Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2009 12:35 
 
Hardtraxx Elite

TakkU schreef:
Sowieso vraag ik me af wat voor speakers jullie hebben.. Mijn subwoofer hier doet toch aardig zn best op dit nummer!


In vergelijking tot andere nummers is de bass gewoon slecht. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2009 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Een Noize Suppressor remix met harde kicks en dikke bass eronder is van harte welkom ja.

De anthem zelf is in ieder geval niet slecht, maar het is wel duidelijk te merken dat deze manier van producties niet bij DBSTF past. Ze hebben iig hun best gedaan om het binnen hun stijl zo goed mogelijk uit te werken. Dat vrouwenstemmetje in de break vind ik heel irritant, de break zelf is ook weer zo godvergeten lang, maar dat hoeft niet direct erg te zijn, kan je op Qlimax een mooie lichtshow omheen bouwen.

Helaas wel de minste Qlimax-anthem ooit, maar dat geeft voor mij wel aan hoe hoog het niveau van al die andere anthems was.


Vind dit anthem toch vele male beter dan die prut liedjes van 2008 en 2007. Niveau van 2006 en eerder gaan ze toch niet meer halen dus reken ik ook niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2009 15:51 
 
Hardtraxx Addict

Live was deze best lekker hoor. Maar om hem nu thuis achter je pctje of met mp3 op te horen dan vind ik hem wel tegenvallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2009 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker nummer ^^
alleen jammer van de bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
dawasiknie schreef:
Een Noize Suppressor remix met harde kicks en dikke bass eronder is van harte welkom ja.

De anthem zelf is in ieder geval niet slecht, maar het is wel duidelijk te merken dat deze manier van producties niet bij DBSTF past. Ze hebben iig hun best gedaan om het binnen hun stijl zo goed mogelijk uit te werken. Dat vrouwenstemmetje in de break vind ik heel irritant, de break zelf is ook weer zo godvergeten lang, maar dat hoeft niet direct erg te zijn, kan je op Qlimax een mooie lichtshow omheen bouwen.

Helaas wel de minste Qlimax-anthem ooit, maar dat geeft voor mij wel aan hoe hoog het niveau van al die andere anthems was.


Vind dit anthem toch vele male beter dan die prut liedjes van 2008 en 2007. Niveau van 2006 en eerder gaan ze toch niet meer halen dus reken ik ook niet op.


Hier moet ik je toch echt ongelijk in geven.
Natuurlijk zijn de Anthems van de jaren voor 2006 geweldig, maar ik vond bijv, The Power of the Mind geweldig.
De climax van de Anthem was op en top en dat maakte de Anthem perfect voor het feest 'Qlimax'.

Ook vorig jaar vond ik hem niet zo slecht maar een vrouwenstem is anders dan een donkere Qlimax stem zoals die was in The Power of the Mind.

Deze anthem moet ik nog een aantal keren goed luisteren om hem Qlimax waardig te vinden, maar of dat deze anthem gaat lukken is nog maar de vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

naja ik vind het anthem van 2008 vetter zit veel meer in ik beschouw dit anthem gewoon als een normale track
ik vind hier niet zoveel sfeer in zitten... >.< :/ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 21:43 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Teknizion schreef:
Het anthem is best lekker! Heb hem nog maar 1 keer geluisterd, wil hem namelijk live echt voor het eerst goed kunnen horen.. Verder wil ik gewoon een hardcore remix, en dan wel van misterrrr noize supressor.


Op Thrillogy klonk deze nog best aardig hoor! En wat betreft niet hardcore remix, ach ja waarom niet he:)

lol.. een qdance anthem op een b2s feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
G1LL schreef:
Teknizion schreef:
Het anthem is best lekker! Heb hem nog maar 1 keer geluisterd, wil hem namelijk live echt voor het eerst goed kunnen horen.. Verder wil ik gewoon een hardcore remix, en dan wel van misterrrr noize supressor.


Op Thrillogy klonk deze nog best aardig hoor! En wat betreft niet hardcore remix, ach ja waarom niet he:)

lol.. een qdance anthem op een b2s feest :P


Ehh...? Het is een DBSTF track, en DBSTF heeft zowat een hele avond gedraaid daar. Sterker nog, ik heb 'm gehoord daar, tijdens DBSTF vs Wildstylez dacht k. B2S en Q-dance hebben er ook weinig over te zeggen wat de DJs voor tracks mogen draaien denk ;). Ik weet er het fijne niet van, maar b2s en q-dance zijn wel gelinkt aan elkaar op 1 of andere manier. (Deels) dezelfde eigenaren ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 22:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

B2S en Q-dance = 1 pot nat, ID&T (ID&Q holdings). Niks aan 't handje dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2009 01:02 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
B2S en Q-dance = 1 pot nat, ID&T (ID&Q holdings). Niks aan 't handje dus.

ok mijn fout.. maar wat is dan het verschil tussen b2s en qdance feesten? waarom niet gewoon alles onder 1 naam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2009 01:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je merkt het verschil zelf wel :P Ik heb het idee dat het bij Q-dance net op een wat hoger niveau zit,
net een stapje verder dan b2s.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2009 01:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het zijn wel 2 verschillende organisaties die allebei hun eigen events organiseren, hun eigen filosofie en beleid hebben, maar ze zijn geen concurrenten van elkaar. Sterker nog, B2S en Q-dance proberen heel vaak ook dingen samen op te lossen (zie de nieuwe opzet voor geluid in het Gelredome).

Q-dance is niet echt verder ofzo, maar organiseert gewoon een ander soort evenementen dan B2S. Bijv. als ik Decibel nu met Defqon vergelijk kan ik absoluut niet zeggen dat Q-dance verder is. Maar wel anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2009 01:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je pakt dan ook wel het minste feest van Q-dance als je het mij vraagt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2009 09:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Je pakt dan ook wel het minste feest van Q-dance als je het mij vraagt :$

Wel per toeval het feest dat het meest populair is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2009 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q-Dance doet voor de feesten wat meer hun best om een echt thema en dergelijke op te zetten, dat zie je bij B2S dan weer niet. Daar hebben ze verschillende feesten, maar nergens een echt duidelijk thema.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2009 12:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Q-Dance doet voor de feesten wat meer hun best om een echt thema en dergelijke op te zetten, dat zie je bij B2S dan weer niet. Daar hebben ze verschillende feesten, maar nergens een echt duidelijk thema.

Decibel was dit jaar de City of Intensity.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2009 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance gaat ook vooral voor de echt grote feesten, terwijl B2S ook een hoop kleinere concepten heeft, zoals Euphoria, Pussy Lounge, back2school, etc. Ik denk dat b2s zich iets meer op de liefhebber richt dan Q, maar ik kan er ook naastzitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2009 12:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind dat je er naast zit, Qlimax & Defqon zijn niet de ekte liefhebber feesten van Q-dance, daarvoor ga je naar inQontrol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

geen b-kant ?? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol, deze is al te koop op dance-tunes! Deze ga ik wel effe halen als ik thuis ben!

http://www.dance-tunes.com/#home/tune/4 ... f-our-mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Lol, deze is al te koop op dance-tunes! Deze ga ik wel effe halen als ik thuis ben!

http://www.dance-tunes.com/#home/tune/4 ... f-our-mind


Leuke hype, jammer van de track. Ik hoef hem niet in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 13:05 
 
Donateur

G1LL schreef:
Lol, deze is al te koop op dance-tunes! Deze ga ik wel effe halen als ik thuis ben!

http://www.dance-tunes.com/#home/tune/4 ... f-our-mind


kan hem niet vinden hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon zoeken op The Nature Of Our Mind, of klikken op Hardstyle onder de tab new releases, het is de 4e op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 13:14 
 
Donateur

Khadber schreef:
Gewoon zoeken op The Nature Of Our Mind, of klikken op Hardstyle onder de tab new releases, het is de 4e op het moment.


oke thnx, dat zoeken deed hij bij mij niet. maar bij new releases gevonden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 15:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

8:50 minuut :oh: de tering bijna 10 minuten joh!

Zal hem maar eens kopen, aangezien ik er toch heen ga leuk om mee te pikken.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle