Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Meph0 schreef:
Vind het een lekkere drive, schiet lekker op en zit een lekkere drive achter.

Oh ja, en omdat het tegenwoordig hoort: Jeetjemineetje wat duurt die release lang zeg! Gut gut.


volgensmij vind jij dat deze plaat wel een lekkere drive heeft :P

Eh,nou, ik weet niet of je dat uit mijn bewoordingen kunt halen hoor! ;)

Ach ja, soms is het gewoon moeilijk om woorden te verzinnen voor een lekker nummer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 00:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik kan dit nummer wel waarderen, maar als je hem iets te vaak luistert worden de vocals een beetje irritant. verder vind ik de melodie heel sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Khadber schreef:
RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Release:28/03/2011

Waarom niet gelijk naar 31/12/2011?

Wat een gedoe om een releasedatum, normaal hoor je het een maand van tevoren, en nu iets eerder. Dat maakt het niet zo dramatisch

Iets eerder, zeg maar gerust 3 en een halve maand. Sorry hoor maar dit is echt melken tot de koe leeg is.

Normaal weet je niet eens dat ie op dit tijdstip uitkomt. Om een voorbeeldje te noemen: Als jullie nu te horen zouden krijgen dat Inner Creativity over 3 weken uitkomt ofzo zou je helemaal gek worden, terwijl ze het ook 3 maanden van tevoren al vast hadden kunnen vertellen. Het maakt voor de datum niets uit, je weet het alleen eerder, wat is daar het probleem van? Dat zie ik niet namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 15:02 
 

Die vocals vind ik echt irritant :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind jou irritant met je bumps
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
ik vind jou irritant met je bumps


+1 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 15:15 
 

Gangsterdwerg schreef:
ik vind jou irritant met je bumps


Och gossie, 1 dag niet gepost, en dan is het een bump? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 15:24 
 

In theorie wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 15:29 
 

Oké, waar zit de grens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emre schreef:
Oké, waar zit de grens?


op 1 maand, geen dingen bumpen die al 3 jaar oud zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 15:34 
 

Waar heb je mij dat zien doen? Als het op 1 maand zit, dan is het 'bumpen' bij deze hier geen bumpen, want dat was 26 uur :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is 28-03 de verwachtte datum voor 20.000 Likes ? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindstuk van 2e climax melodie lijkt erg veel op Wasted Penguinz - Anxiety. Vind de rest van de melodie maar een beetje random en warrig. Irritant plaatje als je t mij vraagt. Ik ga Anxiety lekker opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 14:05 
 
Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
MMA 2 idd.
Moet wel bekennen dat deze op Qlimax 10 keer vreselijker klonk dan in deze toch wel redelijk goeie sample. Kan nog best een aanstekelijk plaatje zijn denk ik. Ik ga het een kans geven, hij is iig stukken aangenamer dan Speed of Sound.


jou smaak is ook weer veranderd of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
dawasiknie schreef:
MMA 2 idd.
Moet wel bekennen dat deze op Qlimax 10 keer vreselijker klonk dan in deze toch wel redelijk goeie sample. Kan nog best een aanstekelijk plaatje zijn denk ik. Ik ga het een kans geven, hij is iig stukken aangenamer dan Speed of Sound.


jou smaak is ook weer veranderd of niet?


Indd Daantje, viel me ook al op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 16:25 
 
Hardtraxxer

zeker nie slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emre schreef:
Gangsterdwerg schreef:
ik vind jou irritant met je bumps


Och gossie, 1 dag niet gepost, en dan is het een bump? :lol:

Ging niet over dit topic maar over topic van die grafpinguinz
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Parvuz schreef:
Eind Maart pas, eerst lekker uitmelken die plaat.

Iedere plaat doet er ondertussen zo lang over. Van eind november tot eind maart is 4 maandjes, ik ken tracks die er VEEL langer over gedaan hebben (en daar bedoel ik ook regelmatig jullie lievelingetjes mee).

Deze komt sneller dan neophobia van B-Front daar moesten we bijna 1 jaar op wachten en dat mag dan weer wel. Kom op zeg niet zo zeuren :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 21:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Just4Music schreef:
dawasiknie schreef:
MMA 2 idd.
Moet wel bekennen dat deze op Qlimax 10 keer vreselijker klonk dan in deze toch wel redelijk goeie sample. Kan nog best een aanstekelijk plaatje zijn denk ik. Ik ga het een kans geven, hij is iig stukken aangenamer dan Speed of Sound.


jou smaak is ook weer veranderd of niet?


Indd Daantje, viel me ook al op. :P

Nee hoor, ik heb geen hekel aan vrolijke mainstream nummers, ik heb alleen een hekel aan slechte nummers. Die waren er binnen de categorie vrolijke mainstream de laatste jaren wel erg veel maar ik vind dat het de laatste tijd een beetje is bijgetrokken.

Mijn smaak is heel breed, dus kan een hoop goed vinden. Overigens vind ik dit nummer niet supergoed ofzo maar ik vind het ook niet zo vreselijk als ik eerst vond. Speed of Sound vind ik 10 keer erger :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 11:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind hem ook een lekkere drive hebben en de vocals zijn catchy. Melo is niet zo tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:20 
 
Hardtraxx Newbie

lekker lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap dat gezever over die datum ook niet, spelen ze een track voor de eerste keer en een week later weet je de releasedatum al, bij vele andere duurt het een half jaar voor je weet wanneer ie gereleast wordt, en nu zeveren jullie dat het nog 3 maand weg is. Djeezes. Egt puur omdat het een track van dbstf is, als het van b-front of zany is is het meteen heilig. :thumbdown:

De track zelf vind ik zoals pnmrx in 1 woord kan zeggen; irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 17:07 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind het wel n vet liedje 8-| maar zeker niet een favoriet, en klinkt inderdaad als music made addict maar ach maar dat zoveel uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 01:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelofelijk dat er mensen zijn die dit nummer aan het verdedigen zijn.. Tuurlijk heb je zoiets dat smaak heet, maar hiermee laten ze wel gewoon zien dat ze totaaaal inspiratieloos zijn.. Standaard intro. Standaard break. Standaard melodie, en een vocal om gek van te worden. Laat verdomme als artiest zien dat je wat kunt, en speel niet elke keer op safe.. Er moet nog heel veel slechts in 2011 aankomen om zo een drama nog erger te kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 02:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Ongelofelijk dat er mensen zijn die dit nummer aan het verdedigen zijn.. Tuurlijk heb je zoiets dat smaak heet, maar hiermee laten ze wel gewoon zien dat ze totaaaal inspiratieloos zijn.. Standaard intro. Standaard break. Standaard melodie, en een vocal om gek van te worden. Laat verdomme als artiest zien dat je wat kunt, en speel niet elke keer op safe.. Er moet nog heel veel slechts in 2011 aankomen om zo een drama nog erger te kunnen maken.

Mijn oprechte en nederige excuses voor het tarten van jouw smaak door dit nummer wel tof te vinden. Ik zal in de toekomst proberen me te conformeren aan jouw visie van de wereld en jou zo dit leed, dit grote leed te besparen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle