Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 02:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Even een dikke bump omdat ik t nummer laatst weer voorbij hoorde komen.

Vind dit eigenlijk wel een goed voorbeeld waar de pitch kicks juist wel iets toevoegen aan de plaat, zelfs al gaan ze erg hoog. Zeker tijdens de melodie voegt het wat toe. In de (mid) intro hadden ze van mij weggelaten mogen worden.


Zie dat ik hier al gereageerd heb, maar juist tijdens de climax vind ik de kicks hier echt heel storend. Vind je niet dat ze hier veel te aanwezig zijn? Deze plaat haalt in mijn ogen al zijn kracht uit de melodielijn, pitch kicks zijn hier ook absoluut gepast, maar niet op deze manier. Wanneer de melodie de hoogte ingaat gaan de kicks zo absurd overdreven mee dat je je alleen nog maar hierop focust.

Met een betere uitwerking had dit één van de platen van afgelopen jaar voor mij kunnen zijn, ondanks dat ik me elke keer weer stoor aan de kicks zet ik deze nog regelmatig op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 10:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pakt me niet echt,
Ik vind de vocals niet geweldig en inderdaad die pitchkicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zonder die kicks zou het een schitterend nummer zijn. lijkt nu of de kick en de rest van de track gewoon niet samenlopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 16:53 
 

Ik vind dit echt een heerlijke plaat. Soort van guilty pleasure, maar deze pitchkicks dienen gewoon niet meer echt als kick, maar gewoon als melodielijn. Voor zowel de midintro / climax vind ik het echt gaaf als ie zo omhoog pitcht, haalt voor mij het euforiegehalte net effe een stukje omhoog.

Wel kutvocals, maar ach.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle