Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:56 
 
Hardtraxx Addict

Froozen schreef:
D1kke_Bleek schreef:
Nando schreef:
Beetje jammer alleen van Bassboom alweer.


Interessanter voor de dagjesmensen he


Weer zo'n domme opmerking.

Jullie voten hem zelf tot plaat van 2010 en nu moet die er niet eens op?
Echt wat een apen hier zeg.

Denk jij ooit wel eens na, nog geen opmerking gezien van jou waar over is nagedacht :/ lekkere promos, vooral madhouse :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo gek vind ik die opmerking niet hoor. Ik kan me nog 7 pagina's aan enthausiaste reacties herinneren over die track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:09 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb Bass Boom zelf niet zo veel geluisterd, dus ik kan hem nog wel hebben! :D
Vocals zijn inderdaad wel een beetje irritant, maar kan ik mee leven.
Deze CD wil ik zeker hebben, ook al ben ik meer van het lomper werk.
Loopmachine is geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Promo's :woot:
Alleen niet de promo's die mij boeien op een enkeling na.

Niks aan toe te voegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verbaast met dat nieuwe Digital Age tracks hier ook op staan :O

Verder niet egt mijn ding dit cd'tje, zal em niet kopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 00:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blutonium Boy - Make It Loud (Headhunterz Rmx)
is al in full te downloaden...
waarschijnlijk gelekt dan denk ik??
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 00:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leuk kaascdtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
Blutonium Boy - Make It Loud (Headhunterz Rmx)
is al in full te downloaden...
waarschijnlijk gelekt dan denk ik??

niet via Itunes iig, denk dat Hhz hem aan iemand heeft gegeven die hem online heeft gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 02:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Make It Loud Remix is een Youtube ripje. Komt uit een soort van aftermovie compilatie van Blutonium Boy waar hij de full van Make It Loud als achtergrond muziek bij heeft. Kwaliteit is dus 128 kbps AAC, oftewel ergens tussen 128 kbps en 192 kbps qua MP3-standaarden denk ik. Vond hem al niet helemaal lekker klinken, vooral in de synths.

En nou niet gaan zeggen dat je 'm in 320 hebt en dat dus wel de echte is, want een 320 kbps youtube rip heeft nog steeds geen betere kwaliteit dan de 128 kbps AAC audio die op het filmpje zit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 02:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand me trouwens uitleggen wat dat hele kbps gebeuren inhoud? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Kan iemand me trouwens uitleggen wat dat hele kbps gebeuren inhoud? :P


kbps = hoeveelheid data die een audio of video bestand bevat per seconde (kilobits per seconde). 320kbps MP3 houdt dus in: 320 kilobits (=40 KB/kilobytes) aan data in het MP3 formaat per seconde aan muziek. Logischerwijze betekent een hogere bitrate (aantal kbps) dus hogere kwaliteit, aangezien je meer details hebt per seconde muziek. Echter kun je natuurlijk geen details terughalen door een bestand in een hogere bitrate op te slaan. Het voordeel van lagere bitrates is dat de bestandsgrootte kleiner wordt, maar je verliest wel een hoop kwaliteit die je niet meer terug kunt krijgen.

Youtube gebruikt 128 kbps AAC zodat ze minder bandbreedte verbruiken bij het streamen. Hoe groter de MP3 die je ervan maakt, hoe beter de kwaliteit, maar de kwaliteit zal nooit uitkomen boven de 128 kbps in AAC formaat van het bronbestand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 02:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah oke, thanks! :thumbup: Scheelt de kwaliteit veel tussen bv een 192 kbps en één van 320 kbps?
Ik merk soms alleen dat het geluid wat zachter is, maar voor de rest geen duidelijk verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ah oke, thanks! :thumbup: Scheelt de kwaliteit veel tussen bv een 192 kbps en één van 320 kbps?
Ik merk soms alleen dat het geluid wat zachter is, maar voor de rest geen duidelijk verschil.

Nouja, er is dus 320-192 = 128 (uit mijn hoofd) kilobyte per seconde minder aan informatie. Die kleine stukjes mis je dus. Ik moet zeggen dat ik het wel hoor ondertussen. Ik had eerst tracks gekocht op 192 kbps, Tuuduu was dat onder andere. Toen ik Scantraxx Unreleased kocht en voor mezelf op iTunes zette heb ik 320 kbps gekozen, dat klonk veel "breder" in ieder geval wel beter. Toen ben ik 320 gaan kopen.

Overigens is AAC weer een andere, iets betere codering, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Make It Loud Remix is een Youtube ripje. Komt uit een soort van aftermovie compilatie van Blutonium Boy waar hij de full van Make It Loud als achtergrond muziek bij heeft. Kwaliteit is dus 128 kbps AAC, oftewel ergens tussen 128 kbps en 192 kbps qua MP3-standaarden denk ik. Vond hem al niet helemaal lekker klinken, vooral in de synths.

En nou niet gaan zeggen dat je 'm in 320 hebt en dat dus wel de echte is, want een 320 kbps youtube rip heeft nog steeds geen betere kwaliteit dan de 128 kbps AAC audio die op het filmpje zit ;)


ik vond het al niet helemaal zuiver klinken dus neem aan dat je idd gelijk hebt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:13 
 
Hardtraxxer

TheDizZorder schreef:
Cool dat The Bottle erop staat :) das een dikke track :thumbsup:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:16 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Zo gek vind ik die opmerking niet hoor. Ik kan me nog 7 pagina's aan enthausiaste reacties herinneren over die track.


De opmerking klopt ook gewoon, nog geen week geleden is die tot hardstyle track van 2010 gevote (bij mij stond hij niet in de top 10 overigens) maar mij maakt 't ook niet uit dat die erop staat.

@ WZY

Misschien eerst eens gaan nadenken over de inhoud van mijn post, dan zul je zien dat ze altijd kloppen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:18 
 
Hardtraxxer

Waar staat Music Made addict?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nipsen schreef:
Waar staat Music Made addict?


17. D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict (Headhunterz & Wildstylez Rmx), in een nieuw jasje gestopt zodat ie nog ongegeneerd voor de dagjes mensen kan worden gedraaid zonder dat de liefhebbers DBSTF voor commercieel uitmaken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hm, be as one. ^^
helemaal niet onaardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 19:43 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Intressant cd'tje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SCCD004 wordt het volgens Junodownload: http://www.junodownload.com/products/ro ... 688752-02/

Er staan unmixed tracks, maar ze bedoelen dus alleen dat de tracks los van elkaar downloadbaar zijn. Het gaat niet om full versies en zelfs niet om losse edits. De preview van de Stardust / A Different Story mash-up bevat niks van A Different Story, wat wel apart is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke best lekker cd'tje als ik het zo bekijk :yes:

Ben toch erg benieuwd naar D-Block & S-te-Fan - Underground Tacticz
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mak schreef:
Oke best lekker cd'tje als ik het zo bekijk :yes:

Ben toch erg benieuwd naar D-Block & S-te-Fan - Underground Tacticz

:thumbup:

In de preview klinkt hij best goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal verkocht worden op XQDBSTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:23 
 
Hardtraxx Newbie

:$
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle