitch).

Maar de een vind het origineel beter, de andere de refix, ik vind het wel leuk om ongeveer hetzelfde nummer te horen, maar dan net iets anders.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle