Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg nu een beetje het idee alsof ik naar 2 tracks luister in plaats van 1 geheel.
Desalniettemin wel een track die ik vaker op ga zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 17:56 
 

Vette remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 19:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Het is precies waar ik al bang voor was. Sounds en melodieën zijn heerlijk, maar ik vind het zo begodverdomd onsamenhangend. De eerste en tweede climax passen absoluut niet bij elkaar, ook vind ik het wat slordig klinken omdat de vocals voor de climaxes en midintro een beetje 'abrupt' stoppen, klinkt niet heel lekker.

patrickjeb schreef:
Desalniettemin wel een track die ik vaker op ga zetten.

Verder hier wel mee eens, want zoals gezegd zijn de melodieën beide echt geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 19:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vette remix en goede plaat maar wederom mis ik toch wat power in de kicks en wat vollere stevigere synthesizers. De rest is namelijk wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke remix, dit met een biertje ergens op een veldje, prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 10:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Holy shit, dit vind ik echt zo gaaf (L) Die midintro en 2e climax zijn gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Het is precies waar ik al bang voor was. Sounds en melodieën zijn heerlijk, maar ik vind het zo begodverdomd onsamenhangend. De eerste en tweede climax passen absoluut niet bij elkaar, ook vind ik het wat slordig klinken omdat de vocals voor de climaxes en midintro een beetje 'abrupt' stoppen, klinkt niet heel lekker.

Heb dit ook helaas en vind het echt een storende factor. Voor mijn gevoel had ik ook beter geklonken als de 1e en 2e climax waren omgedraaid. Buiten dat zijn de delen in de plaat wel echt heel tof, alleen het geheel mist.
2e climax heeft wel mijn voorkeur op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2021 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vocal chops met name voor de mid-intro vind ik een beetje vreemd, verder is dit echt een geweldige plaat :drool:
Eindelijk weer enes wat stevigere kicks te horen in de mid-intro en in de climaxen zijn ze ook een stuk feller dan dat ik de laatste tijd gewend ben van Phuture Noize. Daarnaast zijn de melodie-variaties allebei echt heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2021 11:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geweldige remix geworden imo :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2021 22:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fucking geweldig.
Heel vet gedaan met die vocal in de midintro, dat kan prima in een remix.
Beide melodieën klinken ook heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2021 19:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Moest hem een aantal keren luisteren, maar hele vette plaat geworden. Melodie uit de tweede climax toch wel duidelijk favoriet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2022 20:14 
 
Hardtraxx Newbie

Phuture Noize op zijn best! Wat een dikke remix is dit geworden. De intro klinkt heel gaaf met de stevige kicks die gebruikt worden en de screech die er ineens inkomt. Verder overtreft de 2e climax de eerste weer, terwijl de eerste climax al ontzettend goed is en dat is wat Phuture Noize vaak, voor mij, zo bijzonder maakt. Geweldige plaat! :loving:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle