Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Block & S-te-Fan - Rebel (EVO024)

Label: Scantraxx Evolutionz

WEB release: Soon

1. Rebel

Samples:



Bron:
Citaat:
This is the official video for D-Block & S-te-Fan - Rebel. to be released on Scantraxx Evolutionz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 20:08 
 
Hardtraxx Addict

Hmmm, ik WIL het wel leuk vinden, maar ik vind het helaas niet veel waard, die mid intro kon echt wel energieker dan dit, tempo is zo verlept als iets.
De climax vind overigens ook niet al te denderend, lijkt alsof ik dit nummer al ken...

Maar wat mij toch het minste aanstaat zijn die vocals. Jakkes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 21:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dit helemaal niks. De vocals en de melodie staan me niet aan. Daarnaast gaan de pitchkicks aardig omhoog :x (Kan ook aan mij liggen, omdat ik pitchkicks verschrikkelijk vind)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
Ik vind dit helemaal niks. De vocals en de melodie staan me niet aan. Daarnaast gaan de pitchkicks aardig omhoog :x (Kan ook aan mij liggen, omdat ik pitchkicks verschrikkelijk vind)


Nee de pitckicks gaan hier erg hoog :P als je het verschil tussen 40 tot 50 seconde vergelijkt met wat daarna komt.. zonde -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 21:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zonde van de pitchkicks die zo hard op de voorgrond staan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Zonde van de pitchkicks die zo hard op de voorgrond staan :/


Idd voor de rest wel een goeie plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 23:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Young Ones zal nog eerder gereleased worden hebben ze gisteren aangegeven, dus dit zal niet EVO024 zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 09:42 
 
Hardtraxx Veteran

Zeau, die pitchen inderdaad ontzettend lelijk. Jammer. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 11:00 
 
Hardtraxx Addict

Ox_Ite schreef:
Hmmm, ik WIL het wel leuk vinden, maar ik vind het helaas niet veel waard, die mid intro kon echt wel energieker dan dit, tempo is zo verlept als iets.
De climax vind overigens ook niet al te denderend, lijkt alsof ik dit nummer al ken...

Maar wat mij toch het minste aanstaat zijn die vocals. Jakkes...


waarom wil je het leuk vinden? Het is toch niet erg als je iets niet leuk vindt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Ox_Ite schreef:
Hmmm, ik WIL het wel leuk vinden, maar ik vind het helaas niet veel waard, die mid intro kon echt wel energieker dan dit, tempo is zo verlept als iets.
De climax vind overigens ook niet al te denderend, lijkt alsof ik dit nummer al ken...

Maar wat mij toch het minste aanstaat zijn die vocals. Jakkes...


waarom wil je het leuk vinden? Het is toch niet erg als je iets niet leuk vindt?

DBSTF haten is te mainstream joh.

Vorige release sprak me voor het eerst weer een klein beetje aan van ze, maar dit is wel weer een drama zeg. Kicks :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Young Ones komt eerder geloof ik, in ieder geval nog eventjes wachten op een datum.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle