Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Krijg nu een beetje het idee alsof ik naar 2 tracks luister in plaats van 1 geheel.
Desalniettemin wel een track die ik vaker op ga zetten.
B
Vette remix!
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Het is precies waar ik al bang voor was. Sounds en melodieën zijn heerlijk, maar ik vind het zo begodverdomd onsamenhangend. De eerste en tweede climax passen absoluut niet bij elkaar, ook vind ik het wat slordig klinken omdat de vocals voor de climaxes en midintro een beetje 'abrupt' stoppen, klinkt niet heel lekker.
patrickjeb wrote:Desalniettemin wel een track die ik vaker op ga zetten.
Verder hier wel mee eens, want zoals gezegd zijn de melodieën beide echt geweldig!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vette remix en goede plaat maar wederom mis ik toch wat power in de kicks en wat vollere stevigere synthesizers. De rest is namelijk wel vet.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Heerlijke remix, dit met een biertje ergens op een veldje, prima!
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Holy shit, dit vind ik echt zo gaaf (L) Die midintro en 2e climax zijn gruwelijk.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
The Venator wrote:Het is precies waar ik al bang voor was. Sounds en melodieën zijn heerlijk, maar ik vind het zo begodverdomd onsamenhangend. De eerste en tweede climax passen absoluut niet bij elkaar, ook vind ik het wat slordig klinken omdat de vocals voor de climaxes en midintro een beetje 'abrupt' stoppen, klinkt niet heel lekker.
Heb dit ook helaas en vind het echt een storende factor. Voor mijn gevoel had ik ook beter geklonken als de 1e en 2e climax waren omgedraaid. Buiten dat zijn de delen in de plaat wel echt heel tof, alleen het geheel mist.
2e climax heeft wel mijn voorkeur op dit moment.
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Die vocal chops met name voor de mid-intro vind ik een beetje vreemd, verder is dit echt een geweldige plaat :drool:
Eindelijk weer enes wat stevigere kicks te horen in de mid-intro en in de climaxen zijn ze ook een stuk feller dan dat ik de laatste tijd gewend ben van Phuture Noize. Daarnaast zijn de melodie-variaties allebei echt heerlijk :loving:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Geweldige remix geworden imo :loving:
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Fucking geweldig.
Heel vet gedaan met die vocal in de midintro, dat kan prima in een remix.
Beide melodieën klinken ook heerlijk.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Moest hem een aantal keren luisteren, maar hele vette plaat geworden. Melodie uit de tweede climax toch wel duidelijk favoriet :loving:
R
7 posts member since 2022
last seen Oct 2022
Phuture Noize op zijn best! Wat een dikke remix is dit geworden. De intro klinkt heel gaaf met de stevige kicks die gebruikt worden en de screech die er ineens inkomt. Verder overtreft de 2e climax de eerste weer, terwijl de eerste climax al ontzettend goed is en dat is wat Phuture Noize vaak, voor mij, zo bijzonder maakt. Geweldige plaat! :loving: