Sorry?kbm_ wrote:Persoonlijk vind ik dit soort kicks ook niet 'je van het' - maar het is geen 2008/2009 meer.
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Mark With A Tarrel wrote:Soms doe ik gewoon even alsof mijn neus bloedt.
Vind de kicks ook niet passen, jammer deze trend. Verder wel een pakkende melodie en een echt anthem gevoel meegegeven.
-
RHardtraxxer
- 332 posts member since 2011
- last seen Jan 2022
heel vet anthem met perfect defqon gevoel!!
kijk er al naar uit om deze vaak te horen
kijk er al naar uit om deze vaak te horen
Geslaagd anthem! Vind de kicks niet heel erg storend. Vooral de tweede melodie word ik blij van 
Erg fijne plaat. Leuke melodie met fijne kicks. Kijk nu al naar het moment uit dat iedereen aan het mee schreeuwen is tijdens de opening van Defqon 1. 
Inzichten op doen.Jordi wrote:Mark With A Tarrel wrote:Soms doe ik gewoon even alsof mijn neus bloedt.
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Heerlijk Anthem, zit goed in elkaar 
-
FHardtraxxer
- 249 posts member since 2017
- last seen Nov 2023
Beste anthem van de afgelopen 4-5 jaar van Defqon imo 
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Is ook niet echt een prestatieFreankie wrote:Beste anthem van de afgelopen 4-5 jaar van Defqon imo
Wat een onwijs vet anthem! De sounds die je door het hele nummer hoort, de kicks en de melodie. Ik vind het allemaal geslaagd! Verder is het een anthem van ruim 5 minuten zonder dat het ergens saai wordt, erg goed gedaan.
Misschien ben ik al heel snel blij bij DBSTF want fanboy maar gezien de gemiddelde reactie kun je wel stellen dat ze de verwachtingen waar hebben gemaakt. Best knap bij een Defqon anthem de laatste jaren.
Misschien ben ik al heel snel blij bij DBSTF want fanboy maar gezien de gemiddelde reactie kun je wel stellen dat ze de verwachtingen waar hebben gemaakt. Best knap bij een Defqon anthem de laatste jaren.
-
FHardtraxxer
- 249 posts member since 2017
- last seen Nov 2023
Dat is ook wel zo, maar buiten dat vind ik t alsnog een heel sterk anthemInfinI wrote:Is ook niet echt een prestatieFreankie wrote:Beste anthem van de afgelopen 4-5 jaar van Defqon imo
KELTEK anthem van vorig jaar was toch gewoon steengoed? Phuture Noize & Sefa gedeelte iets minder, maar vind het alsnog wel een geslaagd anthem.Freankie wrote:Dat is ook wel zo, maar buiten dat vind ik t alsnog een heel sterk anthemInfinI wrote:Is ook niet echt een prestatieFreankie wrote:Beste anthem van de afgelopen 4-5 jaar van Defqon imo
Deze springt er bovenuit hoor, daar wel mee eens
Als je m zou vergelijken met Maximum Force, dan springt deze er ver bovenuit.
Maar Dragonblood en die van keltek vond ik ook goeie anthems.
Maar Dragonblood en die van keltek vond ik ook goeie anthems.
Maximum Force > Primal Energy voor mij.
-
YHardtraxxer
- 184 posts member since 2017
- last seen May 2024
Voor mij juist 1 van de mindere anthems, ook hun vorige Defqon anthem (Aus) vind ik fijner dan deze. Technisch gezien zal het ongetwijfeld goed in elkaar zitten, maar ik vind er zelf vrij weinig aan. Die opbouw met zo'n gekke kick mid intro etc. ben ik ondertussen al aardig zat en verder vind ik het ook een vrij standaard DBSTF nummer. Voor mij wordt het pas interessant als de melodie begint maar dan ben heb je het halve nummer al gehad. Melodie is wel erg fijn, maar komt me wel erg bekend voor, echter geen idee waarvan.
Same. Die tok in de kicks verpest de hele plaat voor mij.Jordi wrote:Maximum Force > Primal Energy voor mij.
Als je die van Zany bedoelt, 100% eens.Jordi wrote:Maximum Force > Primal Energy voor mij.
Hahahaha wat zit je nou bijzonder te doen manMark With A Tarrel wrote:Wat wordt bedoelt met die 'tok'?
Mooi anthem, maar ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Mooie sounds, lekker sfeertje en mid is ook erg dik gedaan (met die distorted plucks). Qua kick vind ik dit echt geen lekkere van hun. Had veel liever een volle als in Higher ofzo gehad.